ubuntu asennus

Asennan nyt ubuntua ja kysyisin että kun hääräsin asennuksen alkuun vallan muuta niin se alkoi itsellään asentumaan. Nyt on ollut kohdassa uncompressing linux...ok, booting the kernel jo kauan ja kysyisinkin että voinko ottaa asennuslevyn pois tosta vaan ja aloittaa alusta kunnolla ja ajatuksella vai meneekö jotain juttuja sekaisin. Vastatkaa asiallisesti kun olen tosissani ja yritän vaik ei taitoja viel paljoo olekkaan

4

628

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näsä

Ilman muuta asennuksen voi aloittaa alusta ja niin kannattaakin tehdä, jos tuntuu,että jokin on mennyt pieleen.

• Ihanaa kun vastasit. Tein niin ja pääsin hetkisen eteenpäin mutta nyt tuuppaa ruutuun buffer 1/0 error on device hcd, logical block 127808 ja numerorivit jatkuvat ja jatkuvat ja välillä on trying to free free buffer ja squashfs error unable to read fragment cache block ja kaikkea muuta.... voitko neuvoa vielä kun teen tätä ekaa kertaa ja oon ihan ymmälläni

• zxcvbnm
        satumaa kirjoitti:

Ihanaa kun vastasit. Tein niin ja pääsin hetkisen eteenpäin mutta nyt tuuppaa ruutuun buffer 1/0 error on device hcd, logical block 127808 ja numerorivit jatkuvat ja jatkuvat ja välillä on trying to free free buffer ja squashfs error unable to read fragment cache block ja kaikkea muuta.... voitko neuvoa vielä kun teen tätä ekaa kertaa ja oon ihan ymmälläni

Vaikuttaa siltä että asennusrompussa on jotain vikaa. Kokoeile uudella asennusrompula ja tarkista poltettu rompu polton jälkeen. Liian vauhdikkaasti poltetuilla rompuilla on usein virheitä.

• satumaa kirjoitti:

Ihanaa kun vastasit. Tein niin ja pääsin hetkisen eteenpäin mutta nyt tuuppaa ruutuun buffer 1/0 error on device hcd, logical block 127808 ja numerorivit jatkuvat ja jatkuvat ja välillä on trying to free free buffer ja squashfs error unable to read fragment cache block ja kaikkea muuta.... voitko neuvoa vielä kun teen tätä ekaa kertaa ja oon ihan ymmälläni

Onkos sun koneessa 128Mt muistia ja asennat live-cd:llä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      87
      965
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      712
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      35
      594
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      536
    5. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      31
      459
    6. Ilahtuisin jos laittaisit viestin

Mutta et niin tee 😔 sillä sun mielestä on mun vuoro.
      Ikävä
      34
      437
    7. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      46
      423
    8. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      41
      419
    9. Olet hurmaava

Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su
      Ikävä
      14
      411
    10. Dina on valittu virkaan Rovaniemelle

Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.
      Kemijärvi
      25
      408
    Aihe