Mielipiteitä kamerasta? En juurikan ihmeitä kameralta kaipaa, kuvailen vain omaksi ilokseni kotona ja matkoilla. Toinen kamera mitä olen olen silmäillyt on Olympus mju 700...
Sony Cyber shot W70
7
1519
Vastaukset
- justiinsa
Sony Cyber-shot DSC-W50:en ja se on aika lailla sama kuin tuo 70:en. Kamera on todella helppo käyttä ja NOPEA mm. käynnistymään ja tallentamaan kuvia. Lisäksi sopivan kokoinen pidettäväksi mukana.
Pelkällä automaatti asetuksilla pärjää loistavasti ja kuvat on todella hyviä.
Kuvan käsittelyä ei juurikaan tarvitse tehdä jälkeen päin.
Myös akkujen kesto on riittävä. Ainut miinuspuoli on näppäinten pieni koko ja se että joutuu käyttään Sonyn omia akkuja.
Canon PowerShot A530:tä pääsin onneksi eroo. Oli aika törkee esitys. Hinas kuin mikä ja kuvien laatu ala-arvoinen.
Olympuksesta en tiedä tuon taivaallista. - kiertäjä
Minun mielestäni se on erittäin hyvä kamera. Olen kuvannut sillä jo puolitoista vuotta ja sen ominaisuudet ovat erinomaiset.Kuvaan paljon ja olen todennut kuvan kestävän suurentamista hyvin . Kuvaan aina 7.2 megapixelin asetuksella ja minulla on useita "memory stikkejä" mukanani sekä myös pari sarjaa ladattuja akkuja. Mitä asioita haluat erityisesti tietää?
- conanwho
Erityisest kiinnostaa saako miten hyvin yökuvia otettua? Koska en siis todellakaan mitään ihmeitä kamerallani tekis, mutta esim kun matkoilla haluis ottaa jo hämärtyvässä illassa kuvia vaikka jostain valaistusta kohteesta tai vaikka suurkaupungin maisemakuvaa hämärällä, niin onnistuuko hyvin? Mun nykyinen hp on aivan surkea, sillä ei onnistu kuin hyvässä valaistuksessa kuvat ja monet lomakuvat aivan pilalla sen tähden...
- kiertäjä
conanwho kirjoitti:
Erityisest kiinnostaa saako miten hyvin yökuvia otettua? Koska en siis todellakaan mitään ihmeitä kamerallani tekis, mutta esim kun matkoilla haluis ottaa jo hämärtyvässä illassa kuvia vaikka jostain valaistusta kohteesta tai vaikka suurkaupungin maisemakuvaa hämärällä, niin onnistuuko hyvin? Mun nykyinen hp on aivan surkea, sillä ei onnistu kuin hyvässä valaistuksessa kuvat ja monet lomakuvat aivan pilalla sen tähden...
en ole juuri lainkaan kuvannu yökuvia joten en pysty muuta kuin näyttämään sulle yhden joka löytyy netistä. Onhan siinä tietysti kohinaa kun valoa on niin vähän. Talvikuva kuvattu mökin ikkunan läpi.
http://www.fsnordic.net/discussion/index.php/topic,33357.980.html
Olen ottanut kamerallani noin 3000 kuvaa ja moitteetta on toistaiseksi pelannut.
- jee
Ost vaan suosiolla se olymmppys,siin on kunnon kuoret mis ei näy naarmut, niin luultavasti et ainakaan joudu epätoivoseen taisteluun takuuasioista maahantuojan kanssa meinaan vaan onhan kovaa peliä suomen sonyllä huollossaan pystyvät tekemään ihan valokuvien perusteella päätöksen tekemäti takkutarkastusta/mahdollista korjausta.Objektiivi takkuilee.
- kokemus täällä
Suomen Sonyo n todella paska, paras olla ostamatta sony-merkkisiä laitteita - ainakin kameroita!
- vähän
Tuollaisella olen vähän päässyt kokeilemaan. Vaikuttaa ihan hyvältä ja helppokäyttöiseltä pokkarilta. Kuvausohjelmat kivasti suoraan säätöpyörästä samalla kun ohjetekstit tulevat näytölle, eli ei tarvitse selata valikkoja.
Kamera on nopea ja hyväntuntuinen optiikka tuottaa teräviä kuvia. Värit ovat hyvin luonnollisen tuntuiset.
Miinuksena kuvissa vaivaa hieman makuuni suuri jyrkkyys ja tumma pää ehkä hieman kopressoitunut. Kuvat ovat myös yleisilmeeltään hieman tummia PC:ssä jonka näyttö on kalibroitu gamma 2,2:een.
Valokuviksi teetettyinä tämä ei vaivaa, koska kuvavalmistamon automaattisäädöt korjaavat kuvia.
Jos jollain on helppoja kuvansäätö/käsittelyvinkkejä, joilla tota jyrkkyysongelmaa saisi korjattua, niin laittakaahan tulemaan.
Kameran omia softia en ole kokeillut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566349
- 501806
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381464- 471051
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241019Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48941Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13919Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384898Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14877Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75875