hei miehet ;)

kertokaa

Kertokaa mulle kaikki teiän fantasiat seksin aikana ja mikä kiihottaa ;) Kertokaa rohkeesti vaan ;)

44

8538

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluat tietää

      Halusisin olla XXL naisen, älykkään ja sensuellin kanssa kahdestaan nälässä ja ilman vettä kylmässä kellarissa tai pommisuojassa kahdestaan viikon tai kaksi eristettynä ilman vaatteita, kylmässä kiviseinäisessä ja kolsossa loukossa, jossa olisi vain pieni valo ja sekin olisi harvoin päällä.

      • pikkuisesi

        Mihin toi sun fantasias perustuu.. Mitä nautintoa sä siitä saisit? Tykkääks isotissisistä? Mä oon ;)


      • pikkuisesi ;)

        Mihin toi sun fantasias perustuu.. Mitä nautintoa sä siitä saisit? Tykkääks isotissisistä? Mä oon ;)


    • juakkonen

      naisen jalkapohjien ja varpaiden koskettelu ja nuoleskelu kiihottaa todella!!

      • pikku enkeli

        voitko sä perustella ton miksi?


    • Näin mulla

      Se että iso joukko miehiä naisi tyttöystävääni joka reikään ja mä oon käsiraudoilla sidottuna patteriin kiinni ja joutuisin katsomaan ja kuuntelemaan koko session.
      Sairasta tai ei mutta tällasta mä kuvittelen kun rakastelen tyttöystävääni.

      • pikku enkeli

        Sä siis oikein toivot et sun tyttöystävä raiskattais? hyi sua!


    • Juhekkeli

      Haluaisin olla nahkahousut jalassa samalla kun tiukkoihin pvc-housuihin pukeutunut nainen ottaa suihin. Ja sitten muutakin!

      • pikku enkeli

        kerro mulle mitä muuta? ;) Kerro kaikki vaan :)


    • Spiked heels

      Mua viehättää naisten jalat, sekä kauniit kengät joita on ihanaa hyväillä mahdollisimman pitkään!! Älä vaan kysy et miksi, se vaan on näin, koska syytä en osaa selittää, ja todennäköisesti ei kukaan muukaan joka on samanlainen. Mutta enpä ole aikoihin edes ajatellut asiaa, jos haluat tietää lisää, niin os on: [email protected]

    • K-kauppias.

      tahtoisin esitellä vanhemmille ja varakkaammille sedille tauoinnein/lävistyksin koristellun narttuvaimoni ominaisuuksia koekäyttömielessä.

      • pikkuisesi

        Sä siis haukut vaimoas nartuks... Ompa reiluu... Pöh...


    • Moi

      Naamioitunut nainen kiihottaa. Ehkäpä siinä on se "vaaran" tunne.

      • pikkuisesi

        Miten naamioitu???


      • pikkuisesi kirjoitti:

        Miten naamioitu???

        Moi

        kts. go.to/nylonpat

        tai esim. ohuesta mustasta kankaasta tehty tiukka huppu, jossa on silmänreiät.

        Terv. Stockari


    • -M39-

      Alun perin tyttöystäväni fantasia on ruvennut kiihottamaan myös minua.
      Hän haluaisi laittaa mulle käsiraudat ja asetella perse pystyssä lattialle nelinkontin ja sitten hän panisi minua ns.strapon:lla takaapäin

      • pikkuisesi

        Oletteko kokeilleet???


      • -M39-
        pikkuisesi kirjoitti:

        Oletteko kokeilleet???

        Kaikkia fantasioita ei ole edes tarkoitus toteuttaa


    • tällaista

      Kyllä mua kiihottaa ajatus brutaalista suuhun panemisesta. Nainen makaamaan lattialle tai seinää vasten ja sitte vaan panemaan syvälle kurkkuun. Mahtavaa tunkea kalu niin syvälle, että pallit painautuu naisen kasvoja vasten! Ehkä tähän liittyy muutenkin ajatus naisesta pelkkänä omien halujen tyydyttäjänä.

    • fantazi

      noh, kyllähän mun fantasiat pyörii aikalailla jalkojen ympärillä. Esileikkinä jalkahieronta ja varpaiden imeminen on ihan ykköstä. Vielä seksin aikanakin on kiimasta nuolla jalkoja, kaiken kruunaa vielä, jos nainen jaloillaan hieroo kalua ja saa laueta varpaille! ahh :) Vois tuohon jalkojen nuolettamiseen liittyä pientä alistamisenkin meininkiä.

      • pikku enkeli

        Miks kaikki miehet fantasisoi jaloista? tai siis useat miehet? :)


      • kyssä
        pikku enkeli kirjoitti:

        Miks kaikki miehet fantasisoi jaloista? tai siis useat miehet? :)

        niinpä, vaikea kysymys :)
        Ja kun tuntuu olevan niin, ettei nämä mieltymykset oikeen kohtaa naisten kanssa. Onhan sääret kautta aikojen ollu se, joka miehiin vetoaa ja sääriäänhän naiset itsekin pitävät kovin tärkeinä. Mutta miksi se vielä jatkuu jalkoihin asti? Lakatut varpaankynnet on myös aina olleet "kova sana". Vaikka mies olenkin, niin naiset määräävät usein, kuka saa ja kenelle annetaan - niin kuin laulussakin sanotaan - ja ehkä tämä vahvistaa naisen valtaa miehistä jotenkin. Itse pidän naisten jalkoja valtavan kauniina, aivan kuten monet muut rintoja (myös minä :) ) Jalkojen hyväily tuntuu antavan myös naiselle paljon, ilman seksiäkin. Ääh, ei tämä mihinkään johda ;)


      • pikku enkelisi
        kyssä kirjoitti:

        niinpä, vaikea kysymys :)
        Ja kun tuntuu olevan niin, ettei nämä mieltymykset oikeen kohtaa naisten kanssa. Onhan sääret kautta aikojen ollu se, joka miehiin vetoaa ja sääriäänhän naiset itsekin pitävät kovin tärkeinä. Mutta miksi se vielä jatkuu jalkoihin asti? Lakatut varpaankynnet on myös aina olleet "kova sana". Vaikka mies olenkin, niin naiset määräävät usein, kuka saa ja kenelle annetaan - niin kuin laulussakin sanotaan - ja ehkä tämä vahvistaa naisen valtaa miehistä jotenkin. Itse pidän naisten jalkoja valtavan kauniina, aivan kuten monet muut rintoja (myös minä :) ) Jalkojen hyväily tuntuu antavan myös naiselle paljon, ilman seksiäkin. Ääh, ei tämä mihinkään johda ;)

        Hmm... Mitäs sä tolla meinasit ettei johtais mihinkään ? ;) Mihin sä haluisit sitten johtavan??


      • fantazi
        pikku enkelisi kirjoitti:

        Hmm... Mitäs sä tolla meinasit ettei johtais mihinkään ? ;) Mihin sä haluisit sitten johtavan??

        Kovin vain yritin saada vastauksen kysymyksees Miks kaikki miehet fantasisoi jaloista?
        :)
        Halusin siis antaa vastauksen, mut jäin jumiin :)


    • metsässä

      ...se että olisin tyttöystävän kanssa kuumana kesäpäivänä metsässä kävelemässä. Meihin iskisi himo rakastella, tyttöystäväni nostaa minarin ylös lanteille ja minä työnnyn hänen tosi märkään rakoon voimakkaasti takaapäin. Olemme niin kiimnoissamme että emme huomaa että eräs vanhempi mies joka on ulkoiluttamassa koiraansa tirkistelee meitä pensaikossa. Hän runkkaa isoa suonikasta kyrpäänsä ja hänen voihkinta herättää meidät kiimasta. Tyttöystäväni näkee miehen ison kalun ja sanoo minulle; "anna sen runkata, jatketaan vaan niin siltä tulee kohta" ja samalla tyttöystäväni pyytää miestä tulemaan lähemmäksi. Mies jatkaa runkkaamistaan ja tulee aivan viereemme kun nussimme vimmatusti. Tyttöystäväni tulee vieläkin kiimaisemmaksi nähdessään vanhan miehen huohottavan voimakkaasti kun hänen iso suonikas kyrpä on laukeamispisteessä. Tyttöystäväni pyytää vanhaa miestä nussimaan häntä suuhun, samalla kun minä nussin häntä takaapäin. Ei kestä kuin muutama sekunti niin mies laukeaa tyttöystäväni suuhun ja naamalle, sammalla tyttöystävältäni tulee niin että pillusta roiskuu nesteet. Minäkin haluan tulla tyttöystäväni suuhun ja työnnän kullini hänen spermaiseen suuhunsa. Samalla miehen koira tulee katsomaan mitä touhuamme ja alkaa nuolla töystäväni märkää pillua. Vanha mies komentaa koiran tyttöystäväni selkään, koira alkaa heti nylkyttämään ja vanha mies ohjaa koiran kullin tyttöystäväni pilluun ja rauhoittelee samalla tyttöystävääni "ole huoleti kyllä Rex tämän homman osaa". Tyttöystäväni on kauhusta kiihkoissaan ja antaa koiran nussia häntä takaapäin. Vanhan miehen iso kyrpä on taas juhlakunnossa ja hän runkaa sitä katsellessaan meidän touhua. Kohta minä laukisen ison spermalastini tyttöystävni suuhun ja samlla mies tulee toisen kerran ja roiskauttaa spermansa tyttöystäväni selkään ja koiralta tulee paisunneesta kullista iso spermalasti tyttöystäväni pilluun. Kun kävelemme pois metsästä tyttöystäväni kertoo että ei ole koskaan aikaisemmin saanut niin montaa ja ihanaa orgsmia kuin silloin....nykyään käymme säännöllisesti mestsääs kävelemässä ; ))

      • pikku enkelisi

        siis ooks te oikeesti tehny jotain tollasta?


      • metsässä
        pikku enkelisi kirjoitti:

        siis ooks te oikeesti tehny jotain tollasta?

        ...sinähän pyysit kirjoittamaan "rohkeasti fantasioista" ja minähän sitten kirjoitin.
        Ei se sitä tarkoita että se olisi totta, vaan juuri sitä rohkeaa fantasiaa niinkuin pyysit....muuten mitäs pidit, liian rohkeaa vai?


    • ratsastajasi

      Takaapäin naidessani kuvittelen ratsastavani tammalla.Tai kuvittelen olevani ori,joka astuutammaa.

      • pikku enkelisi

        Etkö sä halua kutilla naista ihmisenä? Miks eläimenä?


      • ratsastajasi
        pikku enkelisi kirjoitti:

        Etkö sä halua kutilla naista ihmisenä? Miks eläimenä?

        Ei fantasiani loukkaa naistani yhtään.Hän on innokas hevosharrastaja ja olemme sopineet,että voin kutsua häntä tammaksi,hänkin kokee sen kiihottavana tai,että kuvittelen ratsastavani tammalla.Sitä en vaan ole kertonut koskaan,että
        kiihotun kuvitelmasta,että pakotan tammani hurjempaan laukkaan kannuksilla .Harrastatko
        muuten itse ratsastusta?


      • Ratsastajasi
        pikku enkelisi kirjoitti:

        Etkö sä halua kutilla naista ihmisenä? Miks eläimenä?

        Kun olet noin innokas kommentoimaan toisten fettiisejä,minkälainen Sinun fettiisisi on?
        OnkoSinulla miestä/poikakaveria?


      • pikku enkeli
        ratsastajasi kirjoitti:

        Ei fantasiani loukkaa naistani yhtään.Hän on innokas hevosharrastaja ja olemme sopineet,että voin kutsua häntä tammaksi,hänkin kokee sen kiihottavana tai,että kuvittelen ratsastavani tammalla.Sitä en vaan ole kertonut koskaan,että
        kiihotun kuvitelmasta,että pakotan tammani hurjempaan laukkaan kannuksilla .Harrastatko
        muuten itse ratsastusta?

        En harrasta, mun kaverilla on pari hevost, niil ratsatelen välillä ku kerkee... kuis?


      • pikku enkeli
        Ratsastajasi kirjoitti:

        Kun olet noin innokas kommentoimaan toisten fettiisejä,minkälainen Sinun fettiisisi on?
        OnkoSinulla miestä/poikakaveria?

        On ja ei


      • pikku enkeli
        Ratsastajasi kirjoitti:

        Kun olet noin innokas kommentoimaan toisten fettiisejä,minkälainen Sinun fettiisisi on?
        OnkoSinulla miestä/poikakaveria?

        On ja ei :)


      • Ratsastajasi
        pikku enkeli kirjoitti:

        En harrasta, mun kaverilla on pari hevost, niil ratsatelen välillä ku kerkee... kuis?

        Kiitos vastauksestasi.Tämä keskustelu loppui aivan liian äkkiä.Hyvää jatkoa Sinulle


      • pikku enkeli
        Ratsastajasi kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi.Tämä keskustelu loppui aivan liian äkkiä.Hyvää jatkoa Sinulle

        Mitäs sä nyt tolla tarkotit???


      • Ratsastajasi
        pikku enkeli kirjoitti:

        Mitäs sä nyt tolla tarkotit???

        Tarkoitin aivan mitä kirjoitin .Olet muuten kovin niukkasanainen Minkä ikäinen olet?


      • pikku enkeli
        Ratsastajasi kirjoitti:

        Tarkoitin aivan mitä kirjoitin .Olet muuten kovin niukkasanainen Minkä ikäinen olet?

        Oon tarpeeks vanha että voin asioida täällä... Eiköhän tuo riitä sulle vastaukseski? Joo olen varmasti niukkasainen jos en ymmärrä mitä sä tarkotat sillä mitä sä sanot... Eli en mä sua ymmärtänyt... Et voisko selittää?


    • kiihottavaa

      olisi vaikka, että heräisi siihen että joku runkkaisi kyrpääni ja olisin alasti. Minut olisi voitu vaikka sitoa käsistäni kiinni, jotta en voisi vaikuttaa tilanteeseen. Nainen vain runkkaisi piinaavan tasaisesti ja puhuisi samalla rivoja, ehkä hän myös samalla hieroisi itseään. Välillä hän voisi nuolla kaluani. Nainen aloittaisi runkkaamisen vaatetettuna ja vähentäisi välillä vaatteitaan niin pitkään, että olisi lopulta alasti. Välillä hän runkkaisi minut aivan huipulle, mutta aivan viimetipassa sitten lopettaisi... ja alottaisi sitten hitaasti uudelleen. Hän voisi käydä muutaman kerran 69:ssä jotta voisin ihastella ja nuolla hänen pilluaan. Hän voisi soittaa jollekin puhelimella ja kertoa kuinka runkkaa minua ja kuinka minä reagoin siihen ja minkälainen kaluni on, aivan kuin olisin joku ulkopuolinen tai objekti. Sitten aivan lopulta pitkän piinaamisen jälkeen voisin tulla hänen käsilleen, rinnoilleen, kasvoilleen tai suuhun.

      • pikku enkelisi

        mikä oiS paras paikka susta tulla???


      • monia
        pikku enkelisi kirjoitti:

        mikä oiS paras paikka susta tulla???

        Riippuu tilanteesta. Joka reikään on kyllä tultu ja rinnoille ja kasvoille ja perseelle... onhan noita paikkoja mihin roiskia.


    • että.

      sais pikku enkeliä....

      • pikku enkeli

        mikäs toi vastaus oli?


    • molemmilla

      Minua kiihottaa erittäin paljon kun naisen kanssa meillä molemmilla on samanlaiset sukkahousut jalassa, ja kuljetaan kaupungilla niin että moni huomaa minullakin olevan sukkahousut. Kun laittaa vaikka sandaalit jalkaan niin sukkahousut näkyy hyvin. Sitten vois mennä vaikka johonkin sellaiseen paikkaan rakastelemaan missä joku voi huomata meidän touhut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      93
      1788
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1367
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1178
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1147
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      53
      1007
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      966
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      964
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      67
      901
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe