Olen muuttamassa iisalmeen heti ku kämpän saan...Tahtoisinki tietää millasata porukkaa siellä on?ja muutenki mikä meininki?:) parhaat baarit?siis täytän kohta 20,eli sellaset paikat missä nuoriso käy...
niin ja mistä kannattas kämppiä kysellä,ku petterinkulmalla on vissin aika pitkät jonot...? Vuokraako mikään muu paloisvuorentieltä kämppiä ku petterinkulma?ku siellä näytti olevan suht halpoja kämppiä...
iisalmi???
10
2828
Vastaukset
- iisalmen asukki
Nuoriso pyörii Cavessa ja Kojootissa. Eivät ole kyllä minun mielestäni parhaita paikkoja, mutta juuri tuota parikymppistä sakkia niissä pyörii.
Jos vain saat asunnon muualta, niin älä ihmeessä Pöllöskän suunnalle muuta. Siellä kuulostaa olevan melkoisen rauhatonta. Savipellolla on jonkun firman asuntoja, joita vuokraa Kiinteistötili Ky. Heillä ilmeisesti asuntoja myös Paloisvuorentiellä. - nese
Aika hiljastahan täällä on, varsinkin talvella.Melkein kaikki tuntee toisensa..Jonkin verran porukka käy bepopissa,kojootissa ja sit cavessa on sellasta nahkatakki,pitkä tukka porukkaa.Sit on tämä uus paikka Yövuoro Filmtownin lähellä.Kämppää on kyllä aika vaikee saaha (kiinteistön välityksistä,Iisalmen sanomista yms.),minusta pöllösenlahti ei ole huono paikka asua ja aika edullinen
- paikkana
ei ole paskempi. kaupunki on pieni, omat hyvät ja huonot puolensa.
asuntoja kiinteistönvälityksiltä löytyy, mutta aika vähän vuokrakämppiä tarjolla. petterinkulmalta saa hyvin asunnon, jos vähäsen painostaa.. aina jotain tarjolla, jos ei heti niin piakkoin.
itse en pöllöskälle muuttas. ei mieluisa paikka asua ja olla.. mutta kuka mistäkin tykkää.
baareista en viitsi ees kommentoida. tarjonta on mitä on.. - Ransu
maksu luonnossa tottakai, jos et ole kovin läski muija.
- noin..
Transu,ei sulla kuulemma seiso naiselle.
- osaa..
jos sun ainut vaihtoehto minne muuttaa,niin todella otan osaa...ei siellä ole elämää.
- meille,
kirjoitti peräkammarinpoika KIURUVEDELTÄ.
- sinäkö?
meille, kirjoitti:
kirjoitti peräkammarinpoika KIURUVEDELTÄ.
olet perätuuppari Kiuruvedeltä?
- O...
ja täällä palstallahan tyytymättömät, elämättömät iisalmelaiset valittavat ja nurkuvat paikkakunnan kurjuudesta. ei mikään kelpaa; ei baarit, asunnot eikä koulut tai mikään muukaan. vaikka vaihtoehtoja kyllä löytyy paljonkin joka makuun...
tämän hetken asuntotilanteesta en osaa sanoa mitään.
baareista sen verran, että:
1. bepopissa ei käy enää oikein ketään.
2. suhteellisen uusi yövuoro on melko suosittu. tosin saa nähdä, miten menee, kun uutudenviehätys on mennyt ohi. nuoret käyvät.
3.kojootin yläkerrassa viihtyy rokki-ihmiset ja ala-kerta on teinihelvetti (nuoria siis). joskus paljon porukkaa, toisinaan ei.
4.cave tällä hetkellä lempipaikkani. hyvä palvelu ja viime aikoina on vetänyt paljon porukkaa. nuoria paljon.
5.kuohu ja tuoppikellari ovat vanhemmalle väelle. tosin kyllä muutamat harvat nuoret niissäkin viihtyvät. ihan mukavia paikkoja, jos ei jaksa ainaista discojumputusta...
Tervetuloa Iisalmeen!
O. - H.H
Olen hiukan jäävi vastaamaan, kun en ole asunut iisalmessa 10 vuoteen, mutta käyn ainakin kerran vuodessa kahtelemassa mitä vanhaan kotikaupunkiin kuuluu.
Minusta Iisalmi on mukava pieni kaupunki, jossa luonto on lähellä. Itse tykkään käydä Kojootin yläkerrassa, irkussa ja Cavessa, jos on ihan naamat (jos tykkää 90-luvun diskojumputuksesta niin sinne vaan). Näistä uusista baareista ei ole hajuakaan, mutta pitää nekin käydä varmaan kahtomassa, joulukuussa olis tarkoitus mennä taas iideniin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403087- 812944
- 1902489
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362195- 211504
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411416Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403- 101284
- 131269
- 221251