mitä mieltä olet Jonne Aaronista?
onko Jonne Aaron hyvä laulaja? miksi?
14
1345
Vastaukset
- henkilökohtaisesti
jotenkin vaan tuntuu, että siinä miehessä on liikaa ääntä pieneen kokoonsa nähden :)
ei vaan, kyllähän poika laulaa osaa. hänellä on vahva ääni jota osaa käyttää monipuolisesti. persoonallinen ääni on valtti, joka myös jonnella on, mutta hänen äänensä sopii parhaiten juuri sentyyppiseen musiikkiin jota itsekin laulaa. eli on kyllä paikkansa löytänyt sekä mies että ääni.
tämä oli vain oma mielipiteeni, itse en ole ngt-fani, kuuntelen heidän tuotoksiaan lähinnä radiosta. - Negative = Best
maailman paras laulaja!!
- lapsen suusta
NOT !!!! :D:D:D:D
- olen
sitä mieltä, että Jonne on hyvä laulaja. Pidän miehen äänestä todella paljon sekä livenä, että levyllä. :) Sopii todella hyvin negativen musaan, ei vois sille bändille parempaa laulajaa kuvitella.
Ei muuten ulkonäöstä uskois, että sillä on sellanen ääni kun on. :) Se on paljon vahvempi, kuin uskois. Ja miehekkäämpi. - Ei Fani.
Jonnen ääni ei kanna, ja on liian ohut. Tulee vähän mieleen kastraattilaulajat, joita ennen oli. Puuttuu siis pontta ja munaa.
- hyvä laulaja
ja muutenkin liian naismainen minun makuuni. En ole lesbo ja siksi pidän miehistä jotka näyttävät miehiltä.
- -NGT-
jonne aaron on ihan paras!!!!
- Nimimerkki on jo rekisteröi...
Sinä oletkin idiootti.
- -ngt-
Nimimerkki on jo rekisteröi... kirjoitti:
Sinä oletkin idiootti.
JAAHAS!!! mitä vittuu sä mua siinä tyhmäks haukut??? Viksuhan mä oon kun käytän näitä sivui? ja se on mun asia tykkään NGT:stä eikä sun pidä sä huoli omista mauista huora! BY: myös pari ystävää
- Nimimerkki on jo rekisteröi...
-ngt- kirjoitti:
JAAHAS!!! mitä vittuu sä mua siinä tyhmäks haukut??? Viksuhan mä oon kun käytän näitä sivui? ja se on mun asia tykkään NGT:stä eikä sun pidä sä huoli omista mauista huora! BY: myös pari ystävää
Olet tyhmä koska et tajua minkälaista teinipissisten helposti pureskeltavaksi tarkoitettua radiopoppikuraa Negative oikeasti on, ja fanitat bändiä poikien ulkonäön takia. Siksi olet idiootti.
- -NGT-
Nimimerkki on jo rekisteröi... kirjoitti:
Olet tyhmä koska et tajua minkälaista teinipissisten helposti pureskeltavaksi tarkoitettua radiopoppikuraa Negative oikeasti on, ja fanitat bändiä poikien ulkonäön takia. Siksi olet idiootti.
vai että poikien ulkonäön takia!!!!onko naurettavampaa juttua luettu???pidä vaan pääs kii ku et ees tiiä minkä takia mä sitä oikeesti fanitan
- itsekkin
Niin tosta Jonnen laulusta sen verran kun itsekkin keikkaa tehneenä laulajana olen huolestunut siitä ns kurkunpää-saundista jota Jonnekin käyttää ,sillä tyylillä on auttamatta seuruaksena äänihuuliin kyhmyjä ja niitä kun ei yleensä kahtakertaa enempää leikkailla,joten Jonne pääset hartia ja niskakivuista samalla kun haet äänen koko kehosta,ei se voima vaan melodia.
- negative-fani
jonne aaron on ihana ja paras laulaja,mut kyllä jonnen pikkuveli ville on kuitenki vähä parempi =)
- ei...
eihän Ville osaa laulaa ollenkaan... Menis ees nuotilleen joskus, ni olis hyvä. Kyl se Jonne ainaki parempi on ku pikkuveljensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269