Elikäs, ostin Panasonic Lumix DMC-FZ7:n Pixmaniasta. En edes odottanut, että saisin suomenkielisen käyttöohjeen, mutta ei tullut edes englannin kielistä! Mistä saisin hankitttua suomenkielisen käyttöoppaan. Onko jotain nettisivua, josta sen voisi tulostaa tai ostaa? Tai löytyiskö käyttöopasta liikkeistä, jotka myyvät Panasonic Lumix DMC-FZ7:a? Tai sattuisiko jollakulla olemaan ylimääräistä opasta? Edes sähköisessä muodossa, että sen voisi lähettää e-maililla!?
Panasonic Lumix DMC-FZ7:n käyttöohje?
8
2370
Vastaukset
- ^o^
Eikö kellään todellakaan ole? Tai eikö kukaan edes tiedä, mistä saisi. Vai olettoko vaan niin laiskoja, että ette jaksa liikuttaa sormianne, että kertoisette minulle?*huoh*
- rahi
Kyllä ohjeen varmaan saa kotimaiselta maahantuojalta mutta se saattaa maksaa jonkinverran.Itse panan fz30 ostaessani päädyin tuosta syystä kotimaiseen myyjään kun silloin ei hinnassakaan ollut paljon eroa.Eli hae googlella kameran nimellä nettiosoite.
- ^o^
rahi kirjoitti:
Kyllä ohjeen varmaan saa kotimaiselta maahantuojalta mutta se saattaa maksaa jonkinverran.Itse panan fz30 ostaessani päädyin tuosta syystä kotimaiseen myyjään kun silloin ei hinnassakaan ollut paljon eroa.Eli hae googlella kameran nimellä nettiosoite.
Ai, "saattaa maksaa jonkin verran". Siis jotain 5€, olettaisin(?)
- nimimerkki
^o^ kirjoitti:
Ai, "saattaa maksaa jonkin verran". Siis jotain 5€, olettaisin(?)
ohjekirjojen hinnat maahatuojalta tilattuna vaihtelee 50-100€ välillä. Että heh heh vaan ittelles. Ihmisiä halutaan vaan rangaista koska he uskaltavat tilata (selvästi) halvemmalla ulkomailta ilman suomenkielisiä ohjeita.
- rangaistaan
nimimerkki kirjoitti:
ohjekirjojen hinnat maahatuojalta tilattuna vaihtelee 50-100€ välillä. Että heh heh vaan ittelles. Ihmisiä halutaan vaan rangaista koska he uskaltavat tilata (selvästi) halvemmalla ulkomailta ilman suomenkielisiä ohjeita.
Käyttöohjeethan syntyvät itsestään. Niitähän ei kenenkään tarvitse tehdä, kääntää eri kielille ja painaa paperille tai tallentaa rompulle. Tekisitkö itse palkatonta työtä?
- olli R
Suomenkielisiä ei verkossa ole, eikä taida olla kameran rompullakaan.
Englanninkieliset manuaalit löytyvät täältä:
http://www.panasonic.co.uk/customer-Support/download-centre.asp - samanlainen
kamera suomalaisilla ohjeilla.Paljonko olisit valmis maksamaan että kopioisin sulle 100 sivua a4 paperia
- mainosta
Älä täällä mainosta luvatonta kopioimista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä831611Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691531Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2681263Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56857
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40807
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781