Hei!
Olemme suunnittelemassa 5,5 kuukautisen vauvamme kanssa matkaa Roomaan.Kuinka lapsiyställinen kaupuni tämä on,pääseekö vaunujen kanssa helposti kulkemaan esim. nähtävyyksissä? Miten maassa suhtaudutaan julkiseen imetykseen? Onko lentäminen vauvan kanssa miten tavallista vai onko korvien kannalta kurjaa? Osaatko sanoa kannattaako vauvallekin ottaa passi vai olisiko jokin henkilökortti riittävä? Kiitos paljon,jos osaat edes joihinkin kysymyksiin vastata!!
Vauvan kanssa Roomaan
3
662
Vastaukset
- Tjäreborg
Hei,
Rooma on vauvoille varmasti aivan yhtä "ystävällinen" suurkaupunki kuin mikä tahansa muukin. Ihmisiä on paljon liikkeellä, etenkin korkeasesonkina, joten vaunujen kanssa meneminen esim. suosituimpiin nähtävyyksiin saattaa olla työn takana. Toki Roomassakin on vauvoja ja heidän vanhempansa kulkevat vaunujen kanssa kaduilla! Hurtilla huumorilla ja kärsivällisyydellä matkanne varmasti onnistuu. Julkinen imetys ei ole yleistä Italiassa. Vauva voi olla jommankumman vanhemman passissa. Ihmiset lentävät paljon vauvojen kanssa ja lentohenkilökunta pitää lapsimatkustajista erityisen hyvää huolta. Mukavaa Rooman matkan suunnittelua!- MinunMielestäni
Minun mielestä vauva/lapset eivät saa enää olla vanhempien pasissa. Nyt kun uudet biopassit ovat tulleet.
- sivuilla
MinunMielestäni kirjoitti:
Minun mielestä vauva/lapset eivät saa enää olla vanhempien pasissa. Nyt kun uudet biopassit ovat tulleet.
lukee näin:
Passiin merkitään vain yhden henkilön tiedot, eli lapsia ei voi merkitä huoltajan passiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit735834KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2624671Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202578Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282493Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT871530Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111393- 1051337
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281296seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1071238Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191191