Näitä keskusteluja seurattuani olen saanut huomata Varissuon olevan paska paikka asua ja elää,suorastaan mätäpaise Turussa jonka vois räjäyttää kuuta kiertävälle radalle.Varissuo on mukamas slummi,missä ei asu normaaleja ihmisiä eikä yleensäkään kukaan täyspäinen (ja kuitenkin kylän ainut KANSAIVÄLINEN KOULU sijaitsee Varissuolla).
Nyt peräänkuulutankin että onko kellään mitään hyvää sanottavaa Varissuosta? Ja jos on,niin pistetään pystyyn Pro Varissuo-kerho,jossa puolustetaan Varissuota ihanana lähiönä,eliitin asuinpaikkana ja pakotetaan kaupunki myymään ja siirtämään Halinen Siperiaan!
Varissuo
6
917
Vastaukset
- tuloksia
Viime viikolla turkulaiset arkkitehdit vaativat lisää asemakaavakilpailuja uusien asuinalueiden suunnittelemiseksi, ettei syntyisi nykyisenlaisia slummeja.
Varissuo upeine kerrostaloineen on juuri arkkitehtikilpailun tuloksena syntynyt. Eihän se näinmuodoin voi olla erityisen huono! Niinkuin kaikki muutkin asuinalueet, sekä tulevat että vanhat, ovat itse kukin arkkitehtien mallikkaasta kynästä!
Jopa Itärantakin on arkkitehdin - erään Suomen parhaista - upea mahtumisluomus. Siitä ei saatu toimivaa, vaikka rakennusoikeutta taannoin oikein kaavaa muuttamalla rutosti vähennettiin. - ainutlaatuista arkkitehtuuria
Varissuon maine on historiaa. Nämä jutut oli totta 20 vuotta sitten, mutta legenda elää.
Varissuon häirikkösukupolvi on kasvanut aikuiseksi.
Arkkitehtuuri on jäljellä. Ainutlaatuista. - vastaavia
Stadissa vastaavia kaupunginosia ovat Jakomäki(Jakobacka) tai Vuosaari (Nordsjö),missä on MOgadishu Avenuekin.
- ----
Varissuo - tuo ihanainen Turun lähiö Jumalan armosta
on nykyisin ihan ok paikka asua. Välillä vaikuttaa siltä että joku valopää arkkitehti suunnitteli Halisen slummin (jota olen kuullut Turun Monacoksikin kutsuttavan)Varissuon tilalle,
mikä kyllä sinänsä on ihan ok veto.- asumista
Ainoa lähiö varmaankin, missä on hyvä asua ja silti asuntojen hinnat pysyneet lähes kohtuullisina. Onko Suikkilassa nykyään sen rauhallisempaa, vaikka asumiskustannukset hipovat keinotekoisesti pilviä? Jos olen väärillä jäljillä todistakaa muuta.
- cyllä
Varissuolla on keskustan jälkeen Turun parhaat palvelut.
Varissuolla on halpaa asua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2291420- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!65995Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809