Katsokaa youtubesta videoita toronton keikalta kesäkuulta 2003. Brianin ääni on aivan uskomaton! Ei ole noin komeaa revitystä kuultu sitten Doningtonin. Olen ollut huolissani Brianin äänen nykykunnosta, mutta en ole enää. No onhan tuosta jo kolmisen vuotta aikaa, mutta tähän asti ääni on aina mennyt vaan huonommaksi. Nyt äijä on kuin uudesti syntynyt!
Keikkoja odotellessa...!
AC/DC Toronto 2003
5
564
Vastaukset
- mieletöntä
Se Donigtonin keikka oli mun mielestä Brianin surkeimpia ääni suorituksia, mutta taas Anguksen ja Malcolmin soitto oli siellä aivan mieletöntä. Torontossa asiat oli näköjään toisin päin. Veljesten soitto kuulosti aika vaatimattomalta, mutta Brian veti aivan mielettömän puhtaalla äänellä.
Eli Brianin pitäisi olla ok ja tuskin Youngin veljesten sormetkaan ovat poikki, joten kyllä se levy sieltä tulee ennemmin tai myöhemmin. Ehkä jätkät haluavat vain pitää muutaman vuoden tauon.
Vetäkää itse 30 vuotta keikkailua ja levytystä putkeen, niin kyllä siinä pikkuhiljaa alkaa kyllästyä.- Forever Young (Angus ja Mal...
niin ja Chuck Berry on jo 80 v. ja rankasti on viettäny rock n roll elämää ja henki pihisee joten ACDC sällit on poikasia vielä.Ehkä vielä 10 vuotta keikkailee.
- kiilus
Tää on ainakin pirun hyvä!
http://www.youtube.com/watch?v=ncGHcxUixlI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614188KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1122731Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452232Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291883- 241843
- 281556
- 171400
- 651310
- 1321270
- 311178