kertokaas kaurismiehet, mitkä ulkoiset ja sisäiset puolet herättävät kiinnostuksenne? itselläni on sutinaa kaurismiehen kanssa, meissä on mielestäni paljon samaa-kaikkialla kuitenkin väitetään, etteivät oinas ja kauris sovi yhteen?
onko näin?
millainen nainen viehättää kaurismiestä?
15
5975
Vastaukset
- älä noihin usko
KaurisM sopii oinasnaiselle oikein hyvin. Mikä sun nousumerkki on? Oinas joutuu kyllä itse hätähousuna opetteleen kärsivällisyyttä kauriin kanssa - aikakäsitykset on tunneasioissa hiukan erilaiset. Luonteen lujuutta ja jääräpäisyyttä emme voi kuin ihailla toisissamme :))
Ja sitten on se eräs tärkeä elämänalue, joka toimii näillä kahdella kuin tulisen tangon tanssiminen: KaurisM vie ehdottomasti, mutta oinas hallitsee omat kuvionsa ja askeleet sopii yhteen. - Oinaz
Aaah..oinastyttöjen perään on aina pakko kuolata =) Ihan mielettömän energistä ja seksikästä porukkaa!
Joo aika usein kaiken maailman parisuhdehoroskoopit väittävät, että oinas ja kauris eivät sovi yhteen, mutta eivät asiat ole koskaan niin mustavalkoisia. Jos kaksi ihmistä viihtyvät toistensa seurassa, niin ei siinä tapauksessa kannata tuijottaa mitään horoskooppeja. Ei siis ainakaan missään negatiivisessa mielessä.
Itse olen hiekkalaatikoilta saakka tuntenut kaksikin oinastyttöä ja erityisesti toinen näistä tytöistä on sellainen, jonka kanssa tulen ihan uskomattoman hyvin toimeen. Varsinkin huumorintajumme on AIVAN samanlainen ja nauramme paljon yhdessä ja meillä on muutenkin aina hauskaa.
Niin tuohon alkuperäiseen kysymykseen voisin omasta puolestani vastata ainakin sen verran, että itse kaurismiehenä pidän tummista kaunottarista. Tummat hiukset ja tummat silmät...WAU! Naisellisen siro, mutta kuitenkin sopivasti muodokas vartalo on myös varma päänkääntäjä ;)
Ja jos luonteesta puhutaan, niin itse ihastun naisiin jotka ovat esim. päättäväisiä, huumorintajuisia, persoonallisia ja sopivasti temperamenttisia. Ei ole mitään seksikkäämpää kuin sellainen kuumaverinen nainen, joka yleisesti ottaen käyttytyy tyylikkäästi, mutta joka saattaa jossain tietyssä tilanteessa todella tulistua. Ja oinastytöistähän tuota tulisuutta totisesti löytyy!oon kaksonen ja seurustelin oinastytön kanssa. Horoskoopit sanoo että oinas ja kaksonen sopii yhtee, mut emmie sen suhtee ain haluu uskoa (enkä uskokka) horoskooppeihin, koska silloin ei oisi niin paljon valinnan varaa. Tämä oinas oli toden totta aik tulinen, viriili, seksinnälkäinen olento. kokeilunhaluinen ja moni muukin asia oli positiivista. Mut ero tuli ja nyttemmin olen Kaurisnaisen kaa, joku tai jotku jollai tai joillai näist horoskooppifoorumeist hehkutti kaurisnaisia, ja tähä mennes oon tullu paremmin tämän kauriin kuin oinaan kaa toimeen. Tosin olen jutellu monen muunkin oinas naisen kaa ja tunnenki useemmman kuin yhden, ja näiden tulisuus ei ole vielä tullut esille. Mut mie tuunki toimee monen horoskoopin kaa.
- Heikku
Tuolla lailla meitä kehutaan... :D Kiitän omasta ja muidenki oikkutyttöjen puolesta! ;)
- joitain
ominaisuuksia, jotka saavat antennin värähtämään:
Pitkä, hoikka, ei hössöttäjä, ei kännykkä- eikä meiliaddikti, urheilullinen muttei muskelimimmi, hallitsee käyttäytymissäännöt (jolloin voi niistä joskus luistaakin) ja tietää, mitä niitten suhteen voi muilta vaatia, hyvä yleissivistys, ei sotke realiteetteja ja (teinityttö)haaveita keskenään, ei ehdollista kiintymyksenosoituksiaan.
En epäile, etteivätkö Oinas ja Kauris saisi suhdettaan sujumaan (toimimaan olisi kai muodikkaampi sana).
Oma liittoni Oinaan kanssa päättyi kestettyään
6 vuotta. Olimme täysiä kakaroita aloittaessamme ja homma kuivui lapsellisuuteemme. Muuttui sisar-veli-suhteeksi, jollaisena se eron jälkeenkin on pysynyt vuosia.
Arvostan tuntemiani oinaita ja tiedän heidän arvostavan minua.- oinastyttö
kiitos neuvoista. olen nousu-vaaka.
huhhuh huomasin jo että malttia on oltava :D
mulle sopii oikein hyvin että mies vie, vässyköihin kyllästyy.
erikoista tavata kauris, en ole niihin aikaisemmin törmännyt. ollaan kiinnostuneita samoista asioista ja huumori on myös samanlaista, jännä juttu.
en halua pilata tätä nyt, otan ihan rauhallisesti vaikka se onkin aika paljon vaadittu :) - oinas/neitsyt
oinastyttö kirjoitti:
kiitos neuvoista. olen nousu-vaaka.
huhhuh huomasin jo että malttia on oltava :D
mulle sopii oikein hyvin että mies vie, vässyköihin kyllästyy.
erikoista tavata kauris, en ole niihin aikaisemmin törmännyt. ollaan kiinnostuneita samoista asioista ja huumori on myös samanlaista, jännä juttu.
en halua pilata tätä nyt, otan ihan rauhallisesti vaikka se onkin aika paljon vaadittu :)kun annat sen kauriin olla teidän suhteessa se Mies ja ole sinä aikuinen nainen. Hillitset vähän temperamenttias, et polje jalkaa ja vältä kaikin tavoin roikkumasta lahkeessa kiinni :)
Sanat "parisuhteen hoitaminen" ja tunteiden syvempi sanallinen selvittely saa kaurismiehessä aikaan pakoreaktion syvälle metsän siimekseen.
Hellyydenkipeä hän kyllä on, muttei tykkää lässyttämisestä. Mutta semmoiseenhan me oinasnaiset ei yleensäkään syyllistytä. - oinastyttö
oinas/neitsyt kirjoitti:
kun annat sen kauriin olla teidän suhteessa se Mies ja ole sinä aikuinen nainen. Hillitset vähän temperamenttias, et polje jalkaa ja vältä kaikin tavoin roikkumasta lahkeessa kiinni :)
Sanat "parisuhteen hoitaminen" ja tunteiden syvempi sanallinen selvittely saa kaurismiehessä aikaan pakoreaktion syvälle metsän siimekseen.
Hellyydenkipeä hän kyllä on, muttei tykkää lässyttämisestä. Mutta semmoiseenhan me oinasnaiset ei yleensäkään syyllistytä.ollaan oltu yhteydessä, mutta aina esim ensimmäisen tekstarin lähetän minä. vastaus tulee kuitenkin saman tien, eikä kauris todellakaan lähetä töykeitä viestejä ;)
kiinnostusta ilmeisesti on, mutta kauris ei uskalla ottaa yhteyttä? ujostuttaako? - ujostuttaakin, mutta
oinastyttö kirjoitti:
ollaan oltu yhteydessä, mutta aina esim ensimmäisen tekstarin lähetän minä. vastaus tulee kuitenkin saman tien, eikä kauris todellakaan lähetä töykeitä viestejä ;)
kiinnostusta ilmeisesti on, mutta kauris ei uskalla ottaa yhteyttä? ujostuttaako?kuten todettua, on alussa pidättyväinen ja seurailee tilannetta. Juuri kuten älykäs ja tunteissaan varovainen kaurisM toimii. Mä veikkaisin, että jonkun ajan kuluttua, jos katsoo että voi luottaa, alkaa lämmetä ja lähestyä. Muista se oinaan ja kauriin aikakäsitysten ero, jos tämän miehen oikeasti haluat. Menee suurin piirtein näin, että oinaan viikko on kauriin kuukausi - siis tunneasioissa :)
- Vanha Kauris
Yksinkertainen ja perinmäinen totuus on, että Kauris nauttii älykkäästä, nokkelasta kumppanista kuten Oinas on! Sarvipäät sopivat hyvin toisilleen (Kauris, Oinas, Härkä) monessa mielessä - älykkyys, seksuaalisuus, huumorintaju ja realismi kohtaavat toisensa.
Vaarallinen ero on, että Kauris on "idealistisin" näistä merkeistä. Ja joku sanoisi, että nyt menin pahasti harhaan ;=) Mutta ihan oikeasti - Oinas ja Härkä nauttivat maallisista antimista eli ovat shoppaajia, kuluttajia, nautiskelijoita jne. Kauris ei ole, vaikka nauttiikin taloudellisesta turvallisuudesta ja pienestä ylellisyydestä, mutta Kauriin raja tulee vastaan huomattavasti ennen kuin Oinas ja Härkä edes tajuavat asiaa. Muistakaa tämä niin hyvä tulee!- oinastyttö
neuvoista. itsekin uskon että kauris ja oinas sopivat yhteen vaikka toisaalla muuta väitetäänkin.
- Fakta38
Oinaan kanssa ei kukaan tuu pärjäämään sory.
- oinastyttö
etenee hitaasti mutta varmasti: kauris haluaa pitää ohjat käsissään. olemme tavanneet 3 kertaa, viime kerralla päätin jo ennen tapaamista etten kysy mitään tulevaisuudesta tai seuraavasta tapaamisestamme. kauris ehdotti yllättäen seuraavaa tapaamista. :)
- Anonyymi
Vanha ketju, mutta kommentoin silti. Hyviä kommentteja, kiitos kaikista. Itselläni alkamassa (??) suhde kaurismieheen (itse rapu) ja kaikki tieto "tarpeen" tässä vaiheessa. Yleensä ottaen täytyisi kuitenkin muistaa ja huomioida se, että aurinkomerkki on vain yksi tekijä - todella tärkeinä tulee myös esim. nousu-, kuu- ja venusmerkki.
Mutta kuten sanottu, niin kaikki keskustelut aiheesta kiinnostaa 😊 - Anonyymi
Nelijalkainen sieväsieraiminen tuuheakarvainen, tummdsilmäinen, syä päivisin niittyruokaa. Yleensä nämä kauriit lienee vegaaneja, niinkuin muutkin hirvieläimet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379