Osaako joku neuvoa, miten saan pdf-kuvan jpg-formaattiin?
Kuva avautuu klikkaamalla Adope Readerissa, ja olen yrittänyt muuttaa tallennusformaattia (tallenna kopio)tallentamalla kuvan
uudelleen, mutta ohjelma ei anna muita vaihtoehtoja kuin pdf. Eli miten tämä näin yksinkertainen asia onnistuu?
pdf-kuvat jpg:ksi
6
10478
Vastaukset
- linux-mies
Ainakin minulla Gimp osaa muuntaa pdf-dokumentit bittikarttamuotoon.
- elliminttu
Onko sulla jokin toinen ohjelma, esim. kuvankäsittelyohjelma, jossa saisit sen kuvan auki? Sellaisissa yleensä aina on tarjolla jpg
- Ei-Hajuakaan
Gimp, Photoshop, Illustrator, Corel Draw, jne.
Mikä vain kuvankäsittelyohjelma joka avaa PDF:n myös.
Siinä Readerissa kun painat ctrl d, niin näet millä ohjelmalla se on tehty. Esimerkiksi Photari pystyy tallentamaan myös PDF muodossa kuvan. - Osta Mac
Mäkkiin saatavilla oleva GraphicConverter muuttaa kansiolliset PDF-tiedostoja JPEG-formaattiin "batch"-operaationa.
(No kyllä Photoshopinkin varmaankin saa tekemään saman...)
Mutta jos on 1-20 kuvaa, eiköhän Readerissäkin ole "Graphic Selection Tool" jolla voi kopioida sen kuvan leikkeeksi ja sijoittaa sen "johonkin" ohjelmaan, joka osaa tallentaa JPG:n. Reader ei osaa.- 1stMacFinn
Jokaisen Macin mukana tulee Esikatselu niminen softa pdf ja muidenkin formaattien katseluun. Sillä voi tallentaa moniin tiedostomuotoihin, myös jpeg.
- NatKingCole32
on hyvin nopeaa http://convertjpgpdf.net/ :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.693254Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6885- 84879
- 34810