turun ihotautilääkärit???

nipster

mihin turussa kannattaa mennä ihotautilääkärille.onko terveyskeskuksissa mitään pätevää palvelua tarjolla. kiitos.

8

17129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemuksia on

onn hyvä paikka ja sain hyvää hoitoa (kallista).

• on oikea paikka

Ite olin tosiaan TYKSissä, kylläkin lähetteen kautta mutta kuitenkin. Olen todella tyytyväinen hoitoon jonka siellä sain ja naamakin näyttää jo paremmalta. En kylläkään saanut lähetettä TYKSiin aknen takia, mutta se hoidettiin siinä samassa :) Suosittelen että menet sinne, se on suht halpaa ja hoito hyvää.

• JohannaL

Pulssista aikoinaan sain hyvää hoitoa. (kallista kylläkin)
        Raisiossa on Raision lääkärikeskuksessa on hyvä lääkäri: Leena LAurikainen.
        Hoitanut atopiaani hyvin.

• ainakaan...
        JohannaL kirjoitti:

Mehiläiseen. Siellä joku varmaan yli 70v mummeli otti vaan rahat mut ei oikeesti tienny mistään mitään.

• ju.
        JohannaL kirjoitti:

Kävin Pulsissa enkä saanut yhtään vitiligo-hoitoa vaan sain suositteluksi Agvalan voidetta.

• hammerboy
        JohannaL kirjoitti:

Kuten otsikko kertoo... Niin onko mitään hyvää paikkaa mistä saisi hyvää palvelua ja mahdollisesti hyvän loppu tuloksen?

• Anonyymi

Noora Takkinen on todella hyvä ihotautilääkäri. Mulla taustalla hankala iho-ongelma, jonka vuoksi kävin 4 eri lääkärillä (mukana myös ihotauteihin erikoistuva). Vasta Noora tutki mut kunnolla ja sain kunnon diagnoosin. Hän kohtaa potilaan myös lämmöllä. Nyt ihoni parantumassa.

• Anonyymi

Noora Takkinen; aivan fantastisen ihana ja sydämellinen lääkäri. Suosittelen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe