Yleinen katsaus lukon nykyiseen tilanteeseen ja tulevaisuuteen.

joku_from_sm_liiga

Ajatella että lukko jota voidaan pitää varsin varakkaana ja jolla on vahvoja taloudellisia tukioita kuten Rauman tuki kiekolle ei silti näytä pärjäävän kovin hyin.

Näistä huolimatta sitä vedetään jopa vain 2800 katsojaa peleihin vaikka on uusi halli ja niin mahdottoman hyvä, hieno, arvostettu ja kaikella tavalla vaan niin helvetin hyvä joukkue, fanitko mättää vai joukkue?

Lukolla on viime vuosina ollut tapana ostaa kaikki Ässien vanhat pelaajat, nyt siirryttiin valmentajiin. Katotaan ostatteko sitten Nickersoninkin tai vaikkapa jonkun vähemmän hyvistä maalivahdeistamme.

11

448

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t.mau joka on ässäfani!

lännen puuhalli-heinälato ei todellakaan ole hieno halli!

ei paljoa poikkea siitä vanhasta pommisuojasta joka lukolla oli!

taitaa nämä arvostelijat olla vain näitä raumalaisia paikallislehtiä jotka vetävät kotiin päin!

bluesfanit eivät kehuneet lukon utta hallia vaan haukkuivat sitä!

lukko on mennyttä!

nickersson ei tule ikinä minnekkään tuppukylään homoilemaan!

• järkyttynyt

Käykö Nickersson sitten kaikissa muissa paikossa homottelemassa, paitsi Raumalla?

• Vaikka Lukko hävisi Oulussa, niin se oli silti pitkiä toveja ottelun hallitseva osapuoli. Ottelut voitetaan maaleja tekemällä ja Lukon saadessa maalijyvän kohdalleen voittoja alkaa tulla. Lukko on mitä todennäköisimmin pudotuspelijoukkue. Lukko kärsii paljon siitä, että iso luuta lakisi kesällä joukkueessa. Noin rajusti uusiutunut joukkue etsii itseään pitkään, eikä maksimisuoritus löydy yhdessä kaudessa. Kuitenkin koko ajan yhteispeli paranee.

• Laura1

Veikkasin ennen kauden alkua Lukkoa kärkipään joukkueeksi ja en usko,että olen kauhean paljon erehtynyt.Maalivahdit ovat pettäneet pahasti mun silmissäni,joten se osio pitäs saada kuntoon,niin asiat ois toisin. Onhan Lukolla muutenkin ollut monia vähämaalisia häviöitä,joten pienestä on kii. Kärppien itseään niskasta kiinni ottaminen kolmannessa erässä pelasti pohjoisen joukkueen ja hieno 9.voiton putki syntyi.Lukkoa ei todellakaan kannata aliarvioida, eikä sen puoleen ketään. Jokainen joukkue tekee hurjasti töitä menestyäkseen,joten kaikki on mahdollista. Onhan tämä kauden alkukin näyttänyt yllätyksiä paljon:)

• Laura1 kirjoitti:

Veikkasin ennen kauden alkua Lukkoa kärkipään joukkueeksi ja en usko,että olen kauhean paljon erehtynyt.Maalivahdit ovat pettäneet pahasti mun silmissäni,joten se osio pitäs saada kuntoon,niin asiat ois toisin. Onhan Lukolla muutenkin ollut monia vähämaalisia häviöitä,joten pienestä on kii. Kärppien itseään niskasta kiinni ottaminen kolmannessa erässä pelasti pohjoisen joukkueen ja hieno 9.voiton putki syntyi.Lukkoa ei todellakaan kannata aliarvioida, eikä sen puoleen ketään. Jokainen joukkue tekee hurjasti töitä menestyäkseen,joten kaikki on mahdollista. Onhan tämä kauden alkukin näyttänyt yllätyksiä paljon:)

... maalivahti Korhonen ovat pelanneet tasoonsa nähden jopa todella hyvin, Korhosella on ainakin torjuntojen valossa ollut muutamassa matsissa todella tärkeä rooli Lukon pelin kannalta. Tämä on minun mielipiteeni. Häkkiseltä ei nyt paljoa voi odottaa, Tanskan liiga on aina Tanskan liiga. Mites muuten Pasi on saanut peliaikaa ja onko pärjännyt hyvin?

• Tätsi
        Patapaita kirjoitti:

... maalivahti Korhonen ovat pelanneet tasoonsa nähden jopa todella hyvin, Korhosella on ainakin torjuntojen valossa ollut muutamassa matsissa todella tärkeä rooli Lukon pelin kannalta. Tämä on minun mielipiteeni. Häkkiseltä ei nyt paljoa voi odottaa, Tanskan liiga on aina Tanskan liiga. Mites muuten Pasi on saanut peliaikaa ja onko pärjännyt hyvin?

Jos Korhonen pelaa hyvin,tulevilla kausilla hän tulee edustamaan jotain muuta joukkuetta.Niinhän se aina on mennyt kun täällä joku on erottunut porukasta.

Sitten kun takki on tyhjä ja vammoja vaikka kirjan kirjoittaisi,saavutaan takaisin raumalle kun ei muualla päästetä kentälle.

• matruusis

Jokainen joukkue joka ei jostain syystä pärjää "etsivät itseään", rakentavat joukkuehenkeä ja läpä läpä.

• matruusis kirjoitti:

Jokainen joukkue joka ei jostain syystä pärjää "etsivät itseään", rakentavat joukkuehenkeä ja läpä läpä.

Tuota noin, onko asia mielestäsi niin, että huonosti menestyvät joukkueet ovat löytäneet itsensä ja pelitapansa? Ajattelitkohan asiaa ihan loppuun asti?

• Laura1 kirjoitti:

Itse myös epäilin Lukon maalivahtipeliä. Oulussa Lukon Korhonen pelasi paremmin kuin Kärppien Tarkki. Sen sijaan maalipaikkojen hyödyntämisessä Kärpät oli tarkempi.

• Laura1
        Patapaita kirjoitti:

Tän iltainen peli osoitti,että Korhonen on petrannut. En ois uskonu,että rankuis lyö Oksan,mut toisin kävi.Taitaa nyt alkaa Lukon nousu,kun Kärppiä vastaankin pelasi hyvin.Meinaan,että vastustajat ovat olleet liigan parhaimpia.

Tarkoitatko Saarelan Pasia? Mun täytyy sanoa,etten tiedä mitään hänen otteistaan alkaneella kaudella.

• t.mau joka on ässäfani
        rosewater kirjoitti:

Tuota noin, onko asia mielestäsi niin, että huonosti menestyvät joukkueet ovat löytäneet itsensä ja pelitapansa? Ajattelitkohan asiaa ihan loppuun asti?

suomi-sarja kutsuu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7599
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1863
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1860
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1603
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1525
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      968
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      900
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      749
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241