Elikkäs voiko Krav Magaa aloittaa enää myöhemmällä iällä ilman kamppailulajitaustaa? Minkämoiset fyysiset vaatimukset?
Vastaukset 5
- Mutta tiesitkö...?
...että BILL WOLFE ohjaa DEFENDO Leirin Mikkelissä!!
- X-maga
Tottakai voi aloittaa.
Itse aloitin kolmekymppisenä ja nyt 4v sitä vääntänyt ja tykännyt.
Peruskurssilla aloitetaan melko kevyesti ja asteittain nostetaan tempoa. Siellä se lajikunto kasvaa.
Suosittelen juoksua/hölkkää välipäiville, peruskuntovauhtia (syke 115-145 max.). Auttaa yllättävän paljon treeneissä jaksamiseen. - ...
Meidänkin seurassa treenaa monia yli 50 vuotiaita.
- Pohjan poika
ja hyvin pärjään nuoremmillekin, mutta on mulla kova kuntokin. Sitä kannattais hiukan olla alusta asti, lajista saa sitten enemmän irti silleen.
- niin tein minäkin
vähän yli nelikymppinen, nainen, vailla mitään entistä kamppailutaustaa. Hyvin pärjään, kunto nousee ja treenikaverit tosi mukavia, samoin ohjaajat. Mukaan vaan ja menoksi!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791366
- 851263
- 98994
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7536Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512