Subin sivuilla on äänestys, jossa katsojat ovat äänestäneet parhaimman YHTEISHENGEN LUOJASTA!
Kansan mielestä parhaimman yhteishengen luo alapää-jutuillaan Kaki.
Luoko Kaki niin hyvän hengen talossa, että se jää minulta kokonaan huomaamatta?
Kaki On Yhteishengen Luoja!
9
619
Vastaukset
- ei tee
muuta kun läskeilee ja haukkuu muita ja kitisee koko ajan, ainakin viime aikoina.
- mikko97
mieltä olen minä!
- Nimetön
Kaki on yhteishengenluojana omaa luokkaansa, riisut vain ne kakiviha-lasit päästäsi niin saatat itsekin sen huomata.
- hyvin pyyhkii
sanoi Kaki peppuaaan pyyhki
- aitoon tottunut
hyvin pyyhkii kirjoitti:
Käyk se Kaki enään suihkussa ollenkaan kun ei raukalla liene enään pyyhettä mihin kuivais. Kerran katselin kun se rakenteli kodomista ja pyyhkeestä tötteröö mihin voi vetää kuivat.
- niiiiiiiiiiin
aitoon tottunut kirjoitti:
Käyk se Kaki enään suihkussa ollenkaan kun ei raukalla liene enään pyyhettä mihin kuivais. Kerran katselin kun se rakenteli kodomista ja pyyhkeestä tötteröö mihin voi vetää kuivat.
ällö! Miten sillä voi olla faneja, hyi helvetti. On se joskus ihan hauska mut kyl noi vitun seksistiset jutut alkaa ottaa päähän. Ja kelaa et se viel kai on joku "puoljulkkis" jossain Tampereella vai Turussa vai mistä lie olikaan...
- p......jän
hyvin pyyhkii kirjoitti:
ajattelija. Et kai sieltä ole tullut, ei uskoisi kuitenkaan... Tulee vain mieleen kielenkäytöstänne.
- jälleen kerran
alkavat noi kakin kaverit olla näemmä jo kusessa kun keskustelu alueilla vain miestä on alettu haukkumaan... ja totta kai haukutaan kun ei toi osaa tuota roolia näemmä loppuun asti vetää, vaan se todellinen itsekeskeinen juntti on alkanut jo näkyä. kaki ei luo yhteishenkeä, paremminkin pilaa sitä! Siinähän paniikissa korjailette miehen vikoja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849