Emppu ja Noora yhdessä?

Yo-man20

Viime aikoina on liikkunut runsaasti väitteitä, että Emppu ja Noora olisivat enemmän kuin bändikavereita.

Noora on nähty usein Damen keikoilla hyvinkin tiiviisti Empun kanssa, monet ovat huomanneet ylimääräistä herkkyyttä heidän välillään, siis enemmän kuin "laki sallii". Monet ovat myös panneet merkille Nooran palvovan asenteen Emppu kohtaa.

Stadin yöelämässä he ovat tiiviisti olleet yhdessä ilman miesseuraa. Noora lemppasi poikakaverinsa jokin aika sitten.

Empun seksuaalinen suuntaus on monien mielestä aika selvä ollut jo aikaa sitten.

10

9112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naapurinpoitsu

      Emppu meinaan.

      • oo lesbo

        Emilia Suhonen on 100% hetero, niin hän on monesti itse sanonut. En ees ymmärrä, mistä niin monet ovat saaneet päähänsä, että hän olis sateenkaarikansaa.


      • paikkansa?
        oo lesbo kirjoitti:

        Emilia Suhonen on 100% hetero, niin hän on monesti itse sanonut. En ees ymmärrä, mistä niin monet ovat saaneet päähänsä, että hän olis sateenkaarikansaa.

        Minullakin on ollut faniluulo että Emppu olisi bi (lepakkokuvio kitarassa, shanemainen tyyli jossain vaiheessa yms mutujuttua). Onko hän oikeasti sanonut olevansa 100% hetero, ja vielä monesti? Minkä ikäisenä? Linkkiä arvostaisin.


    • NAT

      HEI!HYVÄÄ NIMIPÄIVÄÄ EMILIA!T:ANNIKA

    • En ihan...

      ... usko, mutta en myöskään tiedä. Nehän on keskiöön kaikkein ylimmät ystävykset olleet aina.

      Ne on tosi hyvii tyyppei.

      Mä digaan tosipaljon heidän musiikistaan.

      -masson.

      • korjaan...

        Nehän on keskenään kaikkein ylimmät ystävykset olleet aina.


    • arlakkilaama

      Olkoot mitä ovat mutta tärkeintä että ovat itse itsiään,
      koska sain luvan ottaa heistä kuvan helatorstaina 2014 Mikonkadun Rock kubilla
      ja ovat yhtä valokuvauksellisia kuin aina ennenkin.

      Jos jolle kulle on tärkeintä levitellä tietoa kenen tahansa ihmisen seksuaalisesta identiteetistä tms niin menköön itse itseensä ja pohtikoon, mikä tässä maailmassa
      on tärkeintä - juoruta ja väheksyä muita korottamalla samalla itseään vai suvaita erilaisia. Kukapa meistä voi sanoa olevansa tilastollisesti keskellä ihmiskuntaa? Ja mitä sillä hyötyy, jos voi sanoa?

    • tehdäänkö

      Empusta Omppusoosia.

    • Hyväksykää

      Emppu on 100% hetero, ja esim. Vuonna 2006 (jolloin Yo-man20 aloitti tämän keskustelun) Emppu ja Masi Hukari oli ymmärtääkseni yhdessä (en oo 100 varma). Ja Empulla on nytkin miesystävä.
      En mä ymmärrä miten ihmiset kuvittelee tämmöstä. Tai että miks ihmiset yleensäkin kertoo valheita toisen seksuaalisuudesta, tai mainostaa toisen seksuaalisuutta.
      Ja mitä väliä sillä on jos Emppu oiski ollu jonku tytön kans joskus yhdessä? Sentään on oma itsensä.
      Sitä paitsi lesbot(kin) ovat ihan normaaleita. Olihan Queenin laulajakin homo.

      Mitä jos ihmiset mainostais kans että 'se ja se on hetero'. Sama asia!

    • Anonyymi

      Randomi.fi
      Randomi.fi

      Käyttäjätunnus tai email
      Salasana
      Rekisteröidy
      Chathuoneet (56)
      Seuralista
      Visat
      Muuta
      Yhteisöt
      Kuvat
      Videot
      Blogit
      Randomi
      Tumma teema
      Hae tästä...



      Profiili
      Albumit
      Feedi
      Lisää
      Blogi (0)
      Kaverit
      Kysy minulta
      Tietoa
      Kaverikirja
      Gallupit
      Saavutukset
      Yleiset tiedot
      Nimi
      Emppu Suhonen
      Sukupuoli
      Nainen
      Paikkakunta
      Hämeenlinna
      Syntymäpäivä
      30.10.1995 (26,54v)
      Siviilisääty
      Sinkku
      Suuntautuminen
      Lesbo
      Rekisteröitynyt
      21.01.2016
      Status
      Poissa
      Kuvaus
      emppaatinen, ujo, sosiaalinen,puolustavainen ystvävii ja rakkaita kohtaan, olen poikamainen poika tyylinen näytän pojalt mutta olen nainen oikeasti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      22
      1321
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe