Bichon Frisen hinta?

Kyselijä

Hei!

Mitä olette maksaneet Bichon Frisestä? Mikä on hintahaarukka?

81

28770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meidän tapauksessamme

      on 1200 euroa,josta 200 etumaksua katsomaan mennessä. Lukemani perusteella bichoneista pyydetään 1000-1500 euroa yleisesti.

      • hinta

        Meillä tuore kysely ja Bichon Friseet maksavat 1000 - 1500€ kun kyselin usealta kasvattajalta. 1000€ saattaa maksaa pentu, jolla jokin "virhe" esim. purenta, väri, laskeutumaton kives tms. Menestyneet ja palkintoja saaneista vanhemmista astutetut pennut maksavat liki 1500€. Myös kasvattajan maine saattaa vaikuttaa hintaan.


      • bichonisti

        Empä ole keltään vielä kuullukkaan, että pentu maksaisi 1500e...
        1200-1300 taitaa ennemminkin toi hintahaarukka... Ja tämä hinta siis on palkittujen vanhempien pennuista...
        Kannattaa kuitenkin katsoa, mistä pentunsa ottaa.


      • maksamaan moisesta
        hinta kirjoitti:

        Meillä tuore kysely ja Bichon Friseet maksavat 1000 - 1500€ kun kyselin usealta kasvattajalta. 1000€ saattaa maksaa pentu, jolla jokin "virhe" esim. purenta, väri, laskeutumaton kives tms. Menestyneet ja palkintoja saaneista vanhemmista astutetut pennut maksavat liki 1500€. Myös kasvattajan maine saattaa vaikuttaa hintaan.

        rumasta pellekoirasta 1500????


      • oot
        maksamaan moisesta kirjoitti:

        rumasta pellekoirasta 1500????

        ruma pellekoira!


      • bööööö
        maksamaan moisesta kirjoitti:

        rumasta pellekoirasta 1500????

        MINÄ! maksoin 1400e eikä tosiaankaan mennyt rahat hukkaan!


      • vihainen Mirkkis
        maksamaan moisesta kirjoitti:

        rumasta pellekoirasta 1500????

        Ite olet pelle!!! älä hauku koiraparkoja, senkin idiootti, tai mä tulen jä näytän sulle mikä on pelle! Ja vastaus jo etukäteen: SÄ OLET SE PELLE!!!!


      • koirien ystävä
        oot kirjoitti:

        ruma pellekoira!

        ei koirat ole pellejä! aika rumasti sanottu!


      • Hou hou!
        maksamaan moisesta kirjoitti:

        rumasta pellekoirasta 1500????

        Bichon frise ei mielestäni ole mikään pellekoira .Itse harkitsen juuri kyseisen koirarodun hankintaa keväällä:)


      • Joku!
        maksamaan moisesta kirjoitti:

        rumasta pellekoirasta 1500????

        Ei se oo ruma pelle koira!!!! ne on söpöjä! oot hullu!


      • Ime Parsaa
        vihainen Mirkkis kirjoitti:

        Ite olet pelle!!! älä hauku koiraparkoja, senkin idiootti, tai mä tulen jä näytän sulle mikä on pelle! Ja vastaus jo etukäteen: SÄ OLET SE PELLE!!!!

        Sä oot pelle(säälittävää) hu0h. mut on ne bichon friseet nii söpöj ♥♥♥♥


      • bison-fanit
        Hou hou! kirjoitti:

        Bichon frise ei mielestäni ole mikään pellekoira .Itse harkitsen juuri kyseisen koirarodun hankintaa keväällä:)

        meiän porukat aatteli kans jos otettais kyseinen kiharakarva.


      • koira fani
        maksamaan moisesta kirjoitti:

        rumasta pellekoirasta 1500????

        ei oo pelle koira vaan söpö


      • tällämennään

        Bichon Frise on varmaa maailman söpöin koira, että vittu mitä jengii...


      • P.S
        koirien ystävä kirjoitti:

        ei koirat ole pellejä! aika rumasti sanottu!

        Hei ei todellakaan koirat ole mitään pellejä,mulla itselläni on ollut
        Bicon Frice tosi ihana koira, olen nyt hankkimassa uutta,mutta kun ne ovat
        mielestäni liian kalliita.Ajattelen että jos joku myis Hyvään kotiin kohtuu hinnalla.
        Todella mukava tuttavuus toi Bicon


      • maksamaan moisesta kirjoitti:

        rumasta pellekoirasta 1500????

        Bichon frisé ei ole mikään pellekoira! Bichon frisé on hyvin sympaattinen koira ja luultavasti paljon järkevämpiä kun sinä joka uskallaat haukkua näitä suloisia karvapalloja pelleiksi!


        Meillä maksoi Bichon 1400 koska siinä oli "vika". Eli sillä oli pikkiriikkinen pigmentti häiriö silmänalusessa.


      • Pelle...
        maksamaan moisesta kirjoitti:

        rumasta pellekoirasta 1500????

        Ei ne oo pellejä!


      • BICHON FANI
        maksamaan moisesta kirjoitti:

        rumasta pellekoirasta 1500????

        SINÄ OLET RUMA KUSIPÄÄ EUKKO! HAISTA VITTU!!!!!!!


      • oljgjghjkj

        okei


    • Bichon

      500-600€

      • alakanttiin

        Bichonin hinnat ovat 1 000 eurosta ylöspäin. 1500 euroa on aika paljon vaikka vanhemmat olisivatkin palkittuja yksilöitä..


      • josta maksetaan
        alakanttiin kirjoitti:

        Bichonin hinnat ovat 1 000 eurosta ylöspäin. 1500 euroa on aika paljon vaikka vanhemmat olisivatkin palkittuja yksilöitä..

        mitä vaan oli sitten näyttelyvanhemmat tai ei.
        Meillä oli aiemmin bichon ja silloin 10 vuotta sitten sai rekatun koiran 700eurolla ilman virheitä.


      • sitten
        josta maksetaan kirjoitti:

        mitä vaan oli sitten näyttelyvanhemmat tai ei.
        Meillä oli aiemmin bichon ja silloin 10 vuotta sitten sai rekatun koiran 700eurolla ilman virheitä.

        10v sitten ei ollut euroja ;)

        eiku oikeesti...

        maksoihan ne kun ekaa kertaa itselleni pentua kyselin 5000mk. Nyt 2800mk enemmän.
        Mut eurojen myötä on moni maksu noussut... mm. näyttelymaksut.


      • codetu

        oikein usko. tuo hintahan on vähimmäis hinta jota pyydetään rotukoirista!


      • Vilenin Sulo
        codetu kirjoitti:

        oikein usko. tuo hintahan on vähimmäis hinta jota pyydetään rotukoirista!

        Kyllä asia on, että halvalla ei hyvää saa.
        Miksi mennä mersukauppaan kun ei ole edes ladan hintaan rahaa.
        Onhan se niinkin, että hinta ei ole laaduntae.
        Hankintaan pitäisi olla aikaa ja harkintaa eikä rakastua ensimmäiseen
        näkemäänsä koiraan.
        Tsekatkaa useampi kasvattaja ja harkitkaa harkitkaa harkitkaa.
        Pentuhan on teillä koko ikänsä 9-15 vuotta kannattaa katsoa
        mitä ja mistä ostaa, silloin ei tarvitse kertoa täällä ikäviä kokemuksiaan.


      • bison-fanit

        kumpi?etu vai takapää?molempia et siihen hintaan saa!!


      • kiinnos

        mistä näin halvalla?


      • kyselijä 03
        kiinnos kirjoitti:

        mistä näin halvalla?

        Kertokaa ihmeessä miten niitä hoidetaan ja mitä niiden hoitoon kuuluu? Älkää enää sitä tyhmää ihmistä haukkuko vaan kertokaa asioita jotka ovat oikeasti realistisia. Olisin myös kiinnostunut saamaan tietoa mistä voisi olla lähin ostopaikka, asun Hangossa.


      • kyslijä03

        Kuules mistä olet sellaista kuullut aivan liian vähän tuo alle 1000€


    • noraa

      haen huomenna pennun hintaan 1200. pentu on madoitettu,rekisteröity,lääkärin tarkastama ja vielä tunnistusmerkitty.. en usko että halvemmalla kyseistä koiraa voi saada.
      paitsi jos vikoja löytyy..

      • Ilpepa

        Itse ostin bichon frisen hintaan 750e. Syynä oli se, että koiralla on häntämutka. " vika " ei vaikuta koiraan mitenkään ja on ihan haitatonta terveydelle. Ainoa negatiivinen asia on se, että koira ei kelpaa näyttelyihin.


      • Ansku!!
        Ilpepa kirjoitti:

        Itse ostin bichon frisen hintaan 750e. Syynä oli se, että koiralla on häntämutka. " vika " ei vaikuta koiraan mitenkään ja on ihan haitatonta terveydelle. Ainoa negatiivinen asia on se, että koira ei kelpaa näyttelyihin.

        Voitko bichon friseet maksaa 200euroo??


      • bison-fanit
        Ansku!! kirjoitti:

        Voitko bichon friseet maksaa 200euroo??

        T-U-H-A-T 200 euroo


      • koira fani
        bison-fanit kirjoitti:

        T-U-H-A-T 200 euroo

        tosi kallis koira rotu ois tyhmä jos haluis eroo siit sit pistäis älyttömii hintoi


    • ostin

      Bichon Friseen hyvältä kasvsattajalta, molemmat vanhemmat olivat palkittuja. Pennusta moksoin sitten 850€ koska raukka oli väri-virheellinen, ja aika kumman näköinen . No kun pentu kasvoi sen virhe parani ja hävisi kokonaan, joten sitten olemmekin käyneet paristi näyttelyissa ja hyvin on mennyt. Mutta kuitenkin jos ei edes halua näyttelykoiraa voi ihan hyvin ottaa väri-virheellisen, olisimme me sitä muutenkin rakastaneet! =)

      • ostamme

        bichon havanaisen 850 e. Rekattu, el.tarkistama ja sirutettu. :D


      • koira fani

        nii eihän väri virhe huonoks tee
        onne tuleviin näyttelyihi


      • koira fani
        ostamme kirjoitti:

        bichon havanaisen 850 e. Rekattu, el.tarkistama ja sirutettu. :D

        mä haluisin kans mut meil on kissa se on kuin kuningatar meillä mut tiiäkkö et sopeutuuko kissa ja tuo rotu


    • Samu 007

      Hinta on yleensä 1000 euroa , tai sitten 1100 euroa jos ei anna kasvattajan käyttää näyttelyissä!

      • Rakas bichon!

        Bichonit ovat niin ihania eikä pellejä!! Mutta voiko hyvää bichonia saada 900 eurolla?? olemme hankkimassa sellaista vastatkaa joku!! :))


      • bichon frise <3
        Rakas bichon! kirjoitti:

        Bichonit ovat niin ihania eikä pellejä!! Mutta voiko hyvää bichonia saada 900 eurolla?? olemme hankkimassa sellaista vastatkaa joku!! :))

        Mun mielestä ei niin lutusia bichon friseitä ei saa alle 1000 eurolla jos sil ei oo mitään vikaa, mutta jos koiralla on esim. häntämutka niin sit sen varmaan saa alle 1000 eurolla en oo varma.


      • jadessan
        bichon frise <3 kirjoitti:

        Mun mielestä ei niin lutusia bichon friseitä ei saa alle 1000 eurolla jos sil ei oo mitään vikaa, mutta jos koiralla on esim. häntämutka niin sit sen varmaan saa alle 1000 eurolla en oo varma.

        niin söpö koira .Sulle bichon frise 3 käy koirarodun sivuilla. Itse katsoin ja ehkä tulevaisuudessa ostamme sellaisen koiran.


      • jadessan
        Rakas bichon! kirjoitti:

        Bichonit ovat niin ihania eikä pellejä!! Mutta voiko hyvää bichonia saada 900 eurolla?? olemme hankkimassa sellaista vastatkaa joku!! :))

        sitä voi kysyä kasvattajalta


      • Hökötysmökkeli
        jadessan kirjoitti:

        niin söpö koira .Sulle bichon frise 3 käy koirarodun sivuilla. Itse katsoin ja ehkä tulevaisuudessa ostamme sellaisen koiran.

        Koirarotu on todella söpö, maksoimme omasta 1400 eur, eikä suotta. Mutta: huomioikaa että turkin hoito on päivittäistä ja pesujen jälkeen koiran kuivaamiseen menee helposti 1,5 tuntia! Kannattaa miettiä, onko aikaa ja kärsivällisyyttä turkin hoitoon!


      • koira fani
        Hökötysmökkeli kirjoitti:

        Koirarotu on todella söpö, maksoimme omasta 1400 eur, eikä suotta. Mutta: huomioikaa että turkin hoito on päivittäistä ja pesujen jälkeen koiran kuivaamiseen menee helposti 1,5 tuntia! Kannattaa miettiä, onko aikaa ja kärsivällisyyttä turkin hoitoon!

        monesti pitää harjaa mut jos pitäis vähä lyhkäsemmän turkin vai


      • Kaikki tietäväinen
        Rakas bichon! kirjoitti:

        Bichonit ovat niin ihania eikä pellejä!! Mutta voiko hyvää bichonia saada 900 eurolla?? olemme hankkimassa sellaista vastatkaa joku!! :))

        Bichonin voi saada sillä hinnalla jos on antelias kasvattaja. Mutta sun täytyy lukea paljon ihmisten kokemuksia ja varmistaa että pennulla ja sen vanhemmilla on kaikki hyvin! Toivon hyvää aikaa sinulle ja pennulle! Mun pappa on kuuluisa koiranäyttely-tuomari. En sano nimellä.


      • Huom! Huom!
        Hökötysmökkeli kirjoitti:

        Koirarotu on todella söpö, maksoimme omasta 1400 eur, eikä suotta. Mutta: huomioikaa että turkin hoito on päivittäistä ja pesujen jälkeen koiran kuivaamiseen menee helposti 1,5 tuntia! Kannattaa miettiä, onko aikaa ja kärsivällisyyttä turkin hoitoon!

        Turkinhoito on hankalaa... kokemusta on! Mutta turkki kasvaa nopeasti takaisin, joten jos näyttelyitä ei oo lähi aikoina tulossa niin lyhyeks vaan!


    • selendia

      Vaativa turkki - olethan tietoinen?

    • Zip*

      Meidän Bison Frisé maksoi 2000.

      • Minä:)

        Meidän bichon frise maksoi 1300euroa,palkituista vanhemmista:)
        Mutta tämä meidän oma ei tule näyttelyissä pärjäämään,koska on alimittainen,säkähän on n.30cm ja ylikin ja tämä on vain reilu 25cm.
        Eli ei niistä huippukoirien pennuista aina voittajia tule.


      • bichonin omistaja
        Minä:) kirjoitti:

        Meidän bichon frise maksoi 1300euroa,palkituista vanhemmista:)
        Mutta tämä meidän oma ei tule näyttelyissä pärjäämään,koska on alimittainen,säkähän on n.30cm ja ylikin ja tämä on vain reilu 25cm.
        Eli ei niistä huippukoirien pennuista aina voittajia tule.

        Hei
        Bichonin maksimikorkeus on siis se 30cm näyttelyissä, uroksen minimi tulee olemaan 2011 alaken se 25. Tähän saakka alarajaa ei ole ollut! Ja sitoumuskasvattajalta ostaessasi bichonin hinta varmaankin liikkuu 1300-1600 välillä. Ja suosittelen valitsemaan ostokanavaksi juuri näitä, niin voit tietää saavasi oikesti bichonfriseen, eikä yllätyksiä tule matkalla. Rotu on kovin suosittu, siitä syystä sillä myös toiset tehtailevat ja tuovat itäblokista kokonaisia pentueita, jolloin voi vaan miettiä pentujen taustoja, ei välttämättä ole minkäänlaisia terveystuloksia saatavilla


      • Minä taas!
        Minä:) kirjoitti:

        Meidän bichon frise maksoi 1300euroa,palkituista vanhemmista:)
        Mutta tämä meidän oma ei tule näyttelyissä pärjäämään,koska on alimittainen,säkähän on n.30cm ja ylikin ja tämä on vain reilu 25cm.
        Eli ei niistä huippukoirien pennuista aina voittajia tule.

        Bichonin säkä- korkeus on ENINTÄÄN 30cm! Jos koira on muuten kaikin tavoin näyttely kunnossa niin ei se haittaa näyttelyihin menoo!


    • hinaaja73472

      Ei tommonen oo mikään koira. En kyllä ikinä maksaisi tollasesta 1000 €.

    • heihei:D

      Meillä o ja makso 1600 ja siis sanon vaa et bichonit o maailma söpöimpii koirii eli vi''u te pölöt olkaa hiljaa ;(((( :'DDdd

    • koirafani :)

      moi.itelläni on kohta puol vuotta vanha bichon frise.Ja itse kun lähdin rotua miettimään,en katsonut kuinka söpö koira olisi.Itse nimittäin tiedän että se turkinhoito muunmuassa on aika iso juttu ihan alottelijallekkin :) koirani ei aluksi esimerkiksi antanut olllenkaan harjata turkkiaan mutta myöhemmin oppi.Luonteeltaan nämä ovat kyllä ihan täys kymppi ! :) tykkää lapsista ja on aina innoissaan menossa toisten koirien luokse.Itse maksoin koirastani 1500e,mutta koirani isä on mm.suomen muotovalio ja äitilläkin serttejä.Mutta jokatapauksessa hinnasta huolimatta,en yhtään kadu tämän rodun ottamista (: mutta turkissa on kyllä suhtkoht isotyö,kun trimmatakkin pitää.Jos harkitsee kyseistä rotua kannattaa käydä bichon frise ry:n sivuilla tsiikailemassa pentutilannetta ;) sieltä lytyvät myös aikuiset koirat.

    • et sil viussii

      oon ite hankkkimassa tommosta ja sil on rotu-vanhemmat ja maksan siitä 1300e ei oo kallis mun mielestä ainakkaa

    • ..

      1300e maksoin karvapallosta:)

    • 3x bichoni

      itse maksoin 2008 1300e, vuonna 2009 1400e ja nyt 2011 1400e.
      Hintahaarukka tosiaan vaihtelee 1200-1500e välillä.

      Pesen koirani kerran viikkoon enkä koskaan pesujen välillä karstaa tai kampaa koiriani. Sopiva pesuväli on se, jonka koira pysyy takuttomana. Pentuna ja iäkkäänä koira pysyy pidempään takutta, mutta 1-3v iässä pesuväli on tiheämpi.
      Kokemuksesta sanon, ettei se lyhyt turkki sen vähempää työtä vaadi. Toki kuivuu nopeammin.

      Tuohon hintaan palatakseni. Bichonin hankintaan liittyy myös muita kuluja.. Kunnon fööni, kampa ja karsta, kunnon pesuaineet. Kuljetusboxi, hihna, panta jne.
      Yhteensä noihin menee noin 400e, jos ostaa hyvän perusföönin lemmikkieläinliikkeestä.

    • huolestunut

      bichoneita on tasapainonsa vuoksi käytetty myös sirkuksista että onhan se "pelle" ja hauskuuttaa varmasti omistajaa. Kaveri on nyt hankkimassa bichonin mutta musta tuntuu että sitä huijataan kun sille tarjotaanettä 800eurolla saa uros bichon ja aika hämärä tilanne ku noin nopeasti saa... mistä saa selvitettyä onko kasvattajalla puhtaat jauhot pussissa??

      • Terve bichon

    • azaee

      meillä narttu 8 v,
      haluaisi pentuja?

    • Astujaa etsimässä

      Olisi Vantaalla Bichon-narttu astutettavaksi nopeasti. Kellä hyvä Bichon-uros niin äkkiä yhteyttä. Uroksen ei tarvitse olla näyttelyvalio, terve peruskoira riittää. Viestiin vastaus s-postiin [email protected]

    • moh 12 Xd

      100

    • Kallis on

      Meillä maksoi Bichon Frizé pentu 2200€ Isä oli suomen/amerikan muotovalio (Amerikasta tuotu suomeen)

    • Tuosta väritä

      Kyllä sillä värillä on väriä Esim. Jos Biconi on väärän värinen, sitä ei hyväksytä kilpailuihin värivirheen takia.

    • Niksunaksu:DDDDDDDD

      Oiiii....Miekii haluun Bichon Frisen....♥♥

    • kyselijä?

      Paljon Bichon Frisen hintahaarukka???

    • Bishon

      Meillä Bisoni maksoi 1300 e Kannattaa ostaa on kuin pehmo nalle

    • Jani.S

      En itse ole kasvattaja mutta kokemuksia Bichon frisesitä. Olen ollut 10 kun meille tuli Havanais sen jälkeen meille saapui puolen vuoden päästä Tämä kyseinen Frisee olin suhteellisen hämmästynyt äitini maksaessa koirasta 1200e Koirien hinta haarukka on kuin autoissa jos vikaa hieman halvemmalla ja viattomat kalliimmalla. Koiraa EI voi verrata hinnassa koska se on elämän mittainen kumppani joka rakastaa isääntäänsä/emääntäänsä pyytetömästi. Tämä koira on myös loistava pienestä koostaan huolimatta vartioimaan Valppaita, FIKSUJA, nopeita. Olen eritäin tyytyväinen koiran hankinnasta kunnes nyt ½ vuotta sitten joku myrkytti meidän molemmat koirat sekä havanaisen ja friseen havanis selvisi mutta frisee ei Koiraa vietiin lääkäriltä toiseen ja silloin ei rahalla ollut merkitystä koiran pelastamiseen käytettiin yli 2000 euroa. Kuten sanoin KOIRAA EI VOI MITATA RAHASSA.

    • manne3

      5 euroo

    • Ankrieli

      Maksoin viisivuotiaastamme 1300 e ja nuoremmasta 1400 e.

    • Bishon tytsykkä

      Maksettiin 2014 viis vuotta sitten :) on ihan terve kaveri ja sitä harkittiin jalostukseenkin ottamista.

    • sinpunmuun

      maksettiin meidän bichonista ( kun se oli pentu) n 1500 :)

    • pennunomistaja

      Maksoin tänä keväänä 1400e omasta pennusta hyvältä kasvattajalta. Hinta on pieni siihen nähden, että saa terveen pennun ja tuettua oikeaa kasvattajatoimintaa. Liian pieni hinta on usein kytkettynä pentutehtailuun, jota ei kannata tukea. Katso kasvattajat ja kysele pennuista www.bichonfrisery.com.

    • biisoni

      1400 maksoi meidän poitsu keväällä. Päivääkään ei olla kaduttu rotuvalintaa, ihanan sosiaalinen ja sympaattinen rotu. Kenneleihin kannattaa tutustua jo etukäteen, kovasti on eroja. Oma hankittiin jo tutulta kasvattajalta Lahdesta, jonka koiria on ollut lähipiirissä jo aiemmin.

    • bichonlover

      Hieman vanha keskusteluketju, mutta itse olen ostanut poika Bichon Frisét todella hyvältä kasvattajalta sekä molempien koirien vanhemmat ovat pärjänneet todella hyvin näyttelyissä. Toisella koirallani hintaa oli 1000 euroa, koska hänellä oli vielä pentuna väärä purenta joka on kuitenkin korjaantunut aikuistuessa. Toinen koira maksoi 1200 euroa samalta kasvattajalta ja tämä koira oli täysin viaton.

      • Anonyymi

        Tonnin maksaisin vähemmänkin, eläkkeellä olen, vakuutuksen toki otamme eli hoidot ajanmukaiset..koska haluan ainoastaan kaverin ja sylikoiran..en näyttelykoira. Lenkkeilemme tasaiseen tahtiin. Tuohon hintaan saa olla terve, hyvä sukuinen.


    • Anonyymi

      meillä on nyt 5kk ikäinen bichon frise. hän maksoi 1500€ yhteensä. ja se varausmaksu oli 400€ ja loput maksettiin sinä päivänä kun koira haettiin eli 1100€. Toivottavasti tästä oli apua jollekkin💕

    • Anonyymi

      jos jollain on myynnissä bison friceen poika pentu olisin kiinnostunut ostaa mun edellinen bisoni kuoli 13v 15,1 2021 sydänkohtaukseen haluisin uuden kaverin jos joku tietää mistä vois saada niin viitsitkö vinkata maksu käteisellä vuorela 0405037462

    • Anonyymi

      Mistä näitä saa???

    • Anonyymi

      Meiltä kuoli 13,5 v bichoni viime perjantaina😥 Aivan mahtava kaveri ollut. Katselin tänään pentujen hintoja kasvattajilta niin pyyntö oli 2800€. Liekö inflaatio ja korkojen nousu vaikuttanut tähänkin...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6806
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4420
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2833
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1457
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1134
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe