Otetaan hyviä ehdotuksia vastaan, minne menisimme ensi heinäkuussa, kun tuntuu, että kaikki hyvät vaihtoehdot ainakin valmismatkoista on läpikäyty.
Tykkäämme mennä rantalomakohteeseen ja siitä käsin reissata koko viikon tai kaksi ympäristössä väsymättä eli emme välitä rantaelämästä sinänsä, sen sijaan rantalomakohde on mukava paikka pukeutua vapaamuotoisesti ja hotelleissa on uima-altaat, joissa virkistyä päivän päätteeksi. Muutamia hyviä paikkoja, joista käsin olemme reissanneet : Sorrento, Taormina, Lido di Jesolo (Pohjois-Italiaa ympäriinsä täältä käsin), Tossa de Mar (täältä käsin mm. Barcelona, Etelä-Ranska), Algarve (täältä käsin mm. Portugalia ympäri ihan pohjoisia seutuja lukuunottamatta). Pienillä tai pienehköillä saarilla emme viihdy,
Meille kävisi kyllä kaupunkikohdekin, mutta ei saisi olla 35 astetta kuten usein heinäkuussa.
Eli mitä suosittelette? Ei tarvi olla valmismatka, ellei sellaista löydy. Jos esitätte muuta kuin valmismatkaa, niin kertokaa, mistä kannataa etsiä hotelli, lentoja nyt kai jokainen osaa varata eri lentoyhtiöiltä.
Minne ensi heinäkuussa?
Kalle ja Kaisa
2
374
Vastaukset
- Lottis
Ranskan Bretagne, Englannissa Cornwall tai Tanskassa Jyllannin länsirannikko. Eivät kuulosta rantalomakohteilta, mutta kesällä ovat sitä parhaimmillaan. Upeita rantoja, hyviä hotelleja tai vuokratkaa talo viikoksi/kahdeksi. Paljon näkemistä kaikissa noissa.
- espanjassa
on loistava omatoimikohde.Lentoja barcelonaan saa edullisesti,ja myös vuokra-autot.Majoitus kannattaa valita vaikka interhomelta,hyvä valikoima lomahuoneistoja ihanissa pienissä kalastajakylissä tai suurissa lomakohteissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059