ubuntu asennus

Asennan nyt ubuntua ja kysyisin että kun hääräsin asennuksen alkuun vallan muuta niin se alkoi itsellään asentumaan. Nyt on ollut kohdassa uncompressing linux...ok, booting the kernel jo kauan ja kysyisinkin että voinko ottaa asennuslevyn pois tosta vaan ja aloittaa alusta kunnolla ja ajatuksella vai meneekö jotain juttuja sekaisin. Vastatkaa asiallisesti kun olen tosissani ja yritän vaik ei taitoja viel paljoo olekkaan

4

572

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näsä

Ilman muuta asennuksen voi aloittaa alusta ja niin kannattaakin tehdä, jos tuntuu,että jokin on mennyt pieleen.

• Ihanaa kun vastasit. Tein niin ja pääsin hetkisen eteenpäin mutta nyt tuuppaa ruutuun buffer 1/0 error on device hcd, logical block 127808 ja numerorivit jatkuvat ja jatkuvat ja välillä on trying to free free buffer ja squashfs error unable to read fragment cache block ja kaikkea muuta.... voitko neuvoa vielä kun teen tätä ekaa kertaa ja oon ihan ymmälläni

• zxcvbnm
        satumaa kirjoitti:

Ihanaa kun vastasit. Tein niin ja pääsin hetkisen eteenpäin mutta nyt tuuppaa ruutuun buffer 1/0 error on device hcd, logical block 127808 ja numerorivit jatkuvat ja jatkuvat ja välillä on trying to free free buffer ja squashfs error unable to read fragment cache block ja kaikkea muuta.... voitko neuvoa vielä kun teen tätä ekaa kertaa ja oon ihan ymmälläni

Vaikuttaa siltä että asennusrompussa on jotain vikaa. Kokoeile uudella asennusrompula ja tarkista poltettu rompu polton jälkeen. Liian vauhdikkaasti poltetuilla rompuilla on usein virheitä.

• satumaa kirjoitti:

Ihanaa kun vastasit. Tein niin ja pääsin hetkisen eteenpäin mutta nyt tuuppaa ruutuun buffer 1/0 error on device hcd, logical block 127808 ja numerorivit jatkuvat ja jatkuvat ja välillä on trying to free free buffer ja squashfs error unable to read fragment cache block ja kaikkea muuta.... voitko neuvoa vielä kun teen tätä ekaa kertaa ja oon ihan ymmälläni

Onkos sun koneessa 128Mt muistia ja asennat live-cd:llä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 538
      8868
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      8
      3782
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2252
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      176
      1355
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      1016
    6. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      60
      840
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      41
      827
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      772
    9. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      764
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      37
      682
    Aihe