Bichon Frise+agility/toko

Cilla

Olen hankkimassa Bichon Friseen, ja kiinnostaisi tietää miten ne soveltuvat esim. agilityyn tai tokoon?? Siis mitä harrastat koirasi kanssa ja kuinka hyvin se oppii uusia asioita ja temppuja??

4

646

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koiramamma

Bichon frisé sopii ainakin agilityyn. Se on nopea koira ja oppii hyvin. On kyllä mielestäni pentuna pitempään "lapsellinen" kuin muut koirat. Käy koiraharrastajien sivuilla. Hakusanalla agility löytyy varmaan kaikkea kivaa tietoa.

• larzy

MOI!
      Mulla on bichon frise! Ne on aivan ihania koira, ja niillä on mahtava luonne...
      Mutta...Agility...Toko...: (
      Eli bichon friseitä on aika vaikeita kouluttaa koska ne on enemmän muista koirista kiinnostuneita kuin käskystä tai esteistä!
      Niihin on vaikea saada kontaktia.
      Kerron sulle lisää...Lähetä mulle ensin otatko tyttö vai poika koiran ja mistä kennelistä, niin kerron onko sulla mahdollisuuksuu saada siit agility tai toko koiraa!! Mun osoite on [email protected] ... Moicca

• Anonyymi

Meillä on Bichon frisé ja todella hyvä agilityssä. Ei yhtään kiinnosta muut koirat😑

• Anonyymi

Bichonit on kyllä omasta mielestäni parhaita agilityssä!😍 Meillä on bichoni ja se on todella nopea, älykäs ja ketterä hyppimään esteitä! Suosittelen ehdottomasti🫶🏻

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      71
      1907
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1209
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1008
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      19
      957
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      89
      685
    6. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      105
      662
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      648
    8. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      642
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      55
      613
    10. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      58
      570
    Aihe