Onko teillä kokemuksia/suosituksia paikoista lappeenrannassa, mitkä tekisi kestovahauksia autoon. Konehuoneen pesu olisi kai tehtävä. Hintoja ja kokemuksia kiitos
Auton vahaus+pesu
18
5945
Vastaukset
- ammattikoululta
eli kysyppä sieltä! Sain autooni pesun ja käsin vahauksen edullisesti.Hyvän työn tekivät.Ehkä pesevät myös konehuoneen.
- asiakas!
Tullitie 1.
- kebabmiehet
Vahdi vieressä, jos viet. Näet samalla "ammattitaidon". Nimim. kokemusta on.
- =)))))))))
kebabmiehet kirjoitti:
Vahdi vieressä, jos viet. Näet samalla "ammattitaidon". Nimim. kokemusta on.
VAI ETTÄ KEBABMIEHET! KEBABMIEHET TAITAA OLLA TEKEMÄSSÄ SIULLE KEBUA KESKUSTASSA;)
- pesijät
=))))))))) kirjoitti:
VAI ETTÄ KEBABMIEHET! KEBABMIEHET TAITAA OLLA TEKEMÄSSÄ SIULLE KEBUA KESKUSTASSA;)
Tullitien Teboilin pesuhalli on kebabmiesten hoidossa. Pesevät "käsin" 10 €.
- mr.zetorah
pesijät kirjoitti:
Tullitien Teboilin pesuhalli on kebabmiesten hoidossa. Pesevät "käsin" 10 €.
onkohan pojat muistaneet täyttää huolella veroilmoituksen...
- ............
mr.zetorah kirjoitti:
onkohan pojat muistaneet täyttää huolella veroilmoituksen...
käy kysymässä..tarkistamassa!
- tyytyväinenLPR
Olen itse käyttänyt autoani Lappeenrannan Pesuparkki Oy:ssä Teollisuuskadulla, prisman takana. Taitaakin tällä hetkellä olla jokin vahaus- ja pesutarjous...?
- on..
Saimaan autopuhdistus Toikansuontiellä.
- -69-
sinne en vie enä ikinä!!!!
- löytyy
saimaan autopuhdistuksen vierest...hugget...
- Anonyymi
-69- kirjoitti:
sinne en vie enä ikinä!!!!
Miksi et vie?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et vie?
Teboilin pesu ja kiiltovaha.
- Anonyymi
Saimaan autopuhdistuksesta hyvät kokemukset.
- Anonyymi
Ei luulis olevan vaikeeta tehdä itse.
- Anonyymi
Niimpä tuntuu et porukka on peukalo keskellä kämmentä.
- Anonyymi
aha
- Anonyymi
Voi jumpe sentään, miksi et tee ite? Minä olen tehnyt itse, auton pesu, kuivaus ja pinnoite pintaan. Konehuoneessa ei tartte edes vettä käyttääkään, lähtee ehostusaineella suoraan ja tulee kiiltävän puhdas. Tehnyt jo monesti tuon tänä vuonna.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3142349Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2512200Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano511367- 871281
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta441231- 1021226
Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.211215- 821211
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1621197Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e861111