androgyyneistä pitävät

femme anyone?

Te jotka pidätte poikamaisen/androgyynin näköisistä tytöistä. Voisitteko kuvitella ihastuvanne erittäin "heteronnäköiseen" ja naiselliseen naiseen? Tai pidättekö sellaisia ylipäätään viehättävinä? Olen korviani myöten ihastunut tyttöön (opiskelututtavaan), jonka tiedän katselevan näitä hieman androgyynimpiä tapauksia ja pelkään, ettei hän pidä/voisi pitää minua ollenkaan puoleensavetävänä, vaikka tulemmekin ihan hyvin juttuun keskenämme. Miehet kyllä kuolaavat perääni, mutta naisilta, ja erityisesti häneltä, sitä huomiota haluaisin..

32

4384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gyaûli

      Enkä edes yritä kuvitella, kun tiedän etten voisi olla femmen kanssa. Kaikki naiselliset vaatteet, meikki yms vaan ovat niin totaalinen turnoff, ettei siinä auttaisi mikään. En ole koskaan edes suudellut naista jolla on meikkiä.

      • 'kuule

        suoraan ukkoihin. sairasta.


      • dee.

        mäkin luulin että voisin ihastua vaan jätkämäisiin tyttöihin. mutta sit tuli tuo yks ihana mukaan kuvioihin, aika naisellinen on..

        kumpa joskus


      • usein
        'kuule kirjoitti:

        suoraan ukkoihin. sairasta.

        ihmetellyt niitä lesboja, jotka sanovat inhoavansa kaikkea naisellista. Miksi olla naisen kanssa, joka näyttää ihan mieheltä? Miksei sitten tosiaankin ole suoraan miesten kanssa?


      • mieltä
        usein kirjoitti:

        ihmetellyt niitä lesboja, jotka sanovat inhoavansa kaikkea naisellista. Miksi olla naisen kanssa, joka näyttää ihan mieheltä? Miksei sitten tosiaankin ole suoraan miesten kanssa?

        kyseisestä asiasta. maailma pullollaan miehiä. jos kerran naiset kiinnosta niin sillon kuuluu olla kiinnostunu NAISISTA. nainen on nainen ja mies on mies. siinä on vissi ero.


      • myös minä
        usein kirjoitti:

        ihmetellyt niitä lesboja, jotka sanovat inhoavansa kaikkea naisellista. Miksi olla naisen kanssa, joka näyttää ihan mieheltä? Miksei sitten tosiaankin ole suoraan miesten kanssa?

        Jokainen tietysti saa olla kiinnostunut mistä huvittaa, mut...what´s the point?!!? Haluuko sellaiset naiset miehen ilman penistä, vai mikä se juttu on?


      • mut rekat?
        usein kirjoitti:

        ihmetellyt niitä lesboja, jotka sanovat inhoavansa kaikkea naisellista. Miksi olla naisen kanssa, joka näyttää ihan mieheltä? Miksei sitten tosiaankin ole suoraan miesten kanssa?

        Tietyllä tapaa poikamaiset tai androgyynit naiset voi kyl olla hyvinkin viehättäviä ja söpöjä, mut jos mennään ihan rekkalinjalle, niin mun reaktio on lähinnä ällötys. Miks kukaan nainen edes haluaa näyttää siltä? Mulla on yksi opiskelukaveri, jota luullaan jatkuvasti mieheksi, ja se näyttää suorastaan nauttivan siitä. toisaalta mulla oli heteroystävä, jota luultiin aina pojaksi, mut se oikeesti oliskin halunnut olla poika..anyway..En halua loukata tällä ketään, mut mua vain ihmetyttää..


      • Gyaûli
        'kuule kirjoitti:

        suoraan ukkoihin. sairasta.

        ja muille samalla linjalla oleville.. Mitä hittoa se teille kuuluu/ teitä haittaa, mistä minä tykkään? En taida olla yksinäni tämän tykkäämiseni kanssa, koska suurin osa lesboista ovat juuri poikamaisia/ androgyynejä. So?

        Taisi olla kaikki nuo vastaukset saman kirjoittajan.

        Sitäpaitsi en sanonut haluavani miehekästä naista, vaan etten halua femmeä, meikattua, enkä naisellisia vaatteita käyttävää. Meikkaamaton nainen poikamaisissa vaatteissa tai vaikka liituraitapuvussa voi olla 1000 x naisellisempi kuin meikattu kanssasisarensa kireässä minihameessa.

        Naisen vartalo on kaunis, nainen on kaunis. Treenattu nainen kaikista kaunein. Haluan naiseni puhtaana ja luonnollisena, en meikattuna ja hörhelöihin puettuna.


      • niin et jää
        mut rekat? kirjoitti:

        Tietyllä tapaa poikamaiset tai androgyynit naiset voi kyl olla hyvinkin viehättäviä ja söpöjä, mut jos mennään ihan rekkalinjalle, niin mun reaktio on lähinnä ällötys. Miks kukaan nainen edes haluaa näyttää siltä? Mulla on yksi opiskelukaveri, jota luullaan jatkuvasti mieheksi, ja se näyttää suorastaan nauttivan siitä. toisaalta mulla oli heteroystävä, jota luultiin aina pojaksi, mut se oikeesti oliskin halunnut olla poika..anyway..En halua loukata tällä ketään, mut mua vain ihmetyttää..

        vahingossa rekan alle


      • kaikki....
        Gyaûli kirjoitti:

        ja muille samalla linjalla oleville.. Mitä hittoa se teille kuuluu/ teitä haittaa, mistä minä tykkään? En taida olla yksinäni tämän tykkäämiseni kanssa, koska suurin osa lesboista ovat juuri poikamaisia/ androgyynejä. So?

        Taisi olla kaikki nuo vastaukset saman kirjoittajan.

        Sitäpaitsi en sanonut haluavani miehekästä naista, vaan etten halua femmeä, meikattua, enkä naisellisia vaatteita käyttävää. Meikkaamaton nainen poikamaisissa vaatteissa tai vaikka liituraitapuvussa voi olla 1000 x naisellisempi kuin meikattu kanssasisarensa kireässä minihameessa.

        Naisen vartalo on kaunis, nainen on kaunis. Treenattu nainen kaikista kaunein. Haluan naiseni puhtaana ja luonnollisena, en meikattuna ja hörhelöihin puettuna.

        vastaukset saman kirjoittajan. Itse esim. laitoin vain yhden kommentin.

        Ei se kenellekkään kuulukkaan kenestä sinä tykkäät. Eikä itseäni haittaa ollenkaan. Jääpähän niitä meikattuja femmejä minulle sitten enemmän ;- )Mutta kieltämättä ihmetyttää tuo joidenkin lesbojen naisellisuuskammo (ja tarkoitan tällä siis nyt meikkejä, naisellisia vaatteita yms).

        Itse en olisi ollenkaan niin varma, että suurin osa lesboista olisi poikamaisia/androgyynejä. Voi se tietysti niin ollakin, mutta ehkä toisaalta sellaiset vain ovat helpommin tunnistettavissa. Suurin osa tuntemistani femmelesboista tai suht naisellisista tapauksista ei vaan pahemmin pyöri esim. gay-kapakoissa tai missään muissakaan piireissä. Kenties siksi, että heitä joskus katsotaan aika karsaasti?


      • luonnollinen paras
        Gyaûli kirjoitti:

        ja muille samalla linjalla oleville.. Mitä hittoa se teille kuuluu/ teitä haittaa, mistä minä tykkään? En taida olla yksinäni tämän tykkäämiseni kanssa, koska suurin osa lesboista ovat juuri poikamaisia/ androgyynejä. So?

        Taisi olla kaikki nuo vastaukset saman kirjoittajan.

        Sitäpaitsi en sanonut haluavani miehekästä naista, vaan etten halua femmeä, meikattua, enkä naisellisia vaatteita käyttävää. Meikkaamaton nainen poikamaisissa vaatteissa tai vaikka liituraitapuvussa voi olla 1000 x naisellisempi kuin meikattu kanssasisarensa kireässä minihameessa.

        Naisen vartalo on kaunis, nainen on kaunis. Treenattu nainen kaikista kaunein. Haluan naiseni puhtaana ja luonnollisena, en meikattuna ja hörhelöihin puettuna.

        Täysin_samaa_mieltä!!!!!


      • . . .

        Olen kanssasi samoilla linjoilla.


      • Heh
        kaikki.... kirjoitti:

        vastaukset saman kirjoittajan. Itse esim. laitoin vain yhden kommentin.

        Ei se kenellekkään kuulukkaan kenestä sinä tykkäät. Eikä itseäni haittaa ollenkaan. Jääpähän niitä meikattuja femmejä minulle sitten enemmän ;- )Mutta kieltämättä ihmetyttää tuo joidenkin lesbojen naisellisuuskammo (ja tarkoitan tällä siis nyt meikkejä, naisellisia vaatteita yms).

        Itse en olisi ollenkaan niin varma, että suurin osa lesboista olisi poikamaisia/androgyynejä. Voi se tietysti niin ollakin, mutta ehkä toisaalta sellaiset vain ovat helpommin tunnistettavissa. Suurin osa tuntemistani femmelesboista tai suht naisellisista tapauksista ei vaan pahemmin pyöri esim. gay-kapakoissa tai missään muissakaan piireissä. Kenties siksi, että heitä joskus katsotaan aika karsaasti?

        Ja mä puolestani voisin ihmetellä sun androkammoasi. Mutta miksi ihmeessä vaivautuisin? Parempaakin tekemistä.


      • Heh
        Gyaûli kirjoitti:

        ja muille samalla linjalla oleville.. Mitä hittoa se teille kuuluu/ teitä haittaa, mistä minä tykkään? En taida olla yksinäni tämän tykkäämiseni kanssa, koska suurin osa lesboista ovat juuri poikamaisia/ androgyynejä. So?

        Taisi olla kaikki nuo vastaukset saman kirjoittajan.

        Sitäpaitsi en sanonut haluavani miehekästä naista, vaan etten halua femmeä, meikattua, enkä naisellisia vaatteita käyttävää. Meikkaamaton nainen poikamaisissa vaatteissa tai vaikka liituraitapuvussa voi olla 1000 x naisellisempi kuin meikattu kanssasisarensa kireässä minihameessa.

        Naisen vartalo on kaunis, nainen on kaunis. Treenattu nainen kaikista kaunein. Haluan naiseni puhtaana ja luonnollisena, en meikattuna ja hörhelöihin puettuna.

        Eipä ole lisättävää! Meikit, korkkarit, pitkät kynnet yms yms. Sukkahousuista puhumattakaan ;-) Varsinaisia turn offeja kaikki tynni!


      • niin...
        mieltä kirjoitti:

        kyseisestä asiasta. maailma pullollaan miehiä. jos kerran naiset kiinnosta niin sillon kuuluu olla kiinnostunu NAISISTA. nainen on nainen ja mies on mies. siinä on vissi ero.

        Meikit ja mekotko naisen mittari on?!? Ei kai sentään? Ymmärrän jos juntit äijät on sitä mieltä mutta en muuten.


      • Kuka on mitäkin
        mieltä kirjoitti:

        kyseisestä asiasta. maailma pullollaan miehiä. jos kerran naiset kiinnosta niin sillon kuuluu olla kiinnostunu NAISISTA. nainen on nainen ja mies on mies. siinä on vissi ero.

        Näin on. Miksi naisen pitäisi muuttua miesmäiseksi huomattuaan olevansa lesbo? Tai jos pitää olla miesmäinen, silloin oli kyseessä mikä - mikä se sana taas olikaan. Ei pelkkä lesbo vaan... butch?
        Mikäs sen lesbon ja butchin taas erottikaan?


    • Dee.

      Mulle on oikeestaan yks lysti et millanen ulkoinen olemus naisella on. Kumminkin se on se vartalo joka mua viehättää enemmän ku esim. vaikka meikattu tai meikkaamaton. Mulla on ollu vaatetukseltaan ihan femmejä tyttöjä ja nykyinen on enemmän sellanen poikamainen, mut silti täytyy sanoo et luonteeltaan se on enemmän neiti ku kukaan tuntemistani femmeistä yhteensä. :D

    • Transbat

      Jos androgyyniys on pelkkää pintaa, sitten minun ei pitäisi varmaan edes osallistua tähän kyselyyn. Kuitenkin katson ihastuvani androgyyneihin, joiden ulkoinen olemus ei ole mitenkään "epäheteromainen", vaan pikemminkin androgyyniys tulee ilmi luonteessa. Henkisesti androgyyninen ihminen voi olla ulkoisesti jopa "femmemäinen", mutta silti henkisesti tasapainoinen sekoitus feminiiniä ja maskuliinia. Selkeästi maskuliiniset naiset taas ovat minulle ihan turn-off, oli sitten kyse ulkonäöstä tai luonteesta.

      • tarkoittaa

        "henkisesti androgyyni"? Onko se sellainen henkilö joka tietoisesti pyrkii sekoittamaan totuttuja sukupuolikäsityksiä, vai mistä on kyse?

        Jotenkin tuntuu siltä, että kaikki fiksut ihmiset ovat ainakin vähäsen androgyynejä pääkoppansa sisällä, siis miten kukaan jaksaisi aina olla ja ajatella juuri sillä tavalla kuin kulloinkin kulttuurin ihanne edellyttää, hmm...?


      • Transbat
        tarkoittaa kirjoitti:

        "henkisesti androgyyni"? Onko se sellainen henkilö joka tietoisesti pyrkii sekoittamaan totuttuja sukupuolikäsityksiä, vai mistä on kyse?

        Jotenkin tuntuu siltä, että kaikki fiksut ihmiset ovat ainakin vähäsen androgyynejä pääkoppansa sisällä, siis miten kukaan jaksaisi aina olla ja ajatella juuri sillä tavalla kuin kulloinkin kulttuurin ihanne edellyttää, hmm...?

        Mutta kyllä niitä aivollisesti umpifemmejäkin oikeasti on olemassa. Niiden olemassaoloa on vaan tavallisen tallaajan vaikea uskoa ennen kuin sellaisiin törmää... :P


    • ....................

      erittäin femme-tyyliseen naiseen. Ehdottomasti. Jotenkin se kuitenkin menee niin, että tulee useimmiten katselleeksi ei niin femmejä naisia. Tällä hetkellä ajatuksissani pyörii kuitenkin yksi opiskelututtu, joka on melkoisen femme. Enemmän se on ihmisestä ja sisäisestä kauneudesta kiinni kenestä todella kiinnostun.

    • no worry

      Hassuja ongelmia teillä. Olen nainen ja rakastan naista. Mukavia jatkoja kaikille muillekin naisille.

      • lepakkoleidi

        samaa mieltä. Eikö riitä että rakastaa naista kuin että pitää vielä lokeroidakin. Muutenkin elämä on vaikeeta, miks tehdä siitä vielä vaikeempaa. Noh, huvinsa kullakin. Ja hyviä vointeja kaikille naisille.


    • höm

      Oikeestaan kaikki NAISET käy.. Myönnän katselevani enemmän heteron näköisiä (suurin osa varmaan heteroita). Eniten mua vetää puoleensa androgyynimäinen luonne, ulkomuodoltaan femmen ja poikamaisen sekoitus, käyttää meikkiä tai ei(siistit meikit, ei mitään järkyttäviä pakkeliposkia tai "vesivärimaalauksia"), hiuksilla ei oikeestaan väliä mut tummahiuksiset (lyhyet tai pitkät/poikamaiset tai femmemäiset) vetävät jotenkin enemmän puoleensa, sopivan ujo ihastuessaan mutta muuten oman äänensä kuuluviin tuova, eikä mene virran mukana

      Rekkalesbot on taas.. en edes osaa sanoa.. Luonteeltaan tuntemani rekat muistuttaa mua omaa yläaste ikääni.. Ollaan niin kovia, vittu jee.. Itsekehu haisee pitkälle.

    • kuvitella

      ihastuvani. En tykkää rekoista enkä liian naisellisista...that´s it!

      • niii

        pidätkö sitte poikamaisista.. vaaaii???


    • hupenevat

      Nätit, kauniit naiset hupenevat kun ennen nätit naiset leikkaavat kynityn poikatukan. Femmet ovat hupeneva vara siis.

      • meitäkin

        vielä on :)


    • hamebutch

      Voi luoja mitä juttuja tässä keskustelussa (alkupuolella varsinkin), en edes jaksanut lukea kaikkia. Näyttää tosiaan olevan sekä naisia, joiden mielestä naisten täytyy näyttää "naisilta" ollakseen kiinnostavia, että naisia joista femmen tai näköinen nainen on automaattisesti hetskun näköinen.

      Vastauksena kysymykseesi, itse pidän poikamaisista naisista (tiedoksenne, naisia ne ovat ja juuri se niissä viehättää! Olen bisse mutta EN voi kuvitella että yksikään vetävä butch olisi mielestäni miehenä vetävä) mutta toisaalta olen ollut teinistä asti heikkona myös tyttömäisiin naisiin - pieniin, siroihin, sieviin, suurisilmäisiin, kaikkea sellaista - eikä viehätys vieläkään kadonnut ole. Se mikä minulla tökkii on jos nainen näyttää "liian heterolta", mutta en usko meidän tarkoittavan heteronnäköisellä samaa asiaa. Liika heterous on enemmänkin käytöksessä kuin ulkonäön yksityiskohdissa, lisäksi jotain vaikeasti määriteltävää liikaa hetskuutta monien hetskunaisten ulkonäössä on...mutta uskoisin sen ilmenevän nimenomaan HETSKUnaisissa.

      Itse olen nykyään suht "naisellisen" näköinen - puolipitkä tukka, housut mutta joskus hamekin, ei meikkiä - mutta en millään pysty kuvittelemaan näyttäväni kovinkaan hetskulta. Toivottavasti ihastuksesi ihannenaiskäsitys ei ole kovin ehdoton. Käytös ja olemus ovat kuitenkin minulle aina jotain vaatetusta tärkeämpiä...ja, niiden lisäksi, naisruumis se on mikä kiihottaa ;)

      • MaisOui

        Mun silmää miellyttävät (ja nimenomaan TÄSTÄ tässä keskustelussa pitäisi olla kymysys) nämä toisten himoitsemat, toisten kunnioittamat ja joidenkin parjaamat femmetytöt. Mun naisella ei tarvitse olla pitkiä hiuksia - sen "femmen" tekee mielestäni joku ihan muu kuin se onko pitkät hiukset, rakennekynnet ja/tai meikkiä.

        Mulla on kuulemma kauniit kasvot ja hyvinkin naisellinen vartalo (olen hoikka, mutta melko rintava...ehkä...tai jotain...YÄK :D), mutta lyhythiuksinen ja lökäpöksyinen. Häät on ainoa juhla, joissa mut näkee hameessa ja meikattuna - tai no, meikkiä saattaa olla joskus harvoin muissakin tilaisuuksissa.. Musta (mun ulkonäöstä siis) tuntuu tykkäävän sekä miehet että naiset. Naispuoliset "fanittajat" ovat tasaisesti tyttötyttöjä ja poikatyttöjä. MUTTA, edelleen se on se naisellinen nainen (vaihtoehtoisesti toki tyttömäinen tyttökin käy;), joka saa MUN sukat pyörimään jaloissa.

        Nyt en itseasiassa tiedä enää miks edes otin osaa tähän keskusteluun... Tämähän on ihan sama kun flaidais musiikkimausta tai vastaavaa. Jokaisella on mieltymyksensä ja niiden mukaan mennään. Sä tykkäät mansikoista ja mä mustikoista, SO?!?

        Errrrrittäin ärrrrrtyneenä pakko vielä kommentoida tätä Jos-Haluat-Pojalta-Hivenenkin-Näyttävän-Tytön-Mene-Baariin-Ja-Pokaa-Itelles-Äijä -shittiä: eiköhän ne LESBOT (fyi: nainen, joka tuntee vetoa naiseen), jotka pitävät poikamaisia tyttöjä viehättävinä ole kuitenkin aikalailla sen piparin perässä (karskisti ja kärjistetysti ilmaistuna...) ja sitähän ei tunnetusti miehiltä saa vaikka kuinka vonkais ;)


    • Anonyymi

      Minä ainakin pidän naisista joilla on lyhyet hiukset, pitkät hiukset ei sytytä yleensä. Hiukset ovat kuitenkin naisella täydelliset aina. Myös kulmikkaista/voimakkaista kasvonpiirteistä pidänja sileästä ihosta joten ei mikään maailmaa mullistava asia. Mutta minulle on! Myös "maskuliiniset silmälasit on in". Saksalaiset naiset ovat useinkin tällaisia, niitä katselen. esim. xxx-elokuvatähti Alexa Come on täsmälleen sellainen. Katsoisin mielellään vain hänen kuviaan kuin elokuvia. Ise taas pidän väreistä vaatteissa, joka tuntuu herättävän joissakin kitkaa vaikka tuskin suurta huomiota herätän. Myös pienistä asioista pidän, esim. autoissa en niinkään muskeliautoista tai voimasta vaikka treenaan itse.Mutta anyhow, antaa kaikkien kukkien kukkia.

    • Anonyymi

      Riippuu täysin ihmisestä. Pelkän ulkonäön perusteella en ihastu keneenkään. Ajattelen, että onpas kaunis tai viehättävä kyllä.

      Pidän ja olen pitänyt joistakin poikamaisista tytöistä lyhyine hiuksineen.

      Itse olen pitkätukkainen, mutta kroppa treenattu. Sekoitus feminiinistä ja maskuliinista. Toiset tykkää, toiset ei. Edellinen kumppani vaihtoi minut selkeästi naisellisempaan. Toivottavasti sai haluamansa/toivomansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7229
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      35
      2781
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2356
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      99
      2062
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      16
      1757
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1545
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1407
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1333
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe