Eli, tänään näkyi ultrassa 2 sikiötä, mutta toinen oli pienempi kuin toinen ja syke näkyi juuri ja juuri. Lääkäri sanoi, että voi johtua kuvakulmasta tms. tai sitten se toinen on hiipumaan päin. Viikkoja nyt 6 4 ja kyseessä ICSI-raskaus.
Onko muilla ollut vastaavaa ja miten jatko meni? Tuliko 2 vai 1?
Ja oliko teillä mitään riskiä siitä, että toinen "toisi" toisenkin pois? Lääkäri sano mulle, että sellasta riskiä ei olis, mut silti mietityttää...
Odotusasiaa
3
1282
Vastaukset
- Shula
Vastasin sulle tuolla odotuspuolella viestiisi...:)
- minulla
Olen nyt onnellinen kuusiviikkoisten kaksosten äiti. Nämä samalla lailla keinoalkuisia kuin sinulla. Koko raskauden ajan B-sikiö oli pienempi ja ihan alkuraskaudessa ennustettin keskeytyvän ja pelkona oli, että tuo "paremman" sikiön mukanaan pois. Siinä sitä sitten pelättiin ja jopa toivottiin toisen nopeaa keskytymistä, että toinen säilyisi.
Lähes koko raskauden ajan vihjailtiin kehityshäiriön mahdollisuudesta. Pojat syntyivät kiireellsellä sektiolla 36 1 raskausmyrkytyksen takia. Mitat olivat A 2705 g, 47 cm ja B 1960 g , 42 cm. Tänään oli B jo 3260 g ja 49 cm.
Raskautta seurattiin hyvin tarkasti. Ultrattiin peräti 16 kertaa ja polilla käytiin 13 kertaa.
Mutta hyvä niin...
Tsemppiä ja valoista mieltä odotukseen näin pimenevänä aikanakin !
- kikka
Pian kaksitoista vuotta sitten olin raskaana,tietämättä menkatkin!
Yks kaks töistä lähtiessä koski kamalasti mahaan ja aloin vuotaa. Tulin kotiin ja soitin terveyskeskukseen,käskivät mennä suoraan sairaalaan.Siellä tehtiin raskaustesti vaikka väitin etten voi olla raskaana.No testi näytti plussaa ja ajattelin tulleen pois.Ultrassa näkyi sydän lyövän eli olin odottanut kaksosia rv8 ja toinen tuli pois.Vuotoa oli ainakin v20, v36 syntyi leikkauksella pieni pirteä poika 2140g.44cm!
Tänä päivänä tosi jämäkkä ja tomera poika,iltatähteni!Jätti minut tänään yksin kun meni työkaverini porukoiden kanssa mökille! Ja taivaalla mollottaa täysikuu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk337251Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin213360Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521490Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_221401Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.281386PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1811380- 1441249
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport511153Kehumisesta voi saada sakkoja?
Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v166985- 39976