Olen asentanut juuri Battlefield 2142:n ja aloittamassa peliä.
Jotta homma menisi taas mahdollisimman vaikeaksi, minun täytyy vissiin hakea jokin EA Downloader korjauspäivitys EA:n sivuilta. Sivut ovat täynnä kylläkin kaikkea muuta (mainoksia).
Sitten jostain syystä pitää luoda EA -tili. Täytettyäni kaikki tiedot kenttiin, tulee joko "CD -avain ei kelpaa" tai sitten "tili on jo käytössä". Eikä eteenpäin sitten millään.
Kertoisko joku miksi tämmöiselle tilille pitää ylipäätään rekisteröityä ja miten pääsisin vain pelaamaan peliä? En hankkinut peliä säätääkseni tämmöisten kikkakolmosten kanssa vaan pelatakseni peliä.
Kiitos.
Battlefield 2142 asennus
16
5541
Vastaukset
- j33jee
eli internetpelaaminen vaatii tuon rekisteröitymisen niinkuin kotelon kannessa pitäisi lukea? mutta toki voit pelata yksinpeliä ilman rekisteröitymistä mutta jos moninpeliä haluat pelata niin silloin rekisteröityminen on välttämätön ilmeisesti sen takia että pisteet saataisiin päivitettyä?
- lllä
mulla on toi sama ongelma. Rupee pikkuhiljaa vituttaa ku on tää peli ollu mun kaapissalå jo monta viikkoo eikä mulla oo vielä hajuakaan miten sitä pääsee pelaamaan ku aina vaan tulee:"Cd-avain ei kelpaa."
- Dud£man
Miten sitten pääsen pelaamaan PELKÄSTÄÄN yskinpeliä, ilman että koutuisin kirjautumaan EA-tilille?
- halinalle9555
mulla on semmonen ongelma oon luonu tilin meen katoo servui niin siel ei tuu yhtää servui näkyviin. pitääkö siihenki hakee päivitys? niinku mun piti hakee bf2 seenki.
- EAhan pettynyt
halinalle9555 kirjoitti:
mulla on semmonen ongelma oon luonu tilin meen katoo servui niin siel ei tuu yhtää servui näkyviin. pitääkö siihenki hakee päivitys? niinku mun piti hakee bf2 seenki.
Mulla on täysin sama ongelma. Meen kattoon nii siellä lukee oikealla yläkulmassa: Servers: 0 tai jotain tuon tyyppistä. Joten auttaisi minuakin jos joku tietäisi miten tämä ongelma hoidetaan.
- nönnönnöön
EAhan pettynyt kirjoitti:
Mulla on täysin sama ongelma. Meen kattoon nii siellä lukee oikealla yläkulmassa: Servers: 0 tai jotain tuon tyyppistä. Joten auttaisi minuakin jos joku tietäisi miten tämä ongelma hoidetaan.
asenna 1.40 ja sitten 1.51 päivitys.
- Dud£man
Minä taas olen unohtanut ensimäisen tilin salasanan, ja kyseisen sähpöposti osoitteen jolle sen tein.
Joten kysyn vain, miten voin tehdä uuden tilin, samalla CD-avaimella. koska jokainen kerta kun kokeilen tehdä uuden tilin, ponnahtaa esiin ilmoitus "Jokin tili on jo rekisteröinyt CD-avaimen"
Ihmettelen vaan, miksi pelin päävalikossa (jossa pyydetään kirjautumaan EA-tilillä) on kohta jossa lukee: "Luo uusi tili"
Kiitos. - Nimetön
lataa ea downloader tolta sivulta, meikä latas ja asens sen mutta meikä yritti mennä pelaa nettiin niin se ilmottaa että pitäisi hakea korjaus tiedosto ea downloaderin avulla eikä ea downloaderista puhuta paskaakaan korjaustiedostoista :(. jos joku tietää jotakin näistä korjaustiedostoista niin linkittäkää.
- olenpahan
mulla toimii ihan hyvin peli, ei oo ongelmia. teillä kai on. oma vikanne.
- voiw
mulla ois semmonen ongelma että ensin ostin bf 2142 ja sen rekisteröinti meni päi v ja sitte ostin toisen ja mäpä olen tietenkin kadottanut sen tiedot ja ostin tänään viel kolmannen bf 2142 ja nyt toi herjaa mulle että mun pitäs ladata sen uus päivitys versio (ihan ymmärrettävää) mutta sitte m8un kone herjää että sitä lataus sivua ei voi näyttää lol nii että olisko helppiä?!
- kaz3
voiw kirjoitti:
mulla ois semmonen ongelma että ensin ostin bf 2142 ja sen rekisteröinti meni päi v ja sitte ostin toisen ja mäpä olen tietenkin kadottanut sen tiedot ja ostin tänään viel kolmannen bf 2142 ja nyt toi herjaa mulle että mun pitäs ladata sen uus päivitys versio (ihan ymmärrettävää) mutta sitte m8un kone herjää että sitä lataus sivua ei voi näyttää lol nii että olisko helppiä?!
O_o ostit kolme bf 2142 ? siis ei jessus .. älä IKINä tee noin olis kuule kannattanu lähtee kysyyn neuvoo EA lta nniitten support e-mail accounti . tuhlasit sitte jtn 100 e kun olisit voinu ehk saada ekankin toimiin
- löllötin
voiko joku auttaa ? ostin bf 2142sen cdonista, ja en pysty pelaan sitä kun cd-avain ei kelpaa
- DarkNinjaHiiri
EA:lle suomen asiakastukeen sähköpostia lähetä. CD-key voi olla kaapattu jonkun warettajan haltuun.
- jeee456
Lähetä kuva kotelosta ea:n tukeen.Ne laittaa sulle uuden keyn.Voi t joutua ottamaan useamman kerran yhteyttä sinne.
- Rooopppi
http://downloads.hypernia.com/index.php?section=section4&path=/patches/Battlefield_2142
Tuolta lataat(te) 1.50 päivityksen ja sitten pitäisi toimia - jöö salis
minulla se ongelma että kirjautuessa väittää että salasana ei täsmää, ja vitut EA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100