Foorumissa foorumin tavalla on kyllä sellanen motto, jota sietäis täälläkin monen miettiä uudelleen. Tästä, kuten kaikista vähänkään utopistiseen joidenkin tietämättömien mielestä viittaavista foorumeista tuntuu puuttuvan kokonaan itse tarkoitus. Täällä vaan näytetään kiisteltävän siitä, ollako vai eikö olla. Mustavalkoista ja asian todellisuuden peittävää, suorastaan vääristelevää propagandaa. Vai ovatko ihmiset todella näin alkeellisia vielä vuonna 2006? Ikävää jos on.
Siis nyt asiaan, pennut ja jannut. Ootteko nähneet ufoja? Tää on gallup tosi-ihmisille eikä pelleilijöille.
Mulla on paljon havaintoja joita ei kykene kuvaamaan muilla sanoilla kuin ufo, siis ihan kirkkaasti. Joten en jaksa paneutua omiin havaintoihini sen enempää kuin pistämällä tähän, että niitä on lukematon määrä. Ja kaiken lisäksi *huhhuh teille skeput* koen olevani jonkinlaisessa yhteydessä tuonne jonnekin ja se saattaa selittää kohdallani suuren osan havainnoistani. Sanokoot tietämättömät mitä sanoo..On ollut monesti muitakin mukana näkemässä eli en minä niitä selittämättömiä lentoesineitä ja valoja yksin näe.
Viimeinen erikoisempi havainto oli Suomen asem-kokouksen aikaan, kun puoli kolme yöllä Tampereella paineli perätysten kaksi valoa lännestä itään kaikessa rauhassa. Mietin silloin, että jos noi ei ole ufoja, niin sitten ne on jotain vakoilujuttuja vähintään. Sen verran outoa on ajatella että taivaalla luistelee tavaraa perä perään keskellä yötä. - Tai ristiin rastiin, kuten tavallisesti *satelliittejahan ne kaikki* - Juu - mäkin sanon näin heti, kun mulle kerrotaan vähän tarkemmin, miksi ne välkähtelee, lähestyy ja loittonee, menee useita yhtä aikaa, keskellä kirkasta päivääkin niitä voi nähdä jne.
HAVAINTOGALLUP
5
483
Vastaukset
Onko se lintu?! Ei. Onko se lentokone?! Ei. Onko se supermies?! Ei, siis sen on pakko olla muukalainen ulkoavaruudesta!
Niin fiksua että itkettää.- Jakke 2
tämä Sairas- Owashi osaa edes lukea? Sehän sanoi vaan että se oli ufo ( eli tunnistamaton). Ei se puhunut muukalaisista yhtään mitään.
- näin se on
Jakke 2 kirjoitti:
tämä Sairas- Owashi osaa edes lukea? Sehän sanoi vaan että se oli ufo ( eli tunnistamaton). Ei se puhunut muukalaisista yhtään mitään.
Kyllä tuo muukalaisia omasta mielestäni tuossa tarkoittaa vai mitähän tuossa alkuperäisessä viestissä sitten tarkoitettiin havaintojen näkymisestä hänelle, kun kertoo omista "yhteyksistä tuonne jonnekkin.."?
mielisairaalaan vai minne?
Suosittelen sinulle siälukutaidon kehittämistä Jakke hyvä. - skepot kyykkyyn
Niin, kyssäriinhän et osannut edes vastata.
- TJ eden
porukasssa, mutta olet oikeassa siinä, että miksi täällä vain kiistellään ufojen selityksistä, siis tarkoitan, että mikä motivoi joitakin ns. "skepoja" pyörimään täällä päivästä toiseen, keksimässa välillä melkein uskomattomampia selityksiä ilmiöille kuin itse ilmiöt olivatkaan.
Siis "skepot", mikä teitä motivoi tuomaan esille sitä omaa näkemystänne täällä päivästä toiseen?
Jos itse en olisi tehnyt mitään ufo-havaintoja koskaan, tuskin olisin koskaan edes tullut tälle palstalle...
Toiset ihmisethän lähinnä jakavat kokemuksiaan ja havaintojaan johon mielestäni tämä foorumi on tarkoitettukin, kun ei niitä 100 % todisteita kerran ole. Miksi kiistellä täällä pelkillä omilla näkemyksillään asioista joihon ei koskaan näytä tulevan ratkaisua.
Toiset näkevät sattumanvaraisesti asioita joita toiset ei näe, eikö se riitä tästä kiistelystä, piste. Ei ketään kiinnosta sellaiset lausunnot havainnoistaan joissa itse asiassa kiistetään koko havainto vedoten henkilön kykyyn havainnoida tai tulkita asioita tai keksitään sille jotain irrationaalisia selityksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565640Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691812- 1141707
- 941546
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos241464Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121291Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3341260Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3431242Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681235