Taekwondo Turku

Immu

Muistaako tai tunteeko kukaan Sinkkosen veljeksiä Turusta. Molemmat harrastivat (ehkä harastavat vieläkin) pitkään ja ottelivat paljon. Näin veljekset viimeksi yli 10 vuotta sitten ja molemmilla oli silloin mustat vyöt.
Olivat armeija ajan kavereita. Vaikuttavatko veljekset vielä taekwondossa?

12

2740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimestä?

      Ettei ole Sipilän veljekset?

      • ljsdflsjbflbn

        Sipilöillähän ei taekwondossa ole kuin siniset vyöt. Lopettivat kun saivat päähänsä (vahva shotokan tausta ei sopinutkaan liikkuvampaan taekwondoon). VAihtoivat sitten kung-fuhun missä ovat itse korostettuja ylipääliköitä


      • Näin?
        ljsdflsjbflbn kirjoitti:

        Sipilöillähän ei taekwondossa ole kuin siniset vyöt. Lopettivat kun saivat päähänsä (vahva shotokan tausta ei sopinutkaan liikkuvampaan taekwondoon). VAihtoivat sitten kung-fuhun missä ovat itse korostettuja ylipääliköitä

        Minä taas olen kuullut, että veljeksistä ainakin toisella olisi 2dan. Ja molempien danit olisi Mr Hwangin myöntämiä silloin kun Turku oli hänen seurojaan. Tämä tieto on peräisin eräältä kaverilta, joka harrasti jonkun aikaa tuota Choi lee futia.


      • sdhsdhdsj
        Näin? kirjoitti:

        Minä taas olen kuullut, että veljeksistä ainakin toisella olisi 2dan. Ja molempien danit olisi Mr Hwangin myöntämiä silloin kun Turku oli hänen seurojaan. Tämä tieto on peräisin eräältä kaverilta, joka harrasti jonkun aikaa tuota Choi lee futia.

        Kyllä on.

        Olen treenannut paljon kavereinden kanssa, ketkä ovat treenanneet Sipilöiden kanssa samaan aikaan ja treenaavat sekä opettavat vieläkin.
        Siniselle vyölle asti etenivät ja sitten vaihtui laji kung-fuun (ilmeisesti ennen CLF:ia oli jokin muukin tyyli kiikarissa)
        Urheilullisia kuulemma olivat, mutta eivät hiffanneet taekwondon rentoutta. Vahvoina karatekoina heti hämäyksestä loppui liike ja jalat levis. Näin ollen päähän sai kuulemma joka kerta osuman. Se olikin siihen aikaan Turkulaisten harrastajien suurinta hupia kun Sipilöitten kanssa sparrasivat. hämäys -> karatejuurrutus ->pääpotku... :)

        Sipilöistä kulkee paljon juttuja. Suurin osa heidän itsensä liikkeelle panemia. TAekwondossa heillä on sanottu olevan korkeitakin dan arvoja, mutta ensimmäistäkään heillä ei ole. Karatessakin on kerrottu olevan musta vyö, mutta ruskealla vyöllä lopettivat sen.
        NO Kung-fussa heillä on paremmat apajat kuin missään muussa lajissa, niin olkkaatten onnellisia sen puolesta.


      • Immu
        sdhsdhdsj kirjoitti:

        Kyllä on.

        Olen treenannut paljon kavereinden kanssa, ketkä ovat treenanneet Sipilöiden kanssa samaan aikaan ja treenaavat sekä opettavat vieläkin.
        Siniselle vyölle asti etenivät ja sitten vaihtui laji kung-fuun (ilmeisesti ennen CLF:ia oli jokin muukin tyyli kiikarissa)
        Urheilullisia kuulemma olivat, mutta eivät hiffanneet taekwondon rentoutta. Vahvoina karatekoina heti hämäyksestä loppui liike ja jalat levis. Näin ollen päähän sai kuulemma joka kerta osuman. Se olikin siihen aikaan Turkulaisten harrastajien suurinta hupia kun Sipilöitten kanssa sparrasivat. hämäys -> karatejuurrutus ->pääpotku... :)

        Sipilöistä kulkee paljon juttuja. Suurin osa heidän itsensä liikkeelle panemia. TAekwondossa heillä on sanottu olevan korkeitakin dan arvoja, mutta ensimmäistäkään heillä ei ole. Karatessakin on kerrottu olevan musta vyö, mutta ruskealla vyöllä lopettivat sen.
        NO Kung-fussa heillä on paremmat apajat kuin missään muussa lajissa, niin olkkaatten onnellisia sen puolesta.

        En ole erehtynyt nimistä! En tarkoita Sipilöitä.
        Kysyin Sinkkosista?


    • JanneM
    • ghghgh

      Turussa vaikuttanut taekwondoin joka voitti useita kisoja peräjälkeen lajin alkuaikoina.
      Nykypäivän tilanetta en tiedä.

    • Flagmaker

      Vastaan tähän ketjuun, vaikka näyttää olevan jo vuosia vanha keskustelu. Mutta siis muistan veljekset. Jukka Ja olikohan toinen Juha Sinkkonen. Itse harrastin myös tuolloin samassa seurassa, joten ovat jääneet mieleen. Nykyisin en ole enää mukana toiminnassa, mutta en myöskään ole nähnyt nimiä minkään Turussa toimivan seuran "listoilla".

      • Anonyymi

        jukka ,pekka


    • Eki65

      Tosi myöhään mukaan keskusteluun.
      Kyseessä on Jukka ja Pekka Sinkkonen ja kumpikaan ei enään vaikuta taekwondossa.
      T:eki
      Samaan aikaan treenannut.

      • Tiina 67

        Tosi myöhään liikkeellä täälläkin, mutta Eki taidat muistaa myös minut,Tiina J-P sinkkosen kanssa kihloissa olin silloin, mutta eihän mulla mielenkiinto riittänyt, ja joo, pojilla taisi tuo katu kutsua, sen verran kiivas luontoisia kavereita ovat kumpikin veljes..Mutta upeita tyyppejä, niin Pekka kun Jukkakin....heidän siskot Anne ja kaimani Tiina myös kävi tae Kwondossa silloin kauan sitten, mutta hienoja miehiä.....

        T.Tiina


      • TIINA SINKKONEN
        Tiina 67 kirjoitti:

        Tosi myöhään liikkeellä täälläkin, mutta Eki taidat muistaa myös minut,Tiina J-P sinkkosen kanssa kihloissa olin silloin, mutta eihän mulla mielenkiinto riittänyt, ja joo, pojilla taisi tuo katu kutsua, sen verran kiivas luontoisia kavereita ovat kumpikin veljes..Mutta upeita tyyppejä, niin Pekka kun Jukkakin....heidän siskot Anne ja kaimani Tiina myös kävi tae Kwondossa silloin kauan sitten, mutta hienoja miehiä.....

        T.Tiina

        HEISSAN TÄMÄ TULEE TODELLA MYÖHÄSSÄ MUTTA TUNNEN TODELLAKIN SINKKOSEN VELJEKSEN KUN OLEN HEIDÄN SISKO TIINA JOKA MYÖS HARRASTI AIKOINAAN TAEKWONDOA....JUKALLA ON 2DAN MUSTA VYÖ JA PEKALLA MUSTA VYÖ...EIKÄ HEITÄ KATU KUTSUNUT NIINKUIN TIINA 67 KIRJOITTI VAAN VAIKUTTIVAT VIELÄ PITKÄÄN RAISIOSSA TAEKWONDOSSA....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2092
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1644
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe