Elikkäs voiko Krav Magaa aloittaa enää myöhemmällä iällä ilman kamppailulajitaustaa? Minkämoiset fyysiset vaatimukset?
Laji kiinnostaisi
5
1063
Vastaukset
- Mutta tiesitkö...?
...että BILL WOLFE ohjaa DEFENDO Leirin Mikkelissä!!
- X-maga
Tottakai voi aloittaa.
Itse aloitin kolmekymppisenä ja nyt 4v sitä vääntänyt ja tykännyt.
Peruskurssilla aloitetaan melko kevyesti ja asteittain nostetaan tempoa. Siellä se lajikunto kasvaa.
Suosittelen juoksua/hölkkää välipäiville, peruskuntovauhtia (syke 115-145 max.). Auttaa yllättävän paljon treeneissä jaksamiseen. - ...
Meidänkin seurassa treenaa monia yli 50 vuotiaita.
- Pohjan poika
ja hyvin pärjään nuoremmillekin, mutta on mulla kova kuntokin. Sitä kannattais hiukan olla alusta asti, lajista saa sitten enemmän irti silleen.
- niin tein minäkin
vähän yli nelikymppinen, nainen, vailla mitään entistä kamppailutaustaa. Hyvin pärjään, kunto nousee ja treenikaverit tosi mukavia, samoin ohjaajat. Mukaan vaan ja menoksi!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574