Miten sopii neitsytN ja vaakaM

hanihani

Sopiiko työpaikkaromanssi vaakamiehelle? Onko kokemuksia miten vaakamies käyttäytyy sellaisessa tilanteessa? Kannattaako aloittaa?

8

1382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kahvikerma

      On tää niin kiva sivu kun aina löytyy jotain ihmeellistä! Tottakai vaaalle sopii työpaikkaromanssi, sittenhän se voi pitää useamman naisen kanssa pelejään!

      • onko sillä väliä =)

        ja hyvin sopiikin.. yrityksen uhri olen. Je edelleen pientä yritystä ilmassa..vaikka miehellä oma perhe..
        Ei epäilystäkään, etteikö menisi pidemmälle jos haluisin..
        En vain harrasta noita ukkomiehiä = )


      • Yrityksen uhrille
        onko sillä väliä =) kirjoitti:

        ja hyvin sopiikin.. yrityksen uhri olen. Je edelleen pientä yritystä ilmassa..vaikka miehellä oma perhe..
        Ei epäilystäkään, etteikö menisi pidemmälle jos haluisin..
        En vain harrasta noita ukkomiehiä = )

        Viestisi selittelevä, taisit joutua kärsimään, pudotettiinko sinut jo kerran pelistä ja taisit saada opiksesi?


      • pörröys
        Yrityksen uhrille kirjoitti:

        Viestisi selittelevä, taisit joutua kärsimään, pudotettiinko sinut jo kerran pelistä ja taisit saada opiksesi?

        itseasiassa en saanut, vaan sai hän. Minua katsos ei kiinnosta hän siinä mielessä ollenkaan. Pikemmin hän ahdisti välillä, kun ei suostunut ymmärtämään, että kaikkea ei saa mitä haluaa.


      • puoli.
        onko sillä väliä =) kirjoitti:

        ja hyvin sopiikin.. yrityksen uhri olen. Je edelleen pientä yritystä ilmassa..vaikka miehellä oma perhe..
        Ei epäilystäkään, etteikö menisi pidemmälle jos haluisin..
        En vain harrasta noita ukkomiehiä = )

        sulle hattuun.
        Toivottavasti vaakalapsi... eiku vaakamies osasi suhtautua pakkeihin.
        Se ei ole niitten vahvin...


    • Mies varattu?

      Miksi kyselet. Varmaan osaat itse päättää aloitako vai et. Eipä kannata aloittaa jos mies on varattu. Joudut jossain vaiheessa pettymään ja nuolemaan näppejäsi. Ota järki käteen!
      Olin vaakamiehen toinen nainen 4v. ja suhde nyt karilla.

      • arttuk67

        Mielestäni vaakamiehet flirttailee aina vähän, vaikkeivät olisi tosissaan mitään vakavampaa ajatelleetkaan. Vaaka testaa vetovoimaansa säännöllisesti. Ainakin itse olen hyvässä suhteessa ollessa aina uskollinen. Muuten en pystyisi elämään. Jos suhde on tod. huono, tilanne voi muuttua. Kahta naista en itse kyllä jaksaisi. Yhdessäkin tarpeeksi. Eroan ensin kunnolla ja haen sitten uutta seuraa, jos tarvis. Pettämiset ja useat heilat on jääneet nuoruuden virheiksi, joista on saatu tärkeät opit. Täytyy pitää oma psyyke ja fysiikka kunnossa ja ns. omatunto tyytyväisenä, niin kaikki sujuu paljon paremmin. Olkaa rehellisiä ihmissuhteissa. Älkää eläkö valheessa, vaikka se näyttääkin olevan tämän ajan muoti-ilmiö. Sen edestään löytää, mitä taakseen jättää.


      • neitsyt64
        arttuk67 kirjoitti:

        Mielestäni vaakamiehet flirttailee aina vähän, vaikkeivät olisi tosissaan mitään vakavampaa ajatelleetkaan. Vaaka testaa vetovoimaansa säännöllisesti. Ainakin itse olen hyvässä suhteessa ollessa aina uskollinen. Muuten en pystyisi elämään. Jos suhde on tod. huono, tilanne voi muuttua. Kahta naista en itse kyllä jaksaisi. Yhdessäkin tarpeeksi. Eroan ensin kunnolla ja haen sitten uutta seuraa, jos tarvis. Pettämiset ja useat heilat on jääneet nuoruuden virheiksi, joista on saatu tärkeät opit. Täytyy pitää oma psyyke ja fysiikka kunnossa ja ns. omatunto tyytyväisenä, niin kaikki sujuu paljon paremmin. Olkaa rehellisiä ihmissuhteissa. Älkää eläkö valheessa, vaikka se näyttääkin olevan tämän ajan muoti-ilmiö. Sen edestään löytää, mitä taakseen jättää.

        Ihanaa luettavaa :) Olen suhteessa ihanan vaakamiehen kanssa ja lueskellut tätä palstaa välillä. Silmääni on osunut lähes poikkeuksetta negatiivisia asioita vaaoista. Kirjoituksesi olisi voinut olla vaakamieheni kynästä.

        Hyvää syksyä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11273
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3143
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2994
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2187
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1948
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1795
    7. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1774
    8. 86
      1759
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1758
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe