Mikä on ku mopo ei lähde männän vaihdon jälkeen käyntiin ? sitä ennen toimi hyvin. Saa kipinää ja bensaa. Ei edes meinaa käynnistyä. :P
Ehdotuksia?
Ei lähe käyntiin
15
6440
Vastaukset
- sulla
olis menny mäntä väärippäin.....
- vråwr
Voi olla että joku on mennyt vikaan männän asennuksessa. Oletko edes saanut sitä käyntiin ollenkaan asennuksen jälkeen?
Onko varmasti oikeen kokoinen mäntä ja männän renkaat.
- drdr
meneekö poljin pohjaan ihan löysästi vai kuuluuko edes semmonen "plubplubplub" kun polkasee? jos ei niin sitten ei oo puristuksia --> männänrenkaat poikki tai mäntä liian pien.
- Anonyymi
mullakin menny manki rikki lol kuuluu "plubplubplub" ob bensaa saa kipinää on puristuksia
miksi vitus ei lähe käyntiin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mullakin menny manki rikki lol kuuluu "plubplubplub" ob bensaa saa kipinää on puristuksia
miksi vitus ei lähe käyntiinmul o sama pvs vituttaa
- Anonyymi
Kyseessä siis Skyteam manki juuri vaihdettu 72cc sylinteri sarja eikä lähte rempan jälkeen käyntiin mikä vikana??
- Anonyymi
Siellä pitää olla puristuksia, kipinää ja bensaa.
Noiden olemassaolon kun tarkistat niin olet paljon viksumpi.
Toisaalta, ehkä ihan hyvä jos et saa tuota tappolaitetta käyntiin. - Anonyymi
Ajoitukset jos on metsässä niin ei lähe käyntiin, mites se kansi? katoppa venavälykset kanssa samalla ja säädä jos tarpeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajoitukset jos on metsässä niin ei lähe käyntiin, mites se kansi? katoppa venavälykset kanssa samalla ja säädä jos tarpeen.
Venat kunnossa ja ajotus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä pitää olla puristuksia, kipinää ja bensaa.
Noiden olemassaolon kun tarkistat niin olet paljon viksumpi.
Toisaalta, ehkä ihan hyvä jos et saa tuota tappolaitetta käyntiin.Puristuksia bensaa ja kipinää löytyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puristuksia bensaa ja kipinää löytyy
imu- ja/tai pakoputki tukossa, syystä tai toisesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
imu- ja/tai pakoputki tukossa, syystä tai toisesta?
Mites sen saa katottua??
- Anonyymi
Bensahana unohtuut kiinni?
- Anonyymi
Viritys katsotaan onnistuneeksi, kun puolet, alkuperäisistä tehoisa saatu säilytettyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437