Miten saan poistettua word-asiakirjasta suojauksen OpenOfficella? Suojaus on siis tehty Word:lla.
Word-asikirjan suojaus
3
1884
Vastaukset
- siinä on
Itse kokeilin juuri yhtä omaa word-dokua jonka olen suojannut Työkalut - Suojaa asiakirja teitse, ja se kyllä aukesi OO:lla suoraan ilman salasanoja - wordilla ko. dokun muokkaus vaatii salasanan antamisen. Jaa, ehkä olen suojannut sitten wordilla jotenkin väärin vai? Jos se on tiedoston ominaisuuksissa suojattu Vain luku muotoon, eiköhän se poistu tallentamalla uudella nimellä (?) tai poistamalla Vain luku kohdasta ruksi.
- Magi_Suuri
Wordin valikosta "Työkalut - Suojaa asiakirja" voi ilmeisesti suojata asiakirjan muutoshistorian, kommentit, lomakkeet, yms. eli se ei varsinaisesti suojaa asiakirjaa avaamiselta. Näiden suojausten osalta OpenOffice ohittaa suojauksen.
Avaamiselta suojataan "Tools - Options - Save - Password to open" (mitä onkaan suomeksi). Tämä avaussuojaus toimii OpenOfficessa avattaessa Word-asiakirjoja, eli OpenOffice kysyy salasanan. - mitä itua on
Magi_Suuri kirjoitti:
Wordin valikosta "Työkalut - Suojaa asiakirja" voi ilmeisesti suojata asiakirjan muutoshistorian, kommentit, lomakkeet, yms. eli se ei varsinaisesti suojaa asiakirjaa avaamiselta. Näiden suojausten osalta OpenOffice ohittaa suojauksen.
Avaamiselta suojataan "Tools - Options - Save - Password to open" (mitä onkaan suomeksi). Tämä avaussuojaus toimii OpenOfficessa avattaessa Word-asiakirjoja, eli OpenOffice kysyy salasanan.edes suojata tuolla tavalla - unohtaa salasanan, niin kas, mitäs nyt! No joo, mun mielipide.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23857Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286750- 94730
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558