Niskat ja selkää vähän jumissa. Tarttis löytää laadukas hieroja. Siis ihan oikeasti asiansa osaava ja mielellään kohtuu edullinen.
Suositelkaa!
Hyvä hieroja Riihimäeltä?
15
10349
Vastaukset
- l5f
Jari Hiissa
- juu............
Harri Pitkämäki... Koppelintiella... PARAS!
Kari Tiaisen maajoukkuehieroja - psykoosi
Ei kannata... Jari Hiisaa..
- hhhhhh
Jarmo Nieminen tosta Lopentieltä. Välittää aidosti asiakkaistaan.
- avun saanut
Kyllä Keinäsen Jaana on hyvä.Ottaa vastaan Sipusaaressa omassa kodissa. Ennen otti vastaan Temppelikadulla nimellä Jaana Salo.
- paikat auki
Timo Kivelä
www.1stgym.fi - Temmi8
Kehonhuolto Jumissa ja Heli ! Naishierojia en arvosta, tämä on poikkeus .
- Pertse
Nyt näkyy aukeavan joku uusi paikka Temppelikadulle. Ämmiä tosin suurin osa hierojista
- Anonyymi
Hyvitera se.
Onko kaikki ämmiä ? Omistaja lietsoo Hyvinkäällä ja on lapsen sivelyä toimintansa (fysio/ hieronta).
- Turbo.laser
Eiköhän 12:vuodessa ole ketjun aloittaja saanu apua....
- kiitosvinkeistä
En ole ja paikat ovat menneet vuosien saatossa entistä pahemmin jumiin!
- Muutakin_jäykkänä_kuin_n
Tuossa Torikadun ja Hämeenaukion kulmilla niitä hierojaa on muutama, paras on siinä missä enne olis se Sasin didlokauppa.
- Anonyymi
Rela-hierojat riihimäki. opiskelijahieroja on vielä edullinenkin.
- Anonyymi
Hyville ei ole aikoja. Kylmä fakta
- Anonyymi
Riihimäen Top5 hierojat? Nettiosoite ja some löytyykö? Kiitos etukäteen!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243