Miten sopii kaksosN, vaakaM

bumbumbam

hyvin vai huonosti

6

1305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varsin hyvin

      mikäli on luonnehoroskooppien yhteensopivuussääntöihin uskominen. Köytännön kokemusta on yhdestä tällaisesta suhteesta, ja noh, se ei mennyt niinkuin piti. Mutta ihmset ovat silti yksilöitä eikä horoskooppi kaikkea kerro. Mukavat muistot jäi minulle ainkain. :)

      T. Kaksosnainen

    • -aurinko-

      täydellistä olla vaakamiehen vaimo. Mies kuin unelma.

    • kysymyksesi vuoksi

      Ensimmäinen ajatukseni kysymyksesi vuoksi oli, että sekä kaksoselle että vaa'alle tulee helpolla päätöstuskia. Kaksoselle syntyy turhautumia siitä syystä, että hänellä on aina niin monta verrattavissa olevaa vaihtoehtoa ja on vaikeaa valita se paras kaikesta tästä hyvästä ja siksi hän päättäväisenä valitsee kaiken. Vaa'at ovat epävarmoja melkein kaikessa. Heidän on vaikeaa päästä päätökseen.

      Siis näen teidät kaksi tienristeyksessä seisomassa ja jahkailemassa minkä tienhaaran valitsisitte. Kaksonen tahtoo hirveän paljon kokeilla molempia teitä, mieluiten samanaikaisesti. Vaaka seisoo ottamassa askelta oikealle ja sitten vasemmalle, sitten taas oikealle, taaksepäin, syrjälle ja sivulle, edelleen vasemmalle ja sitten taas oikealle; kuinkahan tekisin, minne menisin? Hän jää siihen seisomaan yhdellä jalalla jos joku ei tönäise kumoon...

      Kaksonen maailman varmoin ja vankin tietämään mitä haluaa (hän haluaa kaiken) ja hänellä onkin kaikki, mutta onhan enemmänkin saatavissa. Vaaka on epävarma ja heilahtaa, tasapainottelee ja heilahtaa uudestaan. Hän jää usein ilman kaikesta, kun ei oikein uskalla päättää mitä haluaisi tai mitä voisi saada, tai mitä uskaltaisi ottaa vastaan. Tai tarvitsisiko hän mitään, tai tuleeko väärä valinta jos valitsee, uskaltaisikohan valita tai ehkä onkin valittava tai...

      Niin, käy varmaan niin, että kaksonen valitsee vaa'ankin puolesta, minkä vaaka hyväksyy helpottuneena. Kaksonen saa toki olla valmis ottamaan vastaan kovaa kritiikkiä, jos joku meni vinoon. Vaaka ei uskalla ottaa vastuuta myöntyisyydestään valintaasi, sehän ei ollut hänen valintansa, -vai oliko, oi, olikohan kuitenkin, ei tainnut olla, apua, kuinka tätä tolkkaisin, kuinka kävi niin hassusti, olikohan se minun syyni kuitenkin, ei voinut olla, oi, olikohan... Epävarmat ihmiset aina syyttävät toisia.

      Mutta vaa'at ovat usein kauniita ja käyttäytyvät hienosti seuraelämässä...

      Itse olen kaksnainen, aviossa tanakkaluonteisen, komean kauriini kanssa. Hän tietää mitä tahtoo! Minä tahdon kaiken. Hän tarjoaa isällisellä rakkaudellaan minulle kaiken tahtomani - ja vähän enemmänkin.

    • arttuk67

      Tietääkseni vaaka & kaksonen on jotakuinkin paras mahdollinen yhdistelmä, mikäli muut asiat sattuu kohilleen. Tarkista myös nousevat merkit & kiinalainen, niin alkaa sattua aika kohilleen.. T. Vaakamies

    • heippa

      mun mielestä erittäin hyvin olen itse kaksonen ja mieheni vaaka jo 33 vuotta että silleen

    • pumpelispum

      Moi!=)
      ylensä kaksonen ja vaaka sopii tosi hyvin.
      vaaka on huolehtiva ja kaksonen kaipaa huolenpitoa...
      Oikeastaan,itsekkin olen ihastunut vaakamieheen.
      no,pärjäile=D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      273
      2760
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      210
      1771
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1482
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1231
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1176
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      237
      1086
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1022
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      953
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      75
      851
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      750
    Aihe