Osaako joku neuvoa, miten saan pdf-kuvan jpg-formaattiin?
Kuva avautuu klikkaamalla Adope Readerissa, ja olen yrittänyt muuttaa tallennusformaattia (tallenna kopio)tallentamalla kuvan
uudelleen, mutta ohjelma ei anna muita vaihtoehtoja kuin pdf. Eli miten tämä näin yksinkertainen asia onnistuu?
pdf-kuvat jpg:ksi
6
10618
Vastaukset
- linux-mies
Ainakin minulla Gimp osaa muuntaa pdf-dokumentit bittikarttamuotoon.
- elliminttu
Onko sulla jokin toinen ohjelma, esim. kuvankäsittelyohjelma, jossa saisit sen kuvan auki? Sellaisissa yleensä aina on tarjolla jpg
- Ei-Hajuakaan
Gimp, Photoshop, Illustrator, Corel Draw, jne.
Mikä vain kuvankäsittelyohjelma joka avaa PDF:n myös.
Siinä Readerissa kun painat ctrl d, niin näet millä ohjelmalla se on tehty. Esimerkiksi Photari pystyy tallentamaan myös PDF muodossa kuvan. - Osta Mac
Mäkkiin saatavilla oleva GraphicConverter muuttaa kansiolliset PDF-tiedostoja JPEG-formaattiin "batch"-operaationa.
(No kyllä Photoshopinkin varmaankin saa tekemään saman...)
Mutta jos on 1-20 kuvaa, eiköhän Readerissäkin ole "Graphic Selection Tool" jolla voi kopioida sen kuvan leikkeeksi ja sijoittaa sen "johonkin" ohjelmaan, joka osaa tallentaa JPG:n. Reader ei osaa.- 1stMacFinn
Jokaisen Macin mukana tulee Esikatselu niminen softa pdf ja muidenkin formaattien katseluun. Sillä voi tallentaa moniin tiedostomuotoihin, myös jpeg.
- NatKingCole32
on hyvin nopeaa http://convertjpgpdf.net/ :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että334668- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564