sopivatko vaaka (n)
ja leijona (m) yhteen.
sopivatko
2
629
Vastaukset
- Hmm?
Ei missään tapauksessa, jos jotain menette yrittämään niin tulette takuulla katumaan.
No miltä tuntuu väitteeni? Typerältä? Miksi sitten kysyä? Miksi toisenlainen vastaus olisi sen parempi? Eikö asia olekaan niin että vain sinä ja toinen osapuoli voitte edes jossain määrin tietää millaiset edellytykset suhteellenne olisi? Eikä olekin niin että horoskoopeilla ei ole mitään todellista merkitystä vaan niistä haetaan tiettyä itse annalta valittua näkökulmaa ja vastausta?
Elä sinä omaa elämääsi ilman huuhaa-lausuntojen vaikutusvaltaa, kyllä sinä itse parhaiten elämäsi tunnet jos vain niin tahdot. Kukaan muu ei elämääsi tunne vaikka monet ovat valmiita täälläkin ohjeitaan jakelemaan. - just a woman
Astrologian mukaan ilman ja tulen merkit sopivat toisilleen. Ne "ruokkivat" toisiaan...sopii!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446