1. Jokainen ohjelma on käyntiin päästyään vanhentunut.
2. Jokainen ohjelma maksaa enemmän ja vie pidemmän ajan.
3. Jos ohjelmasta on jotain hyötyä, se on jostain syystä vaihdettava.
4. Jos ohjelma on hyödytön, se pitää dokumentoida.
5. Jokainen ohjelma laajenee niin, että se kuluttaa kaiken käytettävissä olevan muistin.
6. Tietokoneohjelman arvo on suorassa suhteessa sen tulostuksen painoon kiloissa.
7. Ohjelman monimutkaisuus lisääntyy kunnes se ylittää sitä ylläpitävän ohjelmoijan kyvyt.
8. Jos koeajo toimii täydellisesti, mikään sitä seuraava ajo ei toimi.
9. Vasta kun ohjelma on ollut käytössä ainakin puoli vuotta, kaikkein harmillisin virhe havaitaan.
10. Ohjelman valvontakortit, joita ei kertakaikkiann voi laittaa väärään järjestykseen, pannaan väärään järjestykseen.
11. Keskenään vaihdettavia nauhoja ei voi vaihtaa keskenään.
12. Takuuvarmat oheislaitteet hajoavat kesken käytön.
13. Jos syöttölaite on suunniteltu estämään kaiken virheellisen syötön, kekseliäs hölmö kyllä keksii keinon, jolla saa virheelliset tiedot sen ohi. 14. Systeemi kaatuu vain silloin, kun ylläpitäjä on lomalla.
15. Kiroileminen on ainut kieli, jonka jokainen ohjelmoija osaa täydellisesti.
Muuten oma sivustoni www.rakastatietokonettasi.net on oikea paikka kaikille tietokoneista kiinnostuneille...
Vanha, mutta hyvä...
bittitohtori
0
1631
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242421Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3452030Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261892Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55880
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828