Olen tässä hankkimassa raivaussahaa ja muista keskusteluista olen päätellyt omiin tarpeisiini sopivimmaksi HV 345 fxt :n ta Stihl FS 450 K :n.
Millaisella hinnalla taälläisten pitäisi irrota? Itse asun Turussa ja Konetoimi OY Nuppulantiellä myy huskya hintaan 795e ja Stihl :liä 659 e.
Kuinka paljon mahtaa olla hinnoissa tarjoamisvaraa? Mitä olette maksaneet? Kumpaan olette itse päätynyt ja miksi?
raivaussahojen hinnat
21
25635
Vastaukset
- kumpikin
Hyviä raivureita molemmat, mulla on Hq345 ja S450, jälkimmäinen on kätevämpi tiheässä pusikossa kun teräputki on lyhempi, mutta Husku käy paremmin jos talviaikana raivailee, joka ei liene raivurille kovin suositeltavaa. Jostain syystä Stihlin kaasuvaijeri jäätyy taukojen aikana syksyn räntäkeleissä. Ehkä tuo Hq 345fxt on Stihliä parempi kokonaisuudessaan. Seuraa kampanjahintoja.
- burt
ei muuten jäädy kun muistaa alkutalvesta laittaa kaasuvaijeriin luklkosulaa
- burt
helppo konsti estää jäätymisen , kaasukahva 3 mutteria auki ja lukkosulaa niin ei temppuile sille talvelle
- siellä turussa
50-60€ kalliimpi husky kuin hämeessä metsäpitäjässä.(lämpökahvat tuossa)
Noitten hintoja juuri kysellyt.
Etkö pidä vaihtoehtona sthil 480:stä ollenkaan.- Husku myyjältä
kannattaa kysellä hintoja, ei jobbareilta. on merkki mikä tahansa niin vain ja ainoastaan avaan maahantuojan valtuuttaman liikkeen oven!
- Tilhi
kauppaan ja osta Husku 345 FXT, pitäis lähteä 680-710 eurolla jos on mies myymässä.
- leku
mistä saa 345fxt:n tuohon hintaan? onko varma että t versio?
Kymmenen vuotta sitten Husky oli ainoa ja oikea, mutta on pudonnut jalustaltaan. Tilhi näppärä saha.
- nuori!
Kannattaa uida joskus vastavirtaan. Virran viemänä voi joutua ajopuuksi! Molemmat hyviä!
- Stihlillä
Huskussa maksaa nimi liikaa. Vähemmällä rahalla saa Stihlin, eikä pätkääkään huonompi saha ole.
- TDS-jani
Ostin kuukausi sitten 345fx:n ja maksoin 650e. Ei ole t-malli, joten ei lämpökahvoja. Jostain olis voinut saada halvemmallakin, mutta en jaksanut etsiä.
- Fuscus
K-maatalous myy Partner P450c:tä 599 hintaan,on 44 cc moottorilla. Dolmari on hyvä ja laadukas peli ainoa miinus on kalliimpi hinta Partneriin nähden mut on myös hyvä.
- huskulla
Köyhän ei kannata paskaa ostaa, elikkä vähän lisää ja kunnon saha joka toimii takuu varmasti ja on tehoja.
Partneri kyllä hyvä isäntä linjan saha, ei ammatti käyttöön, sama koskee moottori sahoja. - Fuscus
huskulla kirjoitti:
Köyhän ei kannata paskaa ostaa, elikkä vähän lisää ja kunnon saha joka toimii takuu varmasti ja on tehoja.
Partneri kyllä hyvä isäntä linjan saha, ei ammatti käyttöön, sama koskee moottori sahoja.Ihan vaa hinta esimerkinnä laitoin ton Partnerin,ite suosittelenkin kaikille jotka laatua haluavat että ostavat Dolmarin,niin moottori kuin raivaussahan. Itellä kokemusta Dolmar MS-4510 raivurista ja jäi todella laadukas ja posittivinen kuva mut viimeksi makuasioita nämä ovat,kaikilla mainituilla sahoilla varmasti saa työt tehtyä.
- Partner=Paska
No sinähän vitsin murjaisit. Puhutaan työkoneista, eikä mistään lasten leluista!
Stilhi on kirinyt huskin ohi raivareissa, osta ehdottomasti tilhi!
- Stihl FS 480
raivurin, hinta 750 eur.Hyvä peli, vääntöä riittää ja paino kuitenkin sama kuin FS 450:lla.
FS 450 on noin 100 eur halvempi.- eihän pelkkää
raivuria kannata ostaa. Samassa kaupassa kannattaa tingata puku, kypärä, 2-tahtiöljyä, viiloja, saappaat... Jotain pitäs lähteä ainakin samalla hinnalla tai ainakin halvalla.
Toinen raivuri on muuten Husku mutta kyllä Stihl on ammattilaein vekotin. Mukavuusvaljaat ja ne on myös helppo kiinnittää.
Ja kolmas Jonsered... - Pienmetsätilallinen
eihän pelkkää kirjoitti:
raivuria kannata ostaa. Samassa kaupassa kannattaa tingata puku, kypärä, 2-tahtiöljyä, viiloja, saappaat... Jotain pitäs lähteä ainakin samalla hinnalla tai ainakin halvalla.
Toinen raivuri on muuten Husku mutta kyllä Stihl on ammattilaein vekotin. Mukavuusvaljaat ja ne on myös helppo kiinnittää.
Ja kolmas Jonsered...Minulla oli käytössä vanha käytettynä ostettu Jonseredin joku malli. Viime lokakuussa ostin Stihl FS 450:n. On sanottava, että minun keholleni valjaat olivat paljon paremmat ja sahausasento hyvä. Sahakin on toiminut moitteetta muuten, mutta viime talven säilytyksen ja polttoaineen täydennyksen jälkeen se ei lähtenyt käyntiin. Tyypillinen ominaisuus kuulemma Stihleille. Polttoaineen mentyä vähiin tulee käynnistysongelmia.
Jottei jäisi väärää kuvaa, Stihl on mielestäni hyvä saha harrastelijalle ja puoliammattilaiselle.
- siinäkö pulma
Itse ostin H 345 FXT kaksi vuotta sitten paikallisesta Agrimarketista ja hinta oli silloin 700 eur mutta vaihdossa sain vanhasta Jonseredistä 250 eur.En tiedä mikä nyt on lähtöhinta.
345 FXT:n lämpökahvat toimii kyllä mukavasti, hanskat kuivaa eikä tule käsiin aluksikaan kylmä.
Ja lämmityksen saa pois päältä napin painalluksella.
Ja onhan siinä valjaat parhaasta päästä.
Erittäin tyytyväinen sahaan.
Kyseleppä muualtakin tarjouksia, sillä tienaa jonkinlaisen tuntipalkan nopsasti. - leku
Itse ostin tilhen 480/700 €, 450/610€ aliurakoitsija osti hg 345fxt/755€
- masa200082
huuda tosta itsellesi hyvä raivuri.ei ihan mitä hait mut hyvä.
http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=117106219
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849