Kuulin huhuja että Dingo vetäis 2007 alkuvuodesta Thaimaan rundin lomakohteissa. Ainakin Phuket, Koh Samui ja Pattaya. Ajoittuu Thaimaan uudenvuoden juhlien ja suomalaisten talvilomien ajalle. Keikat on suomalaisten matkatoimistojen hotelleissa.
Kiinnostaisko mennä, jos olisit paikan päällä?
"Kuljen autiosaaren rantaa pistoolisankarina..."
"Nyt Kiinanmerellä remuan..."
"Mä lähdin banaanilaivalla pois, sinua katsomaan, sinun naisiisi rakastumaan..."
"Portaillasi seisoo nainen, mustat hiukset lepattaa... hän on se joka nimesi oikein ääntää..."
Dingon Thaimaan keikat 2007
- keikkabussi -
2
489
Vastaukset
- eveanti
huhuja vain.
Dingo työstää uutta levyä tauon aikana.
Sinkku tule kauppoihin jo hyvissä ajoin 2007- vienosti
tiedustelen arvoisalta "evenantilta". Tarkoittaako tuo "tule" niinkuin "tule" elikä toivomus? vaiko muotoa "tullee" eli odotettavissa tuleminen? Nämä murteet kun eivät ole allekirjoittaneella oikein hallussa - ei eritoten länsirannikon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135143
- 654965
- 904054
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753550Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603118- 432751
- 152277
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️451827- 371701
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371598