Minulle sattui nyt jo toistamiseen suhteen alku, jossa kaikki on loistavasti, ihastus on suuri, vetovoimaa loytyy liikaakin, sangyssa menee hyvin... Paitsi etta mies ei halua menna loppuun asti.
Edellinen suhde kesti 5kk, ja vaikka se alusta asti olikin enemman fyysista kuin mitaan muuta, lopetti mies hommat aina ennen yhdyntaa. Vasta tapailun lopussa harrastimme yhdyntaa pariin kertaan, mutta yleisestikin tuntui ettei mies sita kaivannut. Niina harvoina kertoina kaikki kuitenkin meni hyvin, ei siis toiminnallisia vikoja. Mies oli 24v.
Nyt tapailen uutta miesta, jonka kanssa olen viettanyt jo monta yhteista yota mutta mies on sanonut alusta asti etta haluaa odottaa seksin kanssa, koska liian aikainen seksi pilaa suhteen ja seksi on parasta kun sita joutuu odottamaan. Han on varmasti nahnyt etta mina olisin valmis. Muutoinkin olemme tehneet kaikkea muuta mahdollista. Mies on 23v.
Kyse ei nyt ole siita, ettako haluaisin huorata miehen kanssa heti tavattuamme. En edes tahdo. Arvostan suuresti sita etta mies on valmis odottamaan, vaikken aaneen asiaa itse edes mainitse.
Puhuin kuitenkin asiasta ystavalleni, joka sanoi ettei ole ikina kuullut etta mies pihtaisi ja nainen olisi valmis.
Onko nain?
Olemme kylla taman jalkimmaisen kanssa keskustelleet asiasta ja sanoin itsekin kerran pikku hiprakassa etta seksi on parasta kun sita joutuu tuskissaan alussa odottelemaan. Ja tottahan se onkin. Olemme kuitenkin olleet usein todella lahella ja mies on lopettanut kesken kaiken. Sanonut etta ei viela.
Yhteista naissa tapaamisissa miehissani on se, etta molemmat ovat sanoneet minun olevan nainen jonka han haluaisi vaimokseen, jonka kanssa haluaisi tehda lapsia, sellainen nainen jonka kanssa voisi kuvitella elavansa elamansa koska olen niin kiltti. Tastako johtuu tama miehenkin "kiltteys"?
Kommentteja! Ulkomaalainen nappaimisto, ei aakkosten viimeisia kirjaimia, pahoittelen..
Mies ei anna.
11
1501
Vastaukset
- suomimies.
olet ulkomailla ja musta mies pihtaa 30 senttistään.
Hieman osui korvaan tuo, että miehet haluaa sinut vaimoksen ja lapsiensa isäksi. OK. Tuo on hyvää kuultavaa.
Saattaa olla, että näillä miehillä on myös rakastajatar jonka kanssa toteutetaan riettaat leikit.
Sinun kanssa sitten tehdään lapset ja eletään seesteistä elämää.
Kysy suoraan, että mistä kiikastaa?
Minusta outoa kyllä jos mies pihtaa...- Itse sen luin
rakastajatarta, niin onko esim. aasi?
Taannoin muuan turkkilaisen kanssa Turkissa kauan aviossa ollut nainen kertoi pitkän tarinan maan miesten seksitavoista...
- 4kymppinen
Tuota sanotaan Madonna/huora-kompleksiksi. Seksi tahrii kohteen, se on jotain likaista. Äidiksi eivät sovi seksihurjastelijat. Äidin pitää olla puhdas ja viaton. Ja sitten kun tällainen ihminen menee naimisiin "äitipersoonan" kanssa, mies hankki rakastajattaren, jonka kanssa tehdään "likaiset" asiat.
Näiden lähtötietojen valossa diagnoosi ei toki ole vedenpitävä, mutta huolestuttavalta näyttää. Voi toki olla, että mies on yksinkertaisesti niin kokematon, että ei vielä ole uskaltanut ottaa ratkaisevaa askelta. Oletko itse kiltinoloinen?
Elikkä, vaikka kuulostaa päälisin puolin hyvältä, että mies haluaa sinut vaimokseen, se on oikeastaan aika huolestuttavaa. Ei kukaan normaalisti halua ketään puolisokseen ennen kuin on kunnolla tutustuttu. Siihen kuuluu myös seksi. Kukapa haluaisi tänä päivänä ottaa riskiä ja mennä sänkyyn vasta hääyönä. Teiniltä voi mennä pitempään, mutta aikuinen ihminen menee sänkyyn keskimäärin jo kolmannella kerralla (siis seksimielessä). Jos siihen menee kuukausia, niin jotakin on pielessä. Taidat olla sellainen "kiltteysmagneetti", joka vetää puoleensa tietynlaisia miehiä. Ota tapaamistilanteissa vähän rohkeampi ja ronskimpi asenne. Ihme yhteensattuma todellakin. Eivät miehet tuollaisia yleensä ole.- panokarju
Joo. Itsekin kun tapasin nykyisen tyttöystäväni, niin en aikonut mennä ensimmäisenä iltana sänkyyn. Eikä se halunnut ekana yönä antaakaan. Eihän siinä mitään. Siitä se vaan sitten lähti ja kyllä minä paukuttelin kossun puuduttamalla kullilla kuin viimeistä päivää. Ja nyt ollaan seurusteltu jo kauan ja hyvin menee!
- alkuperainen
Ensinnakin, lasten aidiksi, ei isaksi, jos vaarin vahingossa kirjoitin.. :)
Kyseessa ei myoskaan ole 30-senttinen, vaikka ulkomailla olekin. Euroopassa kuitenkin. Terveisia Sinulle joka fiksusti asiaa heti kommentoit, hyva etta olet avartanut maailmankatsomustasi, sen nakee heti puheistasi.
Sanoin ehka turhan rajusti tuosta vaimoksi haluamisesta. Han on maininnut asiasta pariin kertaan, ennemminkin ohimennen, ja kerran keskustellessamme siita, millainen ihminen ole, han kertoi etta ihastui minuun koska olen niin kiltti, koska minusta nakee kuinka haluan olla hyva ihmisille ja kuinka olen sellainen nainen kenesta tulisi mahtava vaimo ja erittain hyva aiti lapsille. Hanella on takana kaksi suhdetta joissa hanta petettiin, ja han sanoi etta luottaa minuun koska tietaa etta olen ihminen joka ei pettaisi. Hmm. Totta, mutta onko ihastuminen nyt aitoa, vai hakeeko han nyt vain turvaa edellisten suhteiden kariuduttua (vaikkakin hyvan aikaa sitten).
Kokenut han varmasti on, siita ei ole huolta.
Olen normaali kiltti ihminen, mutten sanoisi itseani liian kiltiksi. Minusta loytyy se paha puolikin. Minulla on kuitenkin tiettyja periaatteita esim suhteissa, eli tykkaan puhua asiat suoraan, ja jos yhdessa ollaan ei katsella muita. En ole ikina pettanyt, ja se kai loistaa minusta. Takana on pitka monen vuoden avoliitto, seka pari lyhyempaa suhdetta.
Aloin itsekin miettia tuota, onko jossain nurkan takana hanella se rakastaja jonka kanssa toteutetaan nama jokamiehen tarpeet.
Toisaalta, tapasimme 3kk sitten ja olemme tapailleet nyt noin 1.5kk. Mikaan kiirehan ei siis sankyyn olekaan, sanon sen nyt viela ihan suoraan ettei tule vaarinkasityksia. Olemme viettaneet 4 yota yhdessa, ja kaikkea muuta ollaan tehty, eika mies todellakaan ole kokematon ja kaikki toimii normaalisti.
Han myos on sanonut 2 kertaa etta haluaa minun tietavan etta vaikka ei yritakaan loppuun asti, se ei tarkoita ettenko olisi haluttava, vaan se johtuu siita ettei han halua kiiruhtaa.
Ota naista nyt selvaa.- alkuperainen
Lisaisin viela, etta han ei ole itse mikaan kiltti tapaus. Naisia arvostaa kovasti, sen nakee kaikesta, mutta takana hurja menneisyys, rikollisuuttakin, mista kuitenkin paassyt taysin eroon pari vuotta sitten kun tajusi oman tyhmyytensa. Kyseessa ei siis nyt ole mikaan nyhva mies, ja siksi kummastelenkin ettei ole heti poksyihin pyrkinyt.
- M21...
Jos itse olet tyytymätön, miksi olla sellaisen kanssa. Itse vihdoin tajusin, että mitään kunnon suhdetta ei tästä maailmasta saa, joten alan minäkin juoksemaan vain pillun perässä ja pelailu alkoi parisen päivää sitten.
- letku suuhun
ihmeellisiä hiihtäjiä sinullakin on.eihän sitä tarttee pillua heti eka yönä vongata,mutta rajansa kaikella.sano äijälles et suksi vittuun ja kirjaimellisesti nyt heti eikä huominen päivä.jos ei kelpaa kehoita heitä harkitsemaan tai kysele varovasti..että kiinnostaisiko sinua mennä munkkiluostariin asumaan poikien kanssa syömään teeleipiä ja pipareita ja pitämään käsistä toisiaan?
- alkuperainen
eihan nyt ole kyse siita, etteiko mies mitaan olisi halunnut. Sama aikaisemman tapailevani miehen kanssakin, mutta keskityn nyt kertomaan tasta nykyisesta, koska mita niita entisia muistelemaan.
Olemme tehneet kaiken muuhun seksiin liittyvan. Han antaa minulle aina suuseksia ja kierimme sangyssa pikkutunneille asti ja heraamme aamulla ja sama homma jatkuu. 4 kertaa olemme siis nyt viettaneet yon yhdessa. Viime kerralla olimme erittain humalassa sankyyn paastyamme, ja silloin mies tosin yritti tulla sisaani, mutta koska meilla ei ollut kortsua, en suostunut. Sinansa en ota sita edes yrityskerraksi koska olimme niin humalassa.
Toisaalta, tana samaisena yona halusin ottaa hanelta suihin, mutta han kielsi. Kun kysyin syyta, han vastasi etta koska ei halua tehda sita minulle viela etta tulisi suuhuni. Vastasin hieman ihmetellen etta no eihan sun tarvi tulla mun suuhun jos et halua, ja jatkoin yrittamista. Pian han taas nousi ja esti tekoseni. MIKA VAIVAA??!!
Tulee vahitellen olo kuin olisin suuremman luokan huora, kun valitan kun mies ei anna...
Toisaalta, han kylla kertoi minulle ensimmaisilla treffeillaan etta hanet on kasvatettu kunnioittamaan naista eika han halua maata naisen kanssa heti aluksi. Sanoi myos etta vaikken ehka sita uskokaan, han ei ole elamassaan maannut monen naisen kanssa koska arvostaa naisia.
Takana on kuitenkin kaksi pitkahkoa suhdetta ja tiedan tyypin historiasta sen verran etta aika rietasta elamaa on vietellyt. Sitahan en tosin tieda, kuinka monen kanssa on maannut. En siis ala asiaa sen enempaa pohtimaan, ja eihan sen sinansa tahan juttuun pitaisi liittyakaan. - alkuperainen
alkuperainen kirjoitti:
eihan nyt ole kyse siita, etteiko mies mitaan olisi halunnut. Sama aikaisemman tapailevani miehen kanssakin, mutta keskityn nyt kertomaan tasta nykyisesta, koska mita niita entisia muistelemaan.
Olemme tehneet kaiken muuhun seksiin liittyvan. Han antaa minulle aina suuseksia ja kierimme sangyssa pikkutunneille asti ja heraamme aamulla ja sama homma jatkuu. 4 kertaa olemme siis nyt viettaneet yon yhdessa. Viime kerralla olimme erittain humalassa sankyyn paastyamme, ja silloin mies tosin yritti tulla sisaani, mutta koska meilla ei ollut kortsua, en suostunut. Sinansa en ota sita edes yrityskerraksi koska olimme niin humalassa.
Toisaalta, tana samaisena yona halusin ottaa hanelta suihin, mutta han kielsi. Kun kysyin syyta, han vastasi etta koska ei halua tehda sita minulle viela etta tulisi suuhuni. Vastasin hieman ihmetellen etta no eihan sun tarvi tulla mun suuhun jos et halua, ja jatkoin yrittamista. Pian han taas nousi ja esti tekoseni. MIKA VAIVAA??!!
Tulee vahitellen olo kuin olisin suuremman luokan huora, kun valitan kun mies ei anna...
Toisaalta, han kylla kertoi minulle ensimmaisilla treffeillaan etta hanet on kasvatettu kunnioittamaan naista eika han halua maata naisen kanssa heti aluksi. Sanoi myos etta vaikken ehka sita uskokaan, han ei ole elamassaan maannut monen naisen kanssa koska arvostaa naisia.
Takana on kuitenkin kaksi pitkahkoa suhdetta ja tiedan tyypin historiasta sen verran etta aika rietasta elamaa on vietellyt. Sitahan en tosin tieda, kuinka monen kanssa on maannut. En siis ala asiaa sen enempaa pohtimaan, ja eihan sen sinansa tahan juttuun pitaisi liittyakaan.Kerran han kylla mainitsi sangyssa jotain tyyliin etta aikoo maata kanssani vasta kun nakee etta haluan sita niin paljon etten enaa pysty vastustamaan. Haluaako han siis vain kiduttaa? Toisaalta, seuraavana aamuna han sanoi etta huomasi edellisena yona etta jos han ei olisi lopettanut hommia kesken, mina olisin halunnut menna loppuun asti. Han siis naki sen, muttei silti jatkanut.
MIEHET. Tuntuu vaan todella tyhmalta jattaa toinen jo nain alussa vain koska han ei "suostu" seksiin.. Sinansa haluaisin odottaa, koska olen varma etta kun se hetki koittaa, se on menoa ja kovaa ;)
Sinansa, on mennyt hermo niihinkin miehiin jotka yrittaa sisaan kun olen viela toista punttia repimassa irti jalastani. Ei sekaan mitenkaan lumoavaa ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1392747SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul3211857Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v131549En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä351458Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.411257- 501006
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33984+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais275982It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9896Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen38885