BION

sarjasta

Hei! Onko täällä kellään kokemusta tuosta kosmetologien myymästä Bion ihonhoitosarjasta akneen? Olin ultraäänihoidossa tuossa juuri, ja kosmetologi suositteli sarjaa minulle, kehui kovin, tottakai. Sain pari näytepussukkaa kahdesta paikallishoitoaineesta, ja ovat kyllä nyt jo viikon aikana auttaneet hyvin. Yksi purkki Bionin aineita maksaa yli 30€, joten ei viitsisi ihan suinpäin mennä ostamaan. Toisaalta, kun itselläni on vielä todella lievä akne, jos edes akneakaan, niin voisi varmaan tuo Bion auttaa. Mutta kuitenkin..kokemuksia tänne kiitos! :)

26

17261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi olla että

      sun "akne" on viel nii lievä et se paranee ihan millä vaa. eli siis levität vaikka voita naamaa ni naama on aamul kunnos. tää ei oo mitää vittuiluu tarkotan että finnit paranee nopeesti ja muutenko ittestää ja jos uskot et joku tuote auttaa ni sit uskot...ja se auttaa.. eli siis toi 30euron hinta ei takaa et se toimii mut voi olla et se auttaa oikeestikki.

      Eli siis mitä teet sun kannattaa selvittää mihin aineen teho perustuu mansikan hajuun vai oikeesti johonkin vaikuttavaan aineeseen.. eli kysy siis asiaa kosmetologiltasi toinen hyvä vaihtoehto on apteekista saatavat tuotteet nekin on kalliita mut ite uskon niihin ja kyl ne auttaaki eli vertaile eri tuotteita enneku koitat montaa tommost 30 eke tuotetta turhaa...

      toiv täst ny jotai apuu on jos ny jotai ylipäätää ymmärsit ku on tää ulosanti vähä huonoo mut näillä eteenpäin. onnee finnien hoitoon se on pitkäjänteistä työtä...

      ja sit viel pikku vinkki iha kelpo aine jos on yksitääisii finnei hoidettavana ja muutenki tehoo ainaki mulla http://www.bitelab.fi/brevoxyl/brevoxyl_etusivu.html

      • oon kyllä

        Koittanut jo ihan kaikkea. Siis mulla on kyllä todella lievä akne, ja siksi ihmettelenkin miksi en pääse siitä millään eroon. Luulisi pääsevän helposti. Oon apteekkituotteista käyttänyt Acoa, Seba Media, Basironia..eli lähes samaa kun tuo brevoxyl, ja nyt on Vichy sarja käytössä.
        Joten aika paljon oon lotraillu noitten tuotteitten kanssa. On käyty monet Elsa Hjernonymus hoidot ja ultraäänihoidot eikä tunnu nekään auttavan muutakuin hetkellisesti =/.
        No noiden BION tuotteiden teho perustuu johonkin kasvien ainesosiin, eli siis niissä ei ole mitään mineraaleja ja sellaisia. Moni saanut kuulemma avun niistä. Ja eikä tuo hinta siten kova ole, kun yksi purkki paikallishoitoaineita kestää noin puoli vuotta.


      • täälläkin...

        lähtee kokeiluun tuo Bion... ostin tosin yhden purnukan sitä puhdistusainetta herkälle iholle
        (Nyt oon puhdistuksen/meikit poistanut Vichyllä kans)

        Nyt sitten hankin vielä tietoa tuosta vähähiilarisesta ruokavaliosta, jos pistäs senkin kokeiluun...

        Mullakin lievä (tai ainakin nyt lievempänä kuin esim. n. puol vuotta sit) akne mutta eihän tuo ole millään lähtenyt kokonaan rauhoittumaan... aina kukkii...


      • alkuperäinen kirjoittaja
        täälläkin... kirjoitti:

        lähtee kokeiluun tuo Bion... ostin tosin yhden purnukan sitä puhdistusainetta herkälle iholle
        (Nyt oon puhdistuksen/meikit poistanut Vichyllä kans)

        Nyt sitten hankin vielä tietoa tuosta vähähiilarisesta ruokavaliosta, jos pistäs senkin kokeiluun...

        Mullakin lievä (tai ainakin nyt lievempänä kuin esim. n. puol vuotta sit) akne mutta eihän tuo ole millään lähtenyt kokonaan rauhoittumaan... aina kukkii...

        Muistatko mitä tuo puhdistusmaito suurinpiirtein maksoi? Mulle suositeltiin myös tuota samaa herkan ja kuivan ihon puhdistusainetta lisäksi vielä kahta paikallishoitoa ja jotain kosteusvoidetta. Kosmetologi luetteli joitain hintoja 30€-40€ paikkeilla, mutta muistakto ton tarkempaa hintaa? Jos olet jo käyttänyt tota kyseistä tuotetta niin millainen se on ollut? Onko näkynyt jo jotain vaikutusta?


      • Hei!
        alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:

        Muistatko mitä tuo puhdistusmaito suurinpiirtein maksoi? Mulle suositeltiin myös tuota samaa herkan ja kuivan ihon puhdistusainetta lisäksi vielä kahta paikallishoitoa ja jotain kosteusvoidetta. Kosmetologi luetteli joitain hintoja 30€-40€ paikkeilla, mutta muistakto ton tarkempaa hintaa? Jos olet jo käyttänyt tota kyseistä tuotetta niin millainen se on ollut? Onko näkynyt jo jotain vaikutusta?

        Siis en tilannut puhdistusmaitoa vaan käsittääkseni BION Bacteriostat cleanser on kevyesti kuoriva puhdistusgeeli. Jouduin tilamaan tuon toiselta paikkakunnalta n. 20 e maksoi.

        Topakat-sivulta lainattua:

        "Puhdistusaineet ovat antibakteerisia ja kevyesti kuorivia vesiliukoisia geelejä. Antibacterial cleanser tappaa aknea aiheuttavaa propionibakteeria ja poistaa iholta tulehduksen aiheuttavaa lipaasientsyymiä."

        Ja vasta aloitan kokeilemaan tuolla eli en ole käyttänyt aikaisemmin. Täältä luin, että monella auttanut.

        Toinen vaihtoehto ois käydä jossain Exuviance-hoidoissa mutta aknen hoitoon vähintää 7 kertaa ja n. 80 e per kerta (aika tyyristä!)


      • Ansu70
        Hei! kirjoitti:

        Siis en tilannut puhdistusmaitoa vaan käsittääkseni BION Bacteriostat cleanser on kevyesti kuoriva puhdistusgeeli. Jouduin tilamaan tuon toiselta paikkakunnalta n. 20 e maksoi.

        Topakat-sivulta lainattua:

        "Puhdistusaineet ovat antibakteerisia ja kevyesti kuorivia vesiliukoisia geelejä. Antibacterial cleanser tappaa aknea aiheuttavaa propionibakteeria ja poistaa iholta tulehduksen aiheuttavaa lipaasientsyymiä."

        Ja vasta aloitan kokeilemaan tuolla eli en ole käyttänyt aikaisemmin. Täältä luin, että monella auttanut.

        Toinen vaihtoehto ois käydä jossain Exuviance-hoidoissa mutta aknen hoitoon vähintää 7 kertaa ja n. 80 e per kerta (aika tyyristä!)

        Olen käyttänyt kohta kuukauden Bion puhdistusgeeliä ja täsmähoitotuotetta. Noin viikon olen käyttänyt maskia joka imee sitä jätettä ihosta ja parantaa arpia. Itse voin sanoa,että sarja toimii ja tulehdukset on kokonaan hävinnyt kasvoilta. Siellä täällä on vielä muutama paukama ja ihonalaisia kystia mutta kahdessa kuukaudessahan hoidon sanotaan alkavan tehota eli aika hyvältä näyttää. Kun aloitin hoidon naama oli viikon tosi järkyn näkönen ja tuntui että naama puski kaiken talin yhdellä kertaa ulos... Meni hermot aluksi , mutta kärsivällisyydellä ja maltilla luulen että saan vielä siloposket takaisin!


      • kyllä
        Ansu70 kirjoitti:

        Olen käyttänyt kohta kuukauden Bion puhdistusgeeliä ja täsmähoitotuotetta. Noin viikon olen käyttänyt maskia joka imee sitä jätettä ihosta ja parantaa arpia. Itse voin sanoa,että sarja toimii ja tulehdukset on kokonaan hävinnyt kasvoilta. Siellä täällä on vielä muutama paukama ja ihonalaisia kystia mutta kahdessa kuukaudessahan hoidon sanotaan alkavan tehota eli aika hyvältä näyttää. Kun aloitin hoidon naama oli viikon tosi järkyn näkönen ja tuntui että naama puski kaiken talin yhdellä kertaa ulos... Meni hermot aluksi , mutta kärsivällisyydellä ja maltilla luulen että saan vielä siloposket takaisin!

        Bion toimii. Mulla on oma juuri lopussa kun sain tämän purnukan netitse muttei aavistustakaan mistä toisen purnukan hankkiminen tapahtuu. Pitääkö etsiä jo toinen tuote. :(


      • Ansu70
        kyllä kirjoitti:

        Bion toimii. Mulla on oma juuri lopussa kun sain tämän purnukan netitse muttei aavistustakaan mistä toisen purnukan hankkiminen tapahtuu. Pitääkö etsiä jo toinen tuote. :(

        Bion- sivuilla netissä on lueteltuna kauneushoitolat/kosmetologit, jotka myyvät tuotetta!


      • ainakaan
        Ansu70 kirjoitti:

        Bion- sivuilla netissä on lueteltuna kauneushoitolat/kosmetologit, jotka myyvät tuotetta!

        Täältä... missä mie asun..


      • epätoivoinen111
        Ansu70 kirjoitti:

        Olen käyttänyt kohta kuukauden Bion puhdistusgeeliä ja täsmähoitotuotetta. Noin viikon olen käyttänyt maskia joka imee sitä jätettä ihosta ja parantaa arpia. Itse voin sanoa,että sarja toimii ja tulehdukset on kokonaan hävinnyt kasvoilta. Siellä täällä on vielä muutama paukama ja ihonalaisia kystia mutta kahdessa kuukaudessahan hoidon sanotaan alkavan tehota eli aika hyvältä näyttää. Kun aloitin hoidon naama oli viikon tosi järkyn näkönen ja tuntui että naama puski kaiken talin yhdellä kertaa ulos... Meni hermot aluksi , mutta kärsivällisyydellä ja maltilla luulen että saan vielä siloposket takaisin!

        Mitä! tarkoitatko että hoidon alussa niitä tulee vielä enemmän? meinasin lopettaa koko hoidon koska näyttää vain tulevan lisää! :( reilu viikko sitten aloitin hoidon..


      • mil0u
        epätoivoinen111 kirjoitti:

        Mitä! tarkoitatko että hoidon alussa niitä tulee vielä enemmän? meinasin lopettaa koko hoidon koska näyttää vain tulevan lisää! :( reilu viikko sitten aloitin hoidon..

        hoidon alussa tulee lisää et älä vielä lopeta! Voin sanoo et mulla ainaki tuloksii alko näkyy vast muutaman viikon päästä, joillekkin saattaa kestää 1-2 kk, ja joillakin tuote ei tehoo ollenkaa (tiedän koska mun siskol ei ainakaa toiminu). Mut älä vielä luovuta kyl sun iho kohta menee paranemaan päin :)


    • satu.......83

      On todellakin auttanut. Mulla on ollut lähinnä pikkuisia näppyjä ja ne on kyllä hävinnyt mulla oli eka kosteusvoide ja mustapää aine sekä se mattapintaiseksi tekevä silikoni mömmö. Nyt ostin puhdistusemulsionkin ja finnit on poissa. Nyt sitten yritän vielä saada ihohoukoset pieniksi ku ne on kauhean isot. Tällä hetkellä Cliniquen aine käytössä.

      • lenkkari

        Onko sulla käytön alussa iho kuivunut todella kiristäväksi? Olen käyttänyt nyt 6 päivää puhdistusgeeliä, mustapääainetta sekä kosteusvoidetta ja kasvoja kiristää ja tuntee sormin miten kuiva iho on. Tekisi mieli lopettaa tuotteiden käyttö mutta jos ne alkaa tehota vasta myöhemmin...

        Ultraäänipuhdistuksen jälkeen kosmetologi tuotteita suositteli ja ostin suositellut aineet, koska teen melkein mitä vain, että saisin lievän akneni kuriin.


      • satu83
        lenkkari kirjoitti:

        Onko sulla käytön alussa iho kuivunut todella kiristäväksi? Olen käyttänyt nyt 6 päivää puhdistusgeeliä, mustapääainetta sekä kosteusvoidetta ja kasvoja kiristää ja tuntee sormin miten kuiva iho on. Tekisi mieli lopettaa tuotteiden käyttö mutta jos ne alkaa tehota vasta myöhemmin...

        Ultraäänipuhdistuksen jälkeen kosmetologi tuotteita suositteli ja ostin suositellut aineet, koska teen melkein mitä vain, että saisin lievän akneni kuriin.

        Iho ei ole kuivunut. Puhdistusaineena on mulla se normaali-ihon tuote koska rasvaisen ihon puhdistusgeeli kuivattaa kuulemma liikaa, myös normaali-ihon puhdistuaine jokin verran. Kosteusvoidetta laitan aika runsaasti sekä sit mulla on sellanen cliniquen voide toisena (pore minimizer, ei ole kyl pienentänyt ihohuokosia.

        Minä aloitin siis pelkällä mustapää-aineella ja kosteusvoiteella ja silloin oli käytössä The Body Shopin puhdistusemulsio. Joten kokeile jotain muuta puhdistusemulsiota voi olla että on sulle liian voimakas. Muista että niitä tehoaineita on kaksi toinen pienille finneille eli mustapäille ja toinen normaaleille finneille.


      • ...
        satu83 kirjoitti:

        Iho ei ole kuivunut. Puhdistusaineena on mulla se normaali-ihon tuote koska rasvaisen ihon puhdistusgeeli kuivattaa kuulemma liikaa, myös normaali-ihon puhdistuaine jokin verran. Kosteusvoidetta laitan aika runsaasti sekä sit mulla on sellanen cliniquen voide toisena (pore minimizer, ei ole kyl pienentänyt ihohuokosia.

        Minä aloitin siis pelkällä mustapää-aineella ja kosteusvoiteella ja silloin oli käytössä The Body Shopin puhdistusemulsio. Joten kokeile jotain muuta puhdistusemulsiota voi olla että on sulle liian voimakas. Muista että niitä tehoaineita on kaksi toinen pienille finneille eli mustapäille ja toinen normaaleille finneille.

        Sitä Bionin puhdistusgeeliä kannattaa ottaa vain pieni pisara kädelle ja lisätä reilusti vettä ja vaahdottaa, niin ei ole liian vahva annostus. Näin ihokaan ei kuivu niin paljoa.


      • 30vee

        Paskanmarjat...ei auta!!Mun lievä akne ei sitten parane näköjään millään. On jo pari kuukautta ollut kokeilussa puhdistusgeeli, salicylig gel, ja se mustapäämömmö ja ei toimi. Ja akneni on lievä...leuka oikeastaa vaan kukkii ja on kukkinu kohta jo melkein 20 vuotta..prkle..


    • mil0u

      Alotin viime kesänä bionin käytön, en muista oikeen et miten pitkään kesti, mut kai muutaman viikon päästä niin iho alko näyttää jo paremmalt, ja finnejä ei just tullut ollenkaan. Mut saattaa olla et myös kesä auttoi, yleenä iho paranee vähän auringossa, ainakin mun. Mut sitte syksyllä jostai syystä iho alko taas huonota ja lopetin käytön siin jossai vaihees kun se tuntu hyödyttömält. Oon nyt käyttäny pari kuukautta basironia ja ollut tetralysal-antibioottikuurilla, ja voin sanoo et mulla ei oo auttanu yhtään (vielä ainakaa). Mut bion ei kyllä tehoa jokaiseen, riippuu ihan ihotyypistä. Esim. mun siskolla sen käyttö akne vaan paheni kun mulla pareni. Kirjotit jo kaks vuotta sitte tänne et oot varmaa jo löytäny oikeen ratkasun sun iholles, mut kirjotinpa silti. Hyvää kesää! :)

      • elmeri

        Olen käyttänyt Bionin tuotteita useamman vuoden ja olen ollut tyytyväinen.
        Hinta/laatusuhde on hyvä. Tuotteet todella riittoisia esim.glygolic-geeli kestää mulla aina vuoden, vaikka käytän sitä aamuin illoin. Bacteriostat-puhdistusgeeli kestää suunnilleen puolet kauemmin, kun muut sarjat joita olen kokeillut.
        Talvella voiteet on mun superpintakuivalle iholle liian kevyitä, mutta niistäkin oli yksi sellainen, jota sai käyttää silmänympärysiholle.

        Hinnasta muuten vielä, että kokeilin vaihteeksi Dermalogica-sarjaa ja se on todella kallis!
        Ei sekään ollut huono sarja, mutta palasin kuitenkin itselle paremmin sopivaan Bion-sarjaan takaisin.

        Se pitää vaan muistaa, että tuotteeet aloitetaan vähitellen. Esim. glycolic alkuun vaan iltaisin ja jos tulee jotain ärsytystä, niin sitten pieni tauko ennenkuin jatkaa.
        Sitten kun se alkaa sopia, voidaan siirtyä kahteen kertaan päivässä ja pikkuhiljaa samalla systeemillä voi lisätä uusia tuotteita.
        Omalta kosmetologilta saa varmasti hyvät ohjeet ja sopivat tuotteet.

        Ja lopuksi...vaikka Bionin tuotteet sopii mulle
        niin ei kaikille varmasti kuitenkaan. Ihonhoito
        on todella yksilöllistä.

        Tämäkin vastaus tuli aika myöhään, mutta toivottavasti tästä oli jollekkin hyötyä.


    • Bionin käyttäjä

      BiON-tuotteita saa muuten helposti nykyään myös netistä www.aknenhoito.fi
      Sivuilla on myös paljon hyviä neuvoja ja ohjeita aknenhoitoon.
      Aika vanha keskusteluhan tämä on, mutta ajattelin että ehkä tästä on apua jollekkin, joka koittaa etsiä kokemuksia Bionista.

    • Erittäin tyytyväinen

      Ihan mahtavia tuotteita! sain mun aknen taltutettua lopullisesti nyt vähän päälle kolmen kuukauden käytön jälkeen ja oon iha sika ilonen! :) oon kokeillut vaikka mitä muita sarjoja mutta Bion oli ehdottomasti paras ja tehokkain tähän aknen hoitoon, sen voin taata. Mulla oli 16 (täytin just 19) vuotiaasta saakka ollut aknea naamassa ja paljon punoitusta, mutta enää ei ole finnin finniä ja sain jopa mun vanhoja aknearpia häivytettyä. Kiitos Bion! nyt voin taas nauttia täysillä elämästä ja tulevasta kesästä! :)

      • jeijjis

        Mitä bionin tuotteita käytit?


      • Erittäin tyytyväinen
        jeijjis kirjoitti:

        Mitä bionin tuotteita käytit?

        Ensin halusin testata sopiiko Bion tuotteet mun iholle, joten alotin liilalla acne control kit aloituspakkauksella. se riitti hyvin reiluksi kuukaudeksi ja rupes jo tuloksia näkymään, joten päätin tilata ne aloituspakkauksessa olleet tuotteet vaan isommassa koossa. Tällä hetkellä kaapista löytyy siis Antibacterial cleanser, Salicylic geeli, Vihreä tee naamio, Moisture complex ja aknearpien hoitoa varten erikseen ostettu Vitamin A-voide :) Tykkään erityisesti tosta bionin puhdistusaineesta, sillä se jättää ihon ihanan raikkaan ja puhtaan tuntuseksi, eikä kuivata/ärsytä ihoa yhtään :)


    • 38

      Minäkin suosittelen Bion-tuotteita! Olen kärsinyt iho-ongelmista n.20 vuotta ja vihdoinkin löysin toimivan ja tehokkaan ihonhoitosarjan!! Olen käyttänyt Bion-tuotteita n.5 kk ja ihoni on nykyään näpytön ja siisti!!

    • kysmys

      Mistä näitä bion tuotteita sitten voi ostaa suomesta? onko jotain valtuutettua verkkokauppaa vai pitääkö mennä kosmetologille?

      • svinks

        google on ystäväsi, mutta siis maahantuojan verkkokaupassa saa tilattua halvimmalla ja nopeiten toimitettuna www.vitobeauty.fi (ent. aknenhoito.fi).


    • Aloo

      Perkele jos ei toimi, niin syytän teitä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2833
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2400
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1982
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    6. 166
      1820
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe