Asennan nyt ubuntua ja kysyisin että kun hääräsin asennuksen alkuun vallan muuta niin se alkoi itsellään asentumaan. Nyt on ollut kohdassa uncompressing linux...ok, booting the kernel jo kauan ja kysyisinkin että voinko ottaa asennuslevyn pois tosta vaan ja aloittaa alusta kunnolla ja ajatuksella vai meneekö jotain juttuja sekaisin. Vastatkaa asiallisesti kun olen tosissani ja yritän vaik ei taitoja viel paljoo olekkaan
ubuntu asennus
4
597
Vastaukset
- Näsä
Ilman muuta asennuksen voi aloittaa alusta ja niin kannattaakin tehdä, jos tuntuu,että jokin on mennyt pieleen.
Ihanaa kun vastasit. Tein niin ja pääsin hetkisen eteenpäin mutta nyt tuuppaa ruutuun buffer 1/0 error on device hcd, logical block 127808 ja numerorivit jatkuvat ja jatkuvat ja välillä on trying to free free buffer ja squashfs error unable to read fragment cache block ja kaikkea muuta.... voitko neuvoa vielä kun teen tätä ekaa kertaa ja oon ihan ymmälläni
- zxcvbnm
satumaa kirjoitti:
Ihanaa kun vastasit. Tein niin ja pääsin hetkisen eteenpäin mutta nyt tuuppaa ruutuun buffer 1/0 error on device hcd, logical block 127808 ja numerorivit jatkuvat ja jatkuvat ja välillä on trying to free free buffer ja squashfs error unable to read fragment cache block ja kaikkea muuta.... voitko neuvoa vielä kun teen tätä ekaa kertaa ja oon ihan ymmälläni
Vaikuttaa siltä että asennusrompussa on jotain vikaa. Kokoeile uudella asennusrompula ja tarkista poltettu rompu polton jälkeen. Liian vauhdikkaasti poltetuilla rompuilla on usein virheitä.
satumaa kirjoitti:
Onkos sun koneessa 128Mt muistia ja asennat live-cd:llä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1102311Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from311882Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen271853Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276471846- 1001798
Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la571132- 1101036
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei20893- 54850
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘110837