Kuinka wordissä saa m2 eli neliömetrin tehtyä.
Word ja erikoismerkki neliömetri
9
35069
Vastaukset
Maalaa se kakkonen, muotoile fontti-yläindeksi
- eli näin
Muotoile - Fontti ja yläindeksi.
- tehden näin
alt pohjassa ja numeronäppäimistöltä 0178
- Poro1
lisää - merkki ja sieltä se ylä kakkonen
:)- bbb
sori, mutt ei ainakaan minulta löydy tuolta Lisää-Merkit kohasta. Piatän yläindeksinä.
- Wau
1m²
Riippunee varmaankin Wordin versiosta. Minulla taitaa olla versio 2016. Siitä yläindeksi löytyy Aloitus-välilehdeltä heti fontin tyyli- ja koko-valikkojen alapuolelta. Yläindeksi on samassa rivissä kuin fontin lihavointi, kursivointi, alleviivaus, yliviivaus ja alaindeksi. yläindeksipainike on merkitty X²-symbolilla.
- shifti-pohjassa
Suoraan näppiksellä onnistuu myös. Ensin vaan ^ merkki ja sitten numero perään, esim:
¹⁰⁰⁰ / ⁵⁰ = ²⁰
- Anck-Su-Namun
Ei Microsftin räpellyksissä mikään koskaan ole kuin tuskaaaaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2004128- 2413304
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12331En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792245Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391589- 1361236
- 481208
- 151188
- 991111