TERVEHDYS !
OSAAKO kukaan kertoa, mista voisin saada suomi-hindi sanakirjan, onko semmoista koskaan edes tehtykaan, mutta kaverini haluaisi moisen.
t timi :)
SANAKIRJA suomi hindi
timi2546
3
3497
Vastaukset
- Strawberry_elham
moi mitä kuuluu totta mulla on sanakirja suomi hindi ja oon itte hindilainen :)
- timi2546
tervehdys !
olen tulossa suomeen toukokuussa, otan sinuun yhteytta pian !
sori pitkaan kestanyt vastaus, huomasin vasta tanaan 29.4.....
timi - timi2546
terve taas !
laitatko meiliä [email protected] , jos sulla sattuu olemaan vielä moinen sanakirja.
kaverini thaimaassa tarvitsee ja annan sinulle sitten yhteystiedot, niin voitte keskustella hinnasta keskenänne.
timi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835979
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj473995- 1313993
- 693733
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72527Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332249- 272234
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4471838