Koirani vai minä?

gegs

TV2, Tiistaisin klo 20:35
Kannattaa ehdottomasti katsoa! Ihan mielettömän hyvä ohjelma josta saa paljon vinkkejä jotka toimivat. Ohjaaja todella osaa asiansa. =) Sopii kaikille koiran omistajille ja etenkin niistä haavaileville. :)

Seuraavassa jaksossa TIISTAI 24.10. :
Palaako skotlantilaisparin avioelämä normaaliin uomaansa? Vain jos koirakouluttaja Victoria Stilwell näyttää perhettä tyrannisoivalle yorkshirenterrieri Baileylle kaapin paikan. Stereo. Kuvasuhde 16:9.
kopioitu: http://www.telkku.com

5

1679

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ^^jenssi^^

oon kattonu kaikki jaksot mitä tähän asti on tullu :) ja yhestä on tosiaan ollu hyötyä :) siitä missä se opetti sitä bishon friseetä oleen haukkumatta vastaantulijoille :)

• gegs

olen katsonut lähes kaikki jaksot ja kovasti olen pitänyt (enkai muuten olisi tätä mainostanut :D !).

mun mielestä erittäin mielenkiintoista on ollut ne kerrat, kun tämä ohjaaja on näyttänyt maailmaa koiran silmin. ei ole näitä kaikkia asioita tullut ajateltua ja ymmärtää sitten paremmin sitä omaa turrikkaansakin. =)

välillä on harmittanut nähdä koirien hoidon laiminlyöntiä, esimerkiksi tämä että ylättävän harva näköjään tuolla käyttää koiraansa ulkona (vaikka siksi että se räksyttää ohikulkeville..).
        vaikka sehän on koiralle hurjan tärkeää. minäkin käyn monta kertaa päivässä koiran kanssa ulkona ja otan sen töihinkin mukaan jossa tulee uusia tilaneita ja pääsee tapaamaan ihmisiä, koiria ja hevosiakin. =) tänäänkin oli äijä mukana ja kovasti juoksenteli onnellisena tutkien paikkoja.

• ihan ok....

Hmm... ohjelmassa on paljon hyvää mutta en minä tuota naista mitenkään kyllä jumaloi. Ihan perusjuttua ja toki on hienoa että niistä ihmiset saavat avun. Ei ole ainakaan niissä parissa osassa mitä minä olen katsonut pistänyt silmään mitään negatiivista.

Toista sitten on muutamat muut "koirakuiskaajat" joiden ohjelmia näkee tuolla rapakon toisella puolella. Harmi, ettei niitä saada tänne. Niissä vasta tietoa tuleekin ja ihan eri tasolla. Niissä pureudutaan paaaaljon enemmän siihen miten koira ajattelee ja miksi se käyttäytyy tietyllä tavalla.

• ihan ok

Paitsi siihen olen kiinnittänyt huomiota että pallit lähti kaikilta koirilta niissä osissa mitä minä katsoin.
        Ja epäilen että oliko ihan tarpeellista.

• minunkin mielestä!!

Itse haluaisin siinä ohjelmassa nähdä mitenkä koira saadaan olemaan hiljaa yksin ollessaan XD
        Muutenkin olisi kiva nhädä myös sellaisia muita yleisiä juttuja kuten karkaaminen yms. siis että mitenkä hän opettaisi, tällaisia asioita...

Mitenkäs se sai koiran olemaan haukkumatta ihmisille? en nähnyt sitä jaksoa...

Ajattelin että pitäisi varmaan ostaa sen kirja niin voisi vähän selailla ja miettiä, että mitä koulutus tapoja voisi nyt muuttaa vanhoista.

muistaakseni kakkoselta tulee myös joku lemmikki ohjelma, olen katsonut vaan jonkun pätkän missä joku nainen aina opettaa labbiksen pennulle jotain. Muistaakseni eilen se opetti ei-sanan... minulle olikin yllätys, että ei-sana opetetaan kehuilla! Tai siis olenhan itsekin kehunit kun koira lopettaa kun sanon ei, mutta en itse silloin alussa ihan pitänyt sellaista ei-koulutus hetkeä... muutenkin kun pentu puri kättä niin aina vinguin kun en aina halunnut kieltää XD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      34
      4301
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      49
      2283
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      47
      1395
    4. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      85
      1220
    5. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      38
      1178
    6. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      25
      1146
    7. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      50
      1090
    8. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      955
    9. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      59
      891
    10. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
      Maailman menoa
      175
      889
    Aihe