Asennan nyt ubuntua ja kysyisin että kun hääräsin asennuksen alkuun vallan muuta niin se alkoi itsellään asentumaan. Nyt on ollut kohdassa uncompressing linux...ok, booting the kernel jo kauan ja kysyisinkin että voinko ottaa asennuslevyn pois tosta vaan ja aloittaa alusta kunnolla ja ajatuksella vai meneekö jotain juttuja sekaisin. Vastatkaa asiallisesti kun olen tosissani ja yritän vaik ei taitoja viel paljoo olekkaan
ubuntu asennus
4
567
Vastaukset
- Näsä
Ilman muuta asennuksen voi aloittaa alusta ja niin kannattaakin tehdä, jos tuntuu,että jokin on mennyt pieleen.
Ihanaa kun vastasit. Tein niin ja pääsin hetkisen eteenpäin mutta nyt tuuppaa ruutuun buffer 1/0 error on device hcd, logical block 127808 ja numerorivit jatkuvat ja jatkuvat ja välillä on trying to free free buffer ja squashfs error unable to read fragment cache block ja kaikkea muuta.... voitko neuvoa vielä kun teen tätä ekaa kertaa ja oon ihan ymmälläni
- zxcvbnm
satumaa kirjoitti:
Ihanaa kun vastasit. Tein niin ja pääsin hetkisen eteenpäin mutta nyt tuuppaa ruutuun buffer 1/0 error on device hcd, logical block 127808 ja numerorivit jatkuvat ja jatkuvat ja välillä on trying to free free buffer ja squashfs error unable to read fragment cache block ja kaikkea muuta.... voitko neuvoa vielä kun teen tätä ekaa kertaa ja oon ihan ymmälläni
Vaikuttaa siltä että asennusrompussa on jotain vikaa. Kokoeile uudella asennusrompula ja tarkista poltettu rompu polton jälkeen. Liian vauhdikkaasti poltetuilla rompuilla on usein virheitä.
satumaa kirjoitti:
Onkos sun koneessa 128Mt muistia ja asennat live-cd:llä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481208Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127988
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
- 39812