mielenkiintoinen vaakamies ;)

sopiiko horoskooppien puole...

Olen tässä pikkuhiljaa tutustumassa mielenkiintoiseen vaakamieheen.. Elikkä arvon perehtyneet, sopiiko teoriassa näin horoskooppien puolesta vaakamiehelle nainen, joka on aurinkokaksonen, nouseva neitsyt ja kuuskorpioni? Valitettavasti en vielä miehestä tiedä kuin tuon aurinkomerkin... hitaasti tutustuttava, mutta todella mielenkiintoiselta vaikuttaa hän joka kerran jälkeen enemmän ;) Ei siihen varsinaisesti maailma kaadu jos ei mitään tästä lopulta kehkeydykään, aika hidas olen rakastumaankaan, mutta todella hauskaa hänen kanssaan on. Olen hyvännäköinen ja siitä hän kai kiinnostuikin, mutta jotenkin tuntuu, että haluaa muutenkin tuntea.. :) Aina välillä vaan alkaa kauheasti ujostuttaa seurassaan, vaikka muuten olenkin flirtti ja itsevarma.. ehkä kesällä kariutunut suhde oinasmieheen, omistavaan ja lopulta kylmään, vähän söi itsetuntoa.. mutta tuntuu tämän vaakaherran seurassa siltä, että nyt voisi olla sellainen avoin ja vapaa ihmissuhde löytymässä.. Mielenkiinnosta muitten mielipiteitä olisi kiva kuulla! Näin alkuun hieman hämmentää tälläinen ihan päinvastaisuus mieheltä kuin aiemmat kokemukseni.. ei ole koskaan ollut vaakaa miehena, mutta vanhempani ovat vaakoja molemmat ja vaikka yhteen otetaan välillä kovasti, niin tulemme hyvin toimeen ja ovat ihania :)

Kiitos etukäteen!

21

2961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaakamies31v

      Tutustumaan vaakamieheen pikkuhiljaa?

      Sillä saattaa mennä hermot jos hidastelet...
      Kaksonen ja vaakahan pitäisi sopia, oma tyttöni on kaksonen ja meillä synkkaa mukavasti... Kysyn joopa neuvoja häneltä oikeisiin ongelmiin, vaikka 8v onkin :)

      • aloittaja

        .. olla samaan aikaan sekä hidas että nopea tutustuminen! ;D Huomasinkin jo että jos alan hidastella niin se vois ärsyttää.. joten en hidastele turhia, mutta ei kaikkea heti paikalla ja kuitenkaan ei myöskään ilman.. ;)

        Ite ainakin tuun vaan koko aika varovaisemmaksi kun vartun, vaikka tykkäänkin seikkailla.. Vähän vaan välillä ihmetyttää, että miten musta voi olla kiinnostunut tämmöinen mies.. vaikka olenkin nätti ja hoikka ja pieni muutenkin, aiemmat miehet on olleet kaljamahaisia ruikkukäsiä ja tällä taas on sit lihaksia jo niidenkin puolesta :D Ja hymyilee ja nauraa ja keskustelee älykkäästi.. ja antaa tilaa vielä :) Jännä nähdä kyllä miten käy! :D


      • vaakamies31v
        aloittaja kirjoitti:

        .. olla samaan aikaan sekä hidas että nopea tutustuminen! ;D Huomasinkin jo että jos alan hidastella niin se vois ärsyttää.. joten en hidastele turhia, mutta ei kaikkea heti paikalla ja kuitenkaan ei myöskään ilman.. ;)

        Ite ainakin tuun vaan koko aika varovaisemmaksi kun vartun, vaikka tykkäänkin seikkailla.. Vähän vaan välillä ihmetyttää, että miten musta voi olla kiinnostunut tämmöinen mies.. vaikka olenkin nätti ja hoikka ja pieni muutenkin, aiemmat miehet on olleet kaljamahaisia ruikkukäsiä ja tällä taas on sit lihaksia jo niidenkin puolesta :D Ja hymyilee ja nauraa ja keskustelee älykkäästi.. ja antaa tilaa vielä :) Jännä nähdä kyllä miten käy! :D

        Tuskinpa vaakamies pelästyy nopeaa alkua...

        En mä ainakaan ;)

        Vaa'at on muutenkin diplomaatteja, eikä me tuomita ketään... Joten älä pelkää antautua kiihkon valtaan kun pääsette niin pitkälle, ei se ajattele susta pahaa... Tykkää vaan jos käyt kimppuun oikein kunnolla :D


      • aloittaja
        vaakamies31v kirjoitti:

        Tuskinpa vaakamies pelästyy nopeaa alkua...

        En mä ainakaan ;)

        Vaa'at on muutenkin diplomaatteja, eikä me tuomita ketään... Joten älä pelkää antautua kiihkon valtaan kun pääsette niin pitkälle, ei se ajattele susta pahaa... Tykkää vaan jos käyt kimppuun oikein kunnolla :D

        Kiitoksia sinulle ihanista ja kannustavista vastauksista! :) Tuommoista ihanan kannustavaa ja rauhoittavaa teistä näköjään löytyy :D

        Joskus teininä tuli vaakavanhempien kanssa otettua yhteen kovasti kun olin niin menevä ja halusin seikkailla, mutta nyt kun se on mennyt ohi ja on hieman rauhoittunut, he ovat ainakin todella ihania :) Ymmärtävät mun tilantarpeen, vaikka välillä luulin etteivät niin tee.. On tää elämä jännää :D

        Sit mikä minua välillä häiritsee kun olisi tilaisuus ihan rennosti jutella, ja normaalisti oonkin puhelias kahden kesken jonkun kanssa ollessa, mutta en isossa seurassa niinkään.. oinasmiehen mielestä loppuvaiheessa kaikki juttuni oli typeriä ja sen kanssa olisin ollut vain heittopussina.. Harmittaa kun se välillä painaa, eihän se tuon vaakamiehen vika ole, mutta se osui niin arkaan paikkaan kun keskustelu on niin tärkeää kaksoselle. Mutta eiköhän tässä olla nyt menossa rennompaan suuntaan mun osaltani :) Koko ajan saan itseluottamustani takaisin ja pyrin siihen ihan tietoisestikin :)


      • vaakamies31v
        aloittaja kirjoitti:

        Kiitoksia sinulle ihanista ja kannustavista vastauksista! :) Tuommoista ihanan kannustavaa ja rauhoittavaa teistä näköjään löytyy :D

        Joskus teininä tuli vaakavanhempien kanssa otettua yhteen kovasti kun olin niin menevä ja halusin seikkailla, mutta nyt kun se on mennyt ohi ja on hieman rauhoittunut, he ovat ainakin todella ihania :) Ymmärtävät mun tilantarpeen, vaikka välillä luulin etteivät niin tee.. On tää elämä jännää :D

        Sit mikä minua välillä häiritsee kun olisi tilaisuus ihan rennosti jutella, ja normaalisti oonkin puhelias kahden kesken jonkun kanssa ollessa, mutta en isossa seurassa niinkään.. oinasmiehen mielestä loppuvaiheessa kaikki juttuni oli typeriä ja sen kanssa olisin ollut vain heittopussina.. Harmittaa kun se välillä painaa, eihän se tuon vaakamiehen vika ole, mutta se osui niin arkaan paikkaan kun keskustelu on niin tärkeää kaksoselle. Mutta eiköhän tässä olla nyt menossa rennompaan suuntaan mun osaltani :) Koko ajan saan itseluottamustani takaisin ja pyrin siihen ihan tietoisestikin :)

        Kiva kun voin olla avuksi :)

        Kiva tietää että tytön kasvaessa saattaa tulla ongelmia mullekin, oon kyllä aika natsi joissain asioissa lapselleni :)


      • aloittaja
        vaakamies31v kirjoitti:

        Kiva kun voin olla avuksi :)

        Kiva tietää että tytön kasvaessa saattaa tulla ongelmia mullekin, oon kyllä aika natsi joissain asioissa lapselleni :)

        Niin voi olla, mutta ei välttämättä. Minä oon kuuskorppari, joten saatan olla sen takia vähän kipakka ;) sehän vaikuttaa just näihin tunnereaktioihin. Saatan olla ensin tosi iloinen, sitten tulistua ja sitten leppyä nopeasti.. sitten tulee huono omatunto :D Ja turhan kärkevästi esitän joskus mielipiteitäni, vaikka en olisikaan suuttunut oikeasti, ja sit vähän hävettää jos huomaan että joku luulee mun sille suuttuneen.. :(

        Ihan hienosti teillä varmasti menee, kaksostytöt pärjää aina ja on sitkeitä :) Ja hyväsydämisiä myös.. Ja kaksoset joustaa ja niin vaakakin vaikka ensin haluis tehdä oman pään mukaan, näin ainakin meillä! :D Mutta isin tyttö minä ainakin oon ja vissiin useasti kaksostytöt muutenkin, eli kunhan oot isinä ja niin varmasti teetkin, niin lopulta se on niin ettei vois parempaa olla :)


      • vaakamies31v
        aloittaja kirjoitti:

        Niin voi olla, mutta ei välttämättä. Minä oon kuuskorppari, joten saatan olla sen takia vähän kipakka ;) sehän vaikuttaa just näihin tunnereaktioihin. Saatan olla ensin tosi iloinen, sitten tulistua ja sitten leppyä nopeasti.. sitten tulee huono omatunto :D Ja turhan kärkevästi esitän joskus mielipiteitäni, vaikka en olisikaan suuttunut oikeasti, ja sit vähän hävettää jos huomaan että joku luulee mun sille suuttuneen.. :(

        Ihan hienosti teillä varmasti menee, kaksostytöt pärjää aina ja on sitkeitä :) Ja hyväsydämisiä myös.. Ja kaksoset joustaa ja niin vaakakin vaikka ensin haluis tehdä oman pään mukaan, näin ainakin meillä! :D Mutta isin tyttö minä ainakin oon ja vissiin useasti kaksostytöt muutenkin, eli kunhan oot isinä ja niin varmasti teetkin, niin lopulta se on niin ettei vois parempaa olla :)

        Toivon että meidän suhde pysyy lämpimää ja ettei tule ongelmia murrosiässä tytön kanssa...


    • ne-i-t-sytn.

      Minäkin olen juuri tutustunut vaakamieheen, jota olen tapaillut 'hissunkissun' jonkin aikaa. Olen myös itse juuri eronnut jousimies-miehestä. Eli, tämä vaaka-mies on hyvin erilainen kuin edellinen mieheni.

      Tällainen hienotunteinen lähestyminen sopii minulle oikein hyvin, koska juuri suhteen päättäneenä en olisi kiinnostunutkaan avoimen seksuaalisesta 'pelistä'. Tämäkin vaaka-mies haluaa selvästi tutustua ensin, ja osoittaa kuitenkin samalla eri tavoin olevansa kiinnostunut. Arvostan kovasti hänen lähestymistapaansa, sillä nykyään kaikki tuntuu menevän suoraan seksiin.

      Olemme istuneet iltaa vaikkapa minun luonani, ja vain jutelleet, emmekä ole vielä edes suudelleet. Tämä on hyvin positiivinen kokemus minulle jo tällaisenaan. Olen tottunut 'suoraan' toimintaan miesten kanssa.

      Minulla on yksi aiempi kokemus vaaka-miehestä; tosin ei suhteen asti. Tämäkin mies flirttaili, mutta kaikki pysyi 'platonisena' ja keskustelua riitti; itse olin aktiivinen osapuoli, ja tämä vaaka-mies 'säikähti' , kun olin liian 'suora' tavoitteissani :)

      • aloittaja

        Mikä minua kiehtoo tässä vaakamiehessä on se, että hän tekee tutustumisesta samaan aikaan nopeaa ja kuitenkin hidasta.. vaikea selittää, mutta nauttii selvästi iskemisestä ja ehdotukset ihan mihinkä vain tulevat tyynen rauhallisesti ja niin ilmaistuna ei voi olla lähtemättä mukaan! :D

        Noo kyllä se alku oli edellisen miehenikin kanssa seksitön, kun hän tajusi, ettei voi noin vain ottaa sitä (ensitapaamisella), mutta monesti olen ihmetellyt sitä, etä miksi pitää miesten kerjätä ja anella sitä, tai ylipäätään että tutustuisin heihin? Se on sitten omasta fiiliksestäni kiinni hellynkö vai en :D Mutta vaakamies ei kerjää, voi vitja juuri se tasapainoisuus minua kiehtoo ;) Tokihan hän seksiäkin haluaa ja pitää minua seksikkäänä, hän on siis mies. Mutta ei myöskään heti ensi alkuun ollut sitä ehdottamassa.


      • ne-i-t-sytn.
        aloittaja kirjoitti:

        Mikä minua kiehtoo tässä vaakamiehessä on se, että hän tekee tutustumisesta samaan aikaan nopeaa ja kuitenkin hidasta.. vaikea selittää, mutta nauttii selvästi iskemisestä ja ehdotukset ihan mihinkä vain tulevat tyynen rauhallisesti ja niin ilmaistuna ei voi olla lähtemättä mukaan! :D

        Noo kyllä se alku oli edellisen miehenikin kanssa seksitön, kun hän tajusi, ettei voi noin vain ottaa sitä (ensitapaamisella), mutta monesti olen ihmetellyt sitä, etä miksi pitää miesten kerjätä ja anella sitä, tai ylipäätään että tutustuisin heihin? Se on sitten omasta fiiliksestäni kiinni hellynkö vai en :D Mutta vaakamies ei kerjää, voi vitja juuri se tasapainoisuus minua kiehtoo ;) Tokihan hän seksiäkin haluaa ja pitää minua seksikkäänä, hän on siis mies. Mutta ei myöskään heti ensi alkuun ollut sitä ehdottamassa.

        Juu, aivan kuin kuvaisit 'minun vaakamiestäni'; hän on juuri samanlainen - etenee toisaalta vauhdilla, eli on hyvin aloitteellinen, ehdottaa tapaamisia tiuhaan, juuri kuvaamallasi tavalla rauhallisesti mutta hyvin määrätietoisesti; ja toisaalta taas 'hidastelee', on viilipyttymäisen cool koko ajan, keskustelee kaikesta mielellään, ei tyrkytä itseään millään lailla, pikemminkin lähtee 'hyvissä ajoin' kotiin, ettemme joudukaan tilanteeseen, jossa jomman kumman pitäisi tehdä aloite 'siihen suuntaan'... Hyvin mielenkiintoinen tapa edetä suhteessa joka tapauksessa!! Tällaista en ole vielä kokenut. Hauska lukea, että on joku muukin jolla on juuri tämä sama tunne. Ja koko ajan saa kuitenkin tuntea, että jollakin tapaa edistytään koko ajan, mennään kohti 'kliimaksia' :) En voisi sopivampaa miestä tähän elämäntilanteeseeni kuvitella!


      • vaakamies31v
        ne-i-t-sytn. kirjoitti:

        Juu, aivan kuin kuvaisit 'minun vaakamiestäni'; hän on juuri samanlainen - etenee toisaalta vauhdilla, eli on hyvin aloitteellinen, ehdottaa tapaamisia tiuhaan, juuri kuvaamallasi tavalla rauhallisesti mutta hyvin määrätietoisesti; ja toisaalta taas 'hidastelee', on viilipyttymäisen cool koko ajan, keskustelee kaikesta mielellään, ei tyrkytä itseään millään lailla, pikemminkin lähtee 'hyvissä ajoin' kotiin, ettemme joudukaan tilanteeseen, jossa jomman kumman pitäisi tehdä aloite 'siihen suuntaan'... Hyvin mielenkiintoinen tapa edetä suhteessa joka tapauksessa!! Tällaista en ole vielä kokenut. Hauska lukea, että on joku muukin jolla on juuri tämä sama tunne. Ja koko ajan saa kuitenkin tuntea, että jollakin tapaa edistytään koko ajan, mennään kohti 'kliimaksia' :) En voisi sopivampaa miestä tähän elämäntilanteeseeni kuvitella!

        Ihan pakko sullekin sanoa:
        Vaakamies tykkää aktiivisista naisista, siis seksuaalisessa mielessä... Eli se kiusaa sua niin kauan että sä teet aloitteen siihen ekaan pusuun ja siitä sitten menettekin heti todennäköisesti loppuun saakka ;)


      • -MP-
        vaakamies31v kirjoitti:

        Ihan pakko sullekin sanoa:
        Vaakamies tykkää aktiivisista naisista, siis seksuaalisessa mielessä... Eli se kiusaa sua niin kauan että sä teet aloitteen siihen ekaan pusuun ja siitä sitten menettekin heti todennäköisesti loppuun saakka ;)

        Totta puhut vaakamies =). Tapasin tuossa kk sitten yhden vaakamiehen, itsellä tosin aiemmin kokemusta 11 vuotta vaakamiehestä...
        Kiusaa viimeiseen saakka.. nauttii siitä, samalla toisaalta huomioi ja pitää naista kukkaa kämmenellä. Tämä vaakamies oli kyllä melko aktiivinen, itse kalanaisena laitoin kapuloita rattaisiin tuon ensimmäisen kerran kanssa...
        mutta kannatti molemminpuolin odottaa...

        Kalanaisena olen välillä malttamaton, mutta yritän edetä rauhassa eteenpäin, ehkä kahden vuoden yksinolo on auttanut asiassa. Kyllä luit oikein, kalakin voi viihtyä yksin =).

        Tänään taas näen viikon jälkeen omaa vaakaani ja ....

        Tsemiä kaikille vaakojen kanssa oleville!


      • ne-i-t-sytn.
        vaakamies31v kirjoitti:

        Ihan pakko sullekin sanoa:
        Vaakamies tykkää aktiivisista naisista, siis seksuaalisessa mielessä... Eli se kiusaa sua niin kauan että sä teet aloitteen siihen ekaan pusuun ja siitä sitten menettekin heti todennäköisesti loppuun saakka ;)

        Luulenpa, että juuri tästä on kyse; hän on todella taitava liehittelijä - niinkuin te vaakamiehet olette - mutta sen aloitteen (sen 'tietyn') on ilmeisesti tultava minun taholtani... uuh, tuskin maltan nyt odottaa, että hän istahtaa taas sohvalleni (- yritän kuitenkin säilyttää arvokkuuteni loppuun saakka :)


      • vaakamies31v
        ne-i-t-sytn. kirjoitti:

        Luulenpa, että juuri tästä on kyse; hän on todella taitava liehittelijä - niinkuin te vaakamiehet olette - mutta sen aloitteen (sen 'tietyn') on ilmeisesti tultava minun taholtani... uuh, tuskin maltan nyt odottaa, että hän istahtaa taas sohvalleni (- yritän kuitenkin säilyttää arvokkuuteni loppuun saakka :)

        Voi kun itsekin joutuis taas jonkun naisen tähtäimeen :)

        Pitää varmaan printata itelleen paita:

        Nainen, iske mut, en pidä sua hutsuna ;)


      • paikkansa
        vaakamies31v kirjoitti:

        Ihan pakko sullekin sanoa:
        Vaakamies tykkää aktiivisista naisista, siis seksuaalisessa mielessä... Eli se kiusaa sua niin kauan että sä teet aloitteen siihen ekaan pusuun ja siitä sitten menettekin heti todennäköisesti loppuun saakka ;)

        Oli kesä ja vaaka ja neitsyt. Säpinää ja flirttiä. Mukavaa ja hauskaa. Multa oli jo vaa'an katseesta mennä jalat alta. Muuten asiallista ja kierretty vain ku kissa kuuma puuroo. Viestit ja puhelut olivat asiallisia. Ääni kuitenkin paljasti muuta. Tunteellista. Kysymyksiin sain ympäripyöreitä vastauksia. Iskin ja sanoin mitä tunnen. Vaaka säikähti ja perääntyi. Kivaa niin kauan kuin kesti.


    • arttuk67

      Olen itse sinkku ja vaaka. Parhaat suhteeni niin ystävinä kuin muutenkin on olleet kaksosien kanssa ja suurimpana vahinkona pidän etten ole päätynyt kaksosen kanssa kuitenkaan yhteen. Olen ollut kai vähän saamaton tai sitten jo varattu sopivan tilanteen tullen. Olen seurusellut kyllä muiden merkkien kanssa jotka eivät käy minulle. Mm. kauriin ja skorpionin kanssa. Vaa,alla ja kaksosella paljon yhteistä. Kuin luotuja kulkemaan yhdessä ; )

    • oooooooooo

      mistäköhän päin suomea olet löytänyt tämän ihanan vaakamiehen ja minkä ikäinen on hän=)?

      • aloittaja

        Jos ja kun ilmeisesti minulta kysyit, etkä tuolta "kohtalotoveriltani" neitsyeltä.. niin etelä-suomessa molemmat asumme ja kolmeakymppiä se taisi mainostaa.. :) Mistäkä tämmöinen uteliaisuus? ;D Mutta oonhan minäkin utelias ja kyselen kaikenlaista :D On muuten minusta paras ikä tuo miehelle, vaikka itse olenkin nuorempi.. ;) No kertoile ihmeessä jos vastaukseni hyödytti jollain tavalla :)


      • aaaaaa
        aloittaja kirjoitti:

        Jos ja kun ilmeisesti minulta kysyit, etkä tuolta "kohtalotoveriltani" neitsyeltä.. niin etelä-suomessa molemmat asumme ja kolmeakymppiä se taisi mainostaa.. :) Mistäkä tämmöinen uteliaisuus? ;D Mutta oonhan minäkin utelias ja kyselen kaikenlaista :D On muuten minusta paras ikä tuo miehelle, vaikka itse olenkin nuorempi.. ;) No kertoile ihmeessä jos vastaukseni hyödytti jollain tavalla :)

        mistäköhän sit lie tuo kohtalotoveri sen vaaka reppanan on löytänyt?


      • tosiaan tässä
        aaaaaa kirjoitti:

        mistäköhän sit lie tuo kohtalotoveri sen vaaka reppanan on löytänyt?

        kyselemisessä oikeen järkeä? Siis mistä löytänyt.. täh..? Internetissä aika kaukaa haettua kysellä näin yksityiskohtaisia asioita..? ainakin minusta...


    • aloittaja

      Niin eli miten teillä muilla vaakoja tapailleilla menee tällä hetkellä? Jos tälle sivulle nyt sattuu joku eksymään teistä aiemmin kirjoittaneista... ;D Minä ainakin tapailen vielä vaakamiestä, molemmin puolin hieman kiirettä ollut, mutta sopivasti on vapautta ja silti nähdään. Osaa se olla ihana, mutta raivostuttavakin välillä, mutta se ei haittaa kun en tylsää kaksosena jaksaisikaan.. ;) Arvoituksellinen ja yllättävä, ihana ja ärsyttävä... Synnyttää ainakin taistelua minussa persoonieni välillä, ihan hyvä... :D Enkä kyllä sanois eikään kun ehdottaa jotakin.. Hyvää onsekin, kun aiemmin olen muiden kohdalla melko pian hyökännyt tai napattu suoraan tiiviimpään suhteeseen, niin nyt on ainakin aikaa tuumailla ja katsoa.. ja monesti huomaan meissä paljon samaa. Arvaa varmasti paljon paremmin mun ajatukset kuin minä hänen. Mielenkiinnolla siis edelleen :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe