Salakarma

Jos otetaan karma laveammin siten että tietyt energiat vetävät toisiaan puoleensa, niin voitaisiin ajatella että tiettyjen sielujen kohtaaminen elämästä toiseen on myös karmaa. Luonnollista tietysti on että kun tarpeeksi paljon on tekemisissä tietyn ihmisen kanssa, niin tuleehan siinä kaikenlaista velkaa puolin ja toisin. Mutta sellainenkin seikka tulee mieleen, että ehkäpä suorastaan ajaudumme tuttujen sielujen luokse koska heihin on tarttunut meidän omaa energiaamme yhteisissä kanssakäymisissä, ja tämä vetää meidät tutun sielun tykö magneetin lailla. Omassa parisuhteessani olen erityisesti pannut merkille miten telepaattinen yhteys meillä välillä onkaan ja unemmekin heijastelevat jotenkin toisiaan, joten jonkinlaista yhteistä energiaa meillä on. Kokonaisuus on enemmän kuin osiensa summa, ja onhan se tunnettua että ihmisjoukoissa tapahtuu kaikenlaista sellaista mitä yksittäiset ihmiset eivät unelmoisikaan tekevänsä. Yhdessä oleminen johtaa merkillisiin vaikutuksiin.

Mutta asiaan! Entä jos on olemassa sellaista "salakarmaa" että on olemassa ihminen jonka kanssa pitäisi saada joku solmu avattua, mutta ei koskaan tule kohtaamaan sitä ihmistä todellisessa elämässä? Voiko unissa tai vaikkapa netissä, tasapainottaa karman vaakakuppeja?

Vuosia sitten aloin kiinnittää huomiota omituiseen ilmiöön. Aina kun nukahdin päiväsaikaan sohvaan tai autossamme kun tehtiin reissua jonnekin, näin aina samaa unta. Unessa ei tapahtunut mitään muuta kuin että nuori mies keskusteli vanhan äitinsä kanssa. En nähnyt heitä, enkä ikinä kuullut mistä he juttelivat. Kovasti vain sitä puhetta riitti ja hyvin läheisiä olivat keskenään. Viimeinen uni tässä sarjassa oli sellainen että tämän nuoren miehen äiti oli kuollut ja suku oli tullut hautajaisten jälkeen pidettävään tilaisuuteen. Tämän jälkeen en ole enää koskaan nähnyt (tai paremminkin kuullut) näitä unia, ja koko asiasta on jo useampia vuosia.

Koska unet tapahtuivat aina päiväsaikaan tulee jopa mieleeni että olinko jotenkin yliaistillisesti yhteydessä todellisiin ihmisiin? Ja jos olin, niin minkä takia? Oliko kyseessä pari sielua jotka ovat minulle tuttuja jostain elämästä, mutta joita en tule koskaan tässä elämässäni tapaamaan? Pitäisikö minun tehdä jotain sen nuoren miehen hyväksi ja mitä?

En aivan usko täysin lukkoonlyötyihin elämänkohtaloihin, eli jos sielu muuttaa mielensä eikä haluakaan jotain tiettyä karmaa lähteä auki kelaamaan, niin mieltänsä voinee muuttaa. (Tämä mieltä olivat muistaakseni Michael-kirjatkin.) Mutta parempi nyt kuin 15. elämä, jos joku homma pitää hoitaa.

16

679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • magilla-gorilla

      Vaikka nyt ei lähdetä 'kerimään' auki tuota untasi, koska se on mahdotonta ulkopuolelta tulkita oikein elämääsi tuntematta, niin todetaan että Itse johdattaa ja luo tilanteita joissa 'tarpeellinen' kohdataan.

      "Kaikella on aikansa ja paikkansa", myös sinulla, minulla ja Hentun Lissulla(Jyväskylässä?), tuo 'paikka' toki määritellään sen mukaan missä vaiheessa kehitystäsi olet, tai sanotaanko oppimistasi, sillä vaiheittainen muuntuminen siihen, ettei esimerkiksi enää olevaisuus 'kolahda' eikä ihmisyys 'innosta' vie paljon aikaa ja röökii ;).

      Sinä esimerkiksi voit olla minulle 'valkoinen kissa'---> valkoisen aidan päällä, jonka takana on talo(punainen) ja perunamaa, se oletko esteenä vai oppaana jää nähtäväksi. ;)

      • Korostan kumminkin että unIani, sillä kyseessä oli toistuva ilmiö. Sisällöllä ei niinkään ole tässä tapauksessa mielestäni merkitystä, vaan sillä että tämä kuunnelma-uni toistui toistumistaan ja aina päiväsaikaan (jolloin ihmiset oikeastikin ovat aktiivisia ja voisin hyvin kuvitella jonkun aikamiespojan keskustelevan äiteensä kanssa...) Ja sitten kun unien sarja loppui, se loppui hautajaisiin.

        Tästä voi siis päätellä etten usko unien selittämiseen erikoisempien unien kohdalla. Näihin erikoisempiin lasken tämmöiset ihmiselle epätavalliset unet (en ole sen koommin kuunnelmaunia nähnyt eli kuullut, enkä tuota sarjaa ennenkään) sekä jossain määrin lucid-unet eli tietoiset unet.

        Mutta tämä tietenkin on vain minun näkemykseni. :)


      • magilla-gorilla
        Chandi kirjoitti:

        Korostan kumminkin että unIani, sillä kyseessä oli toistuva ilmiö. Sisällöllä ei niinkään ole tässä tapauksessa mielestäni merkitystä, vaan sillä että tämä kuunnelma-uni toistui toistumistaan ja aina päiväsaikaan (jolloin ihmiset oikeastikin ovat aktiivisia ja voisin hyvin kuvitella jonkun aikamiespojan keskustelevan äiteensä kanssa...) Ja sitten kun unien sarja loppui, se loppui hautajaisiin.

        Tästä voi siis päätellä etten usko unien selittämiseen erikoisempien unien kohdalla. Näihin erikoisempiin lasken tämmöiset ihmiselle epätavalliset unet (en ole sen koommin kuunnelmaunia nähnyt eli kuullut, enkä tuota sarjaa ennenkään) sekä jossain määrin lucid-unet eli tietoiset unet.

        Mutta tämä tietenkin on vain minun näkemykseni. :)

        'Gorillamaisuudestani' tuli mieleeni päivä-uni jonka näin eilen, siinä 'gorilla' ;) lähti punoksen sisältä (joku isäntä-puiden ympärillä elävä suuri 'kuristja punos') pienestä pimpan(sori) muotoisesta aukosta ulos 'minusta' ja kuului aukon sulkeutuessa 'ssstttuuusst'--> aivan kuin paineilma olisi vetänyt punoksen kiinni, enpä nähnyt joka öisiä ihmeellsiä(todella) uniani viime yönä, mikäköhän lähti ja hävisi 'karvat pöllyten' 'pääni sisältä' pois?


      • magilla-gorilla kirjoitti:

        'Gorillamaisuudestani' tuli mieleeni päivä-uni jonka näin eilen, siinä 'gorilla' ;) lähti punoksen sisältä (joku isäntä-puiden ympärillä elävä suuri 'kuristja punos') pienestä pimpan(sori) muotoisesta aukosta ulos 'minusta' ja kuului aukon sulkeutuessa 'ssstttuuusst'--> aivan kuin paineilma olisi vetänyt punoksen kiinni, enpä nähnyt joka öisiä ihmeellsiä(todella) uniani viime yönä, mikäköhän lähti ja hävisi 'karvat pöllyten' 'pääni sisältä' pois?

        Ensten pitäisi tietää että mitä apina merkitsee sinulle, kun unien selittämisessähän lähdetään niistä merkityksistä mitä ihminen itse vapaasti assosioiden unikuville antaa. Itse en olekaan tainnut ikinä nähdä apinaa unissani, eikä se äkkiseltään oikein minulle tuo mitään mieleen. Mutta tietysti voisi ajatella että se kuvaisi jonkinlaista alkukantaisuutta, jotain perusjuttua mikä väikkyy tuossa ihmisyyden alla, mutta ei ihan ole vielä ihmisyyttä.

        Peruseläimellisyys lähti happihölkälle?


    • Neiti.A.Karmanen

      Intiimeissä suhteissa energiamme ilman muuta yhdistyvät ja sekoittuvat, niinkuin myös otamme toisen karmaa vastaan.

      Nykyajan yhden yön suhteet ovat varsinaista karman keräämistä urakalla. Ne ovat pelkkää karman dumppaamista toisen niskaan.

      Nainen erityisesti on se vastaan ottava osapuoli, vaikka kyllä mieskin osansa saa. Mutta tällaiset pikasuhteet ovat erityisen harmillisia naisille.

      Muistan nuorempana olin suhteessa mustasukkaisen miehenalun kanssa, joka nukahtaessani yritti seurata minua uniini. Ja piti käydä varsinainen eksytys ruljanssi läpi että pääsin hänestä eroon, ja sain rauhassa nähdä uniani. Toisen ihmisen läheisyys intiimissä suhteessa on fakta muissakin kuin "päivä todellisuudessa".

      Jos koet energioita herkästi ja otat niitä vastaan kuin pesusieni, kannattaa kehitellä keinoja miten suojautua niiltä. On olemassa monia erilaisia tekniikoita, mutta pääasia on se että käyttää niitä, ja tärkeintä on se että uskoo että ne toimii. Valinta on sinun.

      Jos et usko että niistä on hyötyä, silloin ne eivät toimi. Usko on tälla lailla ihmeellinen asia, se mihin uskot manifestoituu todellisuutena.

      Kuten eräs ystävämme täällä on jäänyt täysin vaille kokemuksia uskoessaan, että mitään ei ole olemassa.

      • Neiti.A.Karmanen

        Olen myös kuullut että unet ovat pääasiassa karman polttamista pois.

        Jotkut käsittelevät asioita enemmän kuin toiset, ja onhan olemassa sellaisia ihmisiä jotka eivät koskaan näe unia.

        Kerroin kerran näkemästäni unesta eräälle naiselle, ja hänen tyttärensä oli ihmeissään ja kysyi mitä tarkoitat unilla? Hän ei ollut koskaan nähnyt unia, vaikka oli 3kymppinen.

        Asiaa oli tietysti vaikea selittää sellaiselle, jolla ei ole ollut unista kokemusta.


      • Neiti.A.Karmanen kirjoitti:

        Olen myös kuullut että unet ovat pääasiassa karman polttamista pois.

        Jotkut käsittelevät asioita enemmän kuin toiset, ja onhan olemassa sellaisia ihmisiä jotka eivät koskaan näe unia.

        Kerroin kerran näkemästäni unesta eräälle naiselle, ja hänen tyttärensä oli ihmeissään ja kysyi mitä tarkoitat unilla? Hän ei ollut koskaan nähnyt unia, vaikka oli 3kymppinen.

        Asiaa oli tietysti vaikea selittää sellaiselle, jolla ei ole ollut unista kokemusta.

        Itse en ole oikeastaan aikaisemmin juurikaan ajatellut asiaa että unissakin voisi työskennellä karman parissa. Olen aina ottanut unet (jos nyt ei puhuta lucideista, enneunista yms. erikoisemmasta materiaalista) lähinnä tienviittoina sille missä kunnossa tietoisuus on. Onko esim. jokin tietty piirre jäänyt kokonaispersoonallisuudessa täysin peittoon ja tiedostamattomaan tungetuksi, jolloin se siellä muhiessaan alkaa sitten kehittää kaikenlaista jäynää päivätietoisuuden päänmenoksi. Esimerkkinä vaikkapa ikäneito joka alkaa pelätä vieraiden miesten piilottelevan hänen sänkynsä alla - siinä miehenkaipuu manifestoituu vastakkaisena pyrkimyksenä eli torjuntana ja pelkona. Tai jos ei, niin ainakin tällainen esimerkki itselleni tuli mieleen.

        Elisabeth Haich, muuan nuoruuden lempparikirjoittajani, oli jossain kirjassaan nimenomaan sitä mieltä että lukuisat seksisuhteet ikäänkuin tahraavat ihmisen energiakenttää eli auraa, niin että lopulta useampien suhteiden harrastajan aura on pelkkä ruskea sekasotku. Itse en osaa tähän oikein sanoa juuta enkä jaata; luulen että kun olen ollut jo useampia vuosia kimpassa yhden ja saman miehen kanssa, ovat energiamme jossain määrin hitsautuneet yhdeksi kokonaisuudeksi eikä siitä sitten enää mitään muukalaisten väriläiskiä erota.

        Ellei sitten jokainen kanssakäyminen, ei-intiimitkin, aiheuta jonkinlaista värjäytymistä ihmisen energiakenttään ylt'ympäriinsä. Voisin vaikkapa kuvitella että jos miettii kovasti jotain tiettyä ihmistä, silloin tahtomattaankin saa häneen yhteyden ja jotain hänen energiastaan tarttuu vaikkapa pään alueelle, missä se mietiskely tapahtuu.

        Mutta tämä on tällaista pohdiskelua minulla tässä, voi olla näin tai sitten ei.


      • Neiti.A.Karmanen
        Chandi kirjoitti:

        Itse en ole oikeastaan aikaisemmin juurikaan ajatellut asiaa että unissakin voisi työskennellä karman parissa. Olen aina ottanut unet (jos nyt ei puhuta lucideista, enneunista yms. erikoisemmasta materiaalista) lähinnä tienviittoina sille missä kunnossa tietoisuus on. Onko esim. jokin tietty piirre jäänyt kokonaispersoonallisuudessa täysin peittoon ja tiedostamattomaan tungetuksi, jolloin se siellä muhiessaan alkaa sitten kehittää kaikenlaista jäynää päivätietoisuuden päänmenoksi. Esimerkkinä vaikkapa ikäneito joka alkaa pelätä vieraiden miesten piilottelevan hänen sänkynsä alla - siinä miehenkaipuu manifestoituu vastakkaisena pyrkimyksenä eli torjuntana ja pelkona. Tai jos ei, niin ainakin tällainen esimerkki itselleni tuli mieleen.

        Elisabeth Haich, muuan nuoruuden lempparikirjoittajani, oli jossain kirjassaan nimenomaan sitä mieltä että lukuisat seksisuhteet ikäänkuin tahraavat ihmisen energiakenttää eli auraa, niin että lopulta useampien suhteiden harrastajan aura on pelkkä ruskea sekasotku. Itse en osaa tähän oikein sanoa juuta enkä jaata; luulen että kun olen ollut jo useampia vuosia kimpassa yhden ja saman miehen kanssa, ovat energiamme jossain määrin hitsautuneet yhdeksi kokonaisuudeksi eikä siitä sitten enää mitään muukalaisten väriläiskiä erota.

        Ellei sitten jokainen kanssakäyminen, ei-intiimitkin, aiheuta jonkinlaista värjäytymistä ihmisen energiakenttään ylt'ympäriinsä. Voisin vaikkapa kuvitella että jos miettii kovasti jotain tiettyä ihmistä, silloin tahtomattaankin saa häneen yhteyden ja jotain hänen energiastaan tarttuu vaikkapa pään alueelle, missä se mietiskely tapahtuu.

        Mutta tämä on tällaista pohdiskelua minulla tässä, voi olla näin tai sitten ei.

        että ajattelemalla jotain henkilöä, kutsumme hänet energiakenttäämme, tähänkin kannattaa käyttää jotain tekniikkaa, esim. tietoisesti lähettää energia takaisin.

        Rukous ja mantran toisto puhdistavat myös. Erityisesti ääneen lausutut rukoukset ovat voimallisia. Myös kirjoitetut. Ajatellut rukouksetkin toimivat, mutta ei niin voimallisesti kuin ääneen lausutut tai kirjoitetut.


      • cyberanimus
        Chandi kirjoitti:

        Itse en ole oikeastaan aikaisemmin juurikaan ajatellut asiaa että unissakin voisi työskennellä karman parissa. Olen aina ottanut unet (jos nyt ei puhuta lucideista, enneunista yms. erikoisemmasta materiaalista) lähinnä tienviittoina sille missä kunnossa tietoisuus on. Onko esim. jokin tietty piirre jäänyt kokonaispersoonallisuudessa täysin peittoon ja tiedostamattomaan tungetuksi, jolloin se siellä muhiessaan alkaa sitten kehittää kaikenlaista jäynää päivätietoisuuden päänmenoksi. Esimerkkinä vaikkapa ikäneito joka alkaa pelätä vieraiden miesten piilottelevan hänen sänkynsä alla - siinä miehenkaipuu manifestoituu vastakkaisena pyrkimyksenä eli torjuntana ja pelkona. Tai jos ei, niin ainakin tällainen esimerkki itselleni tuli mieleen.

        Elisabeth Haich, muuan nuoruuden lempparikirjoittajani, oli jossain kirjassaan nimenomaan sitä mieltä että lukuisat seksisuhteet ikäänkuin tahraavat ihmisen energiakenttää eli auraa, niin että lopulta useampien suhteiden harrastajan aura on pelkkä ruskea sekasotku. Itse en osaa tähän oikein sanoa juuta enkä jaata; luulen että kun olen ollut jo useampia vuosia kimpassa yhden ja saman miehen kanssa, ovat energiamme jossain määrin hitsautuneet yhdeksi kokonaisuudeksi eikä siitä sitten enää mitään muukalaisten väriläiskiä erota.

        Ellei sitten jokainen kanssakäyminen, ei-intiimitkin, aiheuta jonkinlaista värjäytymistä ihmisen energiakenttään ylt'ympäriinsä. Voisin vaikkapa kuvitella että jos miettii kovasti jotain tiettyä ihmistä, silloin tahtomattaankin saa häneen yhteyden ja jotain hänen energiastaan tarttuu vaikkapa pään alueelle, missä se mietiskely tapahtuu.

        Mutta tämä on tällaista pohdiskelua minulla tässä, voi olla näin tai sitten ei.

        vaiko elämän jakamista, toisen tapoihin tottumista ja niiden ennakointia ns. telepatiana?

        En ole mikään skeptikko mutta tuntuu aika panettelevalta sellaiset jutut, että useiden yhden yön juttujen seurauksena oma aura oli jotenkin ruskea/suttuinen/yms. Eiköhän jokainen itse päätä aurastaan ja energiakentästään, eikä sitä paljon hetkauta paljonko miehiä/naisia olet sänkyysi kaatanut ja millä aika välillä. Oma energiakenttä pysyy omana vaikka olisi kuinka monen ihmisen kanssa tekemisissä eikä ole sen jalompaa olla kokonaan ilman tai vai yhden puolison kanssa kuin useidenkin partnerien. Sori että suutahdan, mutta mielestäni on toisten halventamista ja vähätelyä väittää jotenkin seksuaalisuuden ilmaisemisen vaikuttavan omaan karmaan tai auraan negatiivisesti. Se on vain seksiä, ja ne jotka pitävät enemmän yhden kumppanin seksielämästä, älköön olko menen partrerin kanssa. Ehkäpä joillakin meistä on sitten kovenpi aura, ettei se paljosta hetkaannu ja karma sellainen, ettei se yhteisymmärryksellä tehdyistä asioista kasaannu tai tartu.


      • WideBelief

        "Intiimeissä suhteissa energiamme ilman muuta yhdistyvät ja sekoittuvat, niinkuin myös otamme toisen karmaa vastaan. "

        Oman uskomukseni mukaan asia ei ole aivan näin yksiselitteinen "ilman muuta".

        Yhden illan tai lyhyissä suhteissa energiat vaihtavat seksuaalisuuden kautta ihmisessä avautuvan reitin kautta energiaa tosiaan. Se millaista energiaa päästää läpi tai antaa toisen saattaa läpi on vapaiden valintojen kautta tapahtuva ilmiö. Tietoiset ihmiset voivat harrastaa seksiä suojaten itseään myös henkisesti.

        Moraaliset ja eettiset määritelmät omassa elämässä lähinnä kehittää näitä ehdollistumia suuntaan: näin PITÄÄ toimia ETTÄ...

        Karmaa tosiaan syntynee tilanteissa joissa mies tai nainen ei ole tietoinen energian siirtymisestä. Tämäkään ei aina tarkoita negatiivista asiaa.

        Sanoit että nainen on erityisesti ottava osapuoli. Kertonee tarinaa omasta suhtautumisesta seksiin ja karman luonteeseen?

        Mielestäni nainen ei ole erityisesti sen ottavampi osapuoli kuin mieskään... Kaksi ihmistä siinä ottaa ja antaa ennenkaikkea. On omaa valintaa minkälaisen partnerin kanssa "duunailee" ja millä suojatasolla.

        Ehdottomia tai yleispäteviä sääntöjä en tässä kohtaa osaa nähdä.

        Seksiin suhtautuminen on muutenkin hieman tihihii tasolla oli kyse mistä uskonnosta tai uskomussuunnasta tahansa.


      • cyberanimus kirjoitti:

        vaiko elämän jakamista, toisen tapoihin tottumista ja niiden ennakointia ns. telepatiana?

        En ole mikään skeptikko mutta tuntuu aika panettelevalta sellaiset jutut, että useiden yhden yön juttujen seurauksena oma aura oli jotenkin ruskea/suttuinen/yms. Eiköhän jokainen itse päätä aurastaan ja energiakentästään, eikä sitä paljon hetkauta paljonko miehiä/naisia olet sänkyysi kaatanut ja millä aika välillä. Oma energiakenttä pysyy omana vaikka olisi kuinka monen ihmisen kanssa tekemisissä eikä ole sen jalompaa olla kokonaan ilman tai vai yhden puolison kanssa kuin useidenkin partnerien. Sori että suutahdan, mutta mielestäni on toisten halventamista ja vähätelyä väittää jotenkin seksuaalisuuden ilmaisemisen vaikuttavan omaan karmaan tai auraan negatiivisesti. Se on vain seksiä, ja ne jotka pitävät enemmän yhden kumppanin seksielämästä, älköön olko menen partrerin kanssa. Ehkäpä joillakin meistä on sitten kovenpi aura, ettei se paljosta hetkaannu ja karma sellainen, ettei se yhteisymmärryksellä tehdyistä asioista kasaannu tai tartu.

        Ei minulla ole mitään erikoisempaa yhdenkään yön suhteita vastaan, mutta ajattelen asiaa puhtaasti energeettiseltä kannalta. En voi varmuudella sanoa että toisten ihmisten kanssa tekemisissä ollessaan heistä siirtyisi energiajäämiä toisiinsa, tai jos siirtyy niin onko kyseessä pidempään kestävä ilmiö. Mutta se "ruskeus" tässä tarkoittaisi siis sitä että useamman eri auran väriä sotketaan keskenään ja tuloksena on sekasotku, ei sitä että ihminen sinänsä olisi muuttunut jotenkin "likaiseksi". Kaikkein vähiten varsinkaan jossain moraalisessa mielessä.

        Täytyy muistaa että esim. luonnossa ei ole mitään erikoisempaa moraalia tai häpeää tai muutakaan meille ihmisille ominaista saivartelua, ja jos ajatellaan asioita energeettiseltä kannalta niin ehkäpä energiakaan ei kysele meiltä että mikäs meistä nyt tuntuisi mukavalta. Haluaisin ihan tosissani tietää miten nämä jutut ovat, mutta itse en näe auroja...

        Sen vain tiedän että herkkä ihminen voi toisen ihmisen kanssa tekemisissä ollessaan (vaikkei kyseessä olisikaan seksi!) kokea tulevansa ikäänkuin vedetyksi sen toisen ihmisen mielen mukaan johonkin tiettyyn suuntaan, niin että hän itse alkaa tuntea itsensä aivan toiseksi ihmiseksi kuin mitä oli alunperin. Ehkä tarvitaan kuitenkin omakohtainen impulssi muuttumiseen, eli omiakin eväitä vähän sinnepäin pitää olla.

        Eli tuollainen "kovempi aura" olisi kyllä ihan tarpeen em. ihmisille. ;)

        Sitten voisi myös tarkastella näitä succubus- ja incubus-olentoja joista kansanperinne tietää puhua ja lähipiiristäni löytyy sellaisesta painajaisunenkin nähnyt. Kun noilla olennoilla on niin hirmuinen hinku paritella uhrinsa kanssa, tai tunkea heidän kehoonsa sisälle yöllä, niin mitä se sitten tarkoittaa? Entä puolestaan abduktoitujen kertomukset kuinka humanoideilla on vimmattu tarve keskittyä heidän lisääntymistoimintoihinsa?

        Mutta ei tästä nyt enempää, kun menee jo ihan rajatieteiksi ja karmaosastollahan tässä ollaan. Vaikka olisi se kyllä mielenkiintoista pohdiskella mikä karma abduktoiduilla on, ettei saa edes itse päättää siitä mitä kokee ja mitä ei.


      • Neiti.A.Karmanen
        WideBelief kirjoitti:

        "Intiimeissä suhteissa energiamme ilman muuta yhdistyvät ja sekoittuvat, niinkuin myös otamme toisen karmaa vastaan. "

        Oman uskomukseni mukaan asia ei ole aivan näin yksiselitteinen "ilman muuta".

        Yhden illan tai lyhyissä suhteissa energiat vaihtavat seksuaalisuuden kautta ihmisessä avautuvan reitin kautta energiaa tosiaan. Se millaista energiaa päästää läpi tai antaa toisen saattaa läpi on vapaiden valintojen kautta tapahtuva ilmiö. Tietoiset ihmiset voivat harrastaa seksiä suojaten itseään myös henkisesti.

        Moraaliset ja eettiset määritelmät omassa elämässä lähinnä kehittää näitä ehdollistumia suuntaan: näin PITÄÄ toimia ETTÄ...

        Karmaa tosiaan syntynee tilanteissa joissa mies tai nainen ei ole tietoinen energian siirtymisestä. Tämäkään ei aina tarkoita negatiivista asiaa.

        Sanoit että nainen on erityisesti ottava osapuoli. Kertonee tarinaa omasta suhtautumisesta seksiin ja karman luonteeseen?

        Mielestäni nainen ei ole erityisesti sen ottavampi osapuoli kuin mieskään... Kaksi ihmistä siinä ottaa ja antaa ennenkaikkea. On omaa valintaa minkälaisen partnerin kanssa "duunailee" ja millä suojatasolla.

        Ehdottomia tai yleispäteviä sääntöjä en tässä kohtaa osaa nähdä.

        Seksiin suhtautuminen on muutenkin hieman tihihii tasolla oli kyse mistä uskonnosta tai uskomussuunnasta tahansa.

        Tuli vain mieleen tästä vastaanottavaisuudesta, jos ajattelet asiaa vähän enemmän niin kuka työntyy ja minne, eli kumpi ottaa vastaan? Ja kumpi erittää siemennesteen ja kumpi ottaa vastaan?

        Ja tosiaan keskustelimme Chandin kanssa energioista.

        Sitten taas seksuaalinen käyttäytyminen kovassa humalassa ravintola illan päätteeksi 4 aikaan aamu yöllä. Ihmettelen jos harrastavat tietoista seksiä.

        Alkoholia käyttävä ei ole vielä edes tietoinen.

        Kyse ei ole kenenkään moraalista, eikä eettisyydestä, vaan siitä mitä tapahtuu energisesti.

        Tällä palstalla olevilla on kumma tyyli ottaa kaikki henkilökohtaisesti, jos sattuu mainitsemaan jotakin jonkun tekemisiin liittyvää.
        Se on heti moraalisointia ja itsensä paremmaksi tekemistä.

        En minä keskustele kenestäkään teistä, enkä usein itsestänikään, keskustelen asioista jotka tulevat mieleen, ja asioista joita olen kuullut, kokenut, lukenut yms.

        Minä vain keskustelen. Minä en tarvitse teitä pönkittämään itsetuntoani, enkä ota henkilökohtaisesti myöskään teidän sanomisianne.

        Niinkuin mainitsit tuolla yläpuolella täällä on tosiaan hiekkalaatikkoleikit meneillään. Kumman äiti tekee parempaa ruokaa?

        Älä nyt luule että tarkoitan sinua.


      • Anonyymi

        "Ajan ja paikan tuolla puolen"
        Kirja
        A. C. Bhaktivedanta Swami Prabhupāda


        8tf


    • Michael Knight

      Eikös niistä tehty suomessakin esitettyä ritariässä sarjaa?

      Jokaisen meistä on oltava oman elämämme ritariässiä. Se on varmaan uniesi epäsuora viesti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1759
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1705
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1551
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe