Miksi mulla seisoo jatkuvasti? Joskus kun pitää nousta vaikka bussista pois, niin on todella vaikeaa, kun iso kulli on pystyssä ja kaikki sen huomaavat. Yritän kulkea kumarassa ja vetää takkia päälle.
Mikä auttaa tähän?
Jatkuva seisokki
19
4192
Vastaukset
- .........
Kireämmät alushousut ja vanheneminen. Nuorena tuppaa seisokkia pukkaamaan jatkuvasti, mutta se helpottaa kun tulee ikää lisää. Lisäksi kun seisokki tulee nii suuntaa ajatukset johonkin ihan muualle.
- hiros
jos sulla on iso se, kulje selkäsuorana ylpiänä. ei ne naisetkaan rintojaan piilottele,päinvastoin korostavat niitä, kaiken maailman kohottavilla ritsikoilla.
ole ylpeä että olet mies, anna sen muittenkin nähdä.- tyttöläinen-
Ei mua ainakaan kiinnosta kahtoo jos miehellä seisoo tyyliin jossain bussissa ja se kävelee vielä korostaen sitä ylpeänä.. Tulee aika moukkamainen kuva siitä hemmosta.
- Nimetön
tyttöläinen- kirjoitti:
Ei mua ainakaan kiinnosta kahtoo jos miehellä seisoo tyyliin jossain bussissa ja se kävelee vielä korostaen sitä ylpeänä.. Tulee aika moukkamainen kuva siitä hemmosta.
Otsikko kertoo kaiken...
Dikki pystyssä ja vielä esittelee. No thanks. - Mitä ihmettä?
Nimetön kirjoitti:
Otsikko kertoo kaiken...
Dikki pystyssä ja vielä esittelee. No thanks.Hih...ovatko rinnat muka sama kuin miehen penis? Voiko niiden avulla lisääntyä? Miltä tuntuisi, jos jokainen nainen kulkisi ohi kiimalle haisten ja märkä läntti hosuissa. Sehän on lähemmäs sama.
Ei. Rinnat ovat vauvoille. VAUVOILLE. Mitä se miehiä liikuttaa, minkä kokoiset ovat?
Jos kerran pojat tahtovat tasoihin tyttöjen kanssa, voisivat esitellä vaikka komeita vatsalihaksia. Tai seisoa ryhdikkäänä ja selkä suorassa, niin että ihanat, miehekkäät hartijat näkyvät.
Niin siis...ei munaa pystyssä. Ties mitä kertoo pojasta.
Ei mutta aloittajalle...Jeesus auttaa ja pelastaa. Jesaria peliin :D - hahahh2
Mitä ihmettä? kirjoitti:
Hih...ovatko rinnat muka sama kuin miehen penis? Voiko niiden avulla lisääntyä? Miltä tuntuisi, jos jokainen nainen kulkisi ohi kiimalle haisten ja märkä läntti hosuissa. Sehän on lähemmäs sama.
Ei. Rinnat ovat vauvoille. VAUVOILLE. Mitä se miehiä liikuttaa, minkä kokoiset ovat?
Jos kerran pojat tahtovat tasoihin tyttöjen kanssa, voisivat esitellä vaikka komeita vatsalihaksia. Tai seisoa ryhdikkäänä ja selkä suorassa, niin että ihanat, miehekkäät hartijat näkyvät.
Ei mutta aloittajalle...Jeesus auttaa ja pelastaa. Jesaria peliin :Döööh siis cameltoe vai hä?
- Jatkoepisidi
Asia bubu seisottaa mä Oon Kuku meidän seksiä on stondata. Mä stoondaan sitä ja se haluu syödä mut. Karkkia v tisseille. Ja kermaa kullinpäälle Älä nuolemaan ota alhaalta kullinvarresta kinni. Myös terskaa pitää hipelöidä ja suonia. No se siitä ohi menee stondikset näinkin. Be good and Happy.
- Anonyymi
Jatkoepisidi kirjoitti:
Asia bubu seisottaa mä Oon Kuku meidän seksiä on stondata. Mä stoondaan sitä ja se haluu syödä mut. Karkkia v tisseille. Ja kermaa kullinpäälle Älä nuolemaan ota alhaalta kullinvarresta kinni. Myös terskaa pitää hipelöidä ja suonia. No se siitä ohi menee stondikset näinkin. Be good and Happy.
Oumg hahaha 😄😄
- Anonyymi
Mitä ihmettä? kirjoitti:
Hih...ovatko rinnat muka sama kuin miehen penis? Voiko niiden avulla lisääntyä? Miltä tuntuisi, jos jokainen nainen kulkisi ohi kiimalle haisten ja märkä läntti hosuissa. Sehän on lähemmäs sama.
Ei mutta aloittajalle...Jeesus auttaa ja pelastaa. Jesaria peliin :DEntäs jos esittelee komeaa olutmahaa ja seisokkia sen alla?
Ja kyllä tissotkin on sukupuolielin. Olettekos kuulleet tissipanosta? Ettepä ole.
t. Mahe-83
- fhdhh
onpas siistiä... ootko mistä?
- seisoo
joo mullakin seisoo joskus bussissa.aika noloohan se on mutta kerran yhet tytöt huomas ja ne vaan naureskeli kun kävelin ohi kauhee pullotus housussa.sit kun ne huomas niin kiihotuin vaan lisää eikä laskenu ollenkaan.mikähän siinäkin on niin hauskaa että pitää sitten hihitellä kun näkee seisokin.
- hiros
seisoo kirjoitti:
joo mullakin seisoo joskus bussissa.aika noloohan se on mutta kerran yhet tytöt huomas ja ne vaan naureskeli kun kävelin ohi kauhee pullotus housussa.sit kun ne huomas niin kiihotuin vaan lisää eikä laskenu ollenkaan.mikähän siinäkin on niin hauskaa että pitää sitten hihitellä kun näkee seisokin.
julkisesta seisokkistasi se herättää hilpeyttä tytöissä, mut jos et nolostu, vaan olet itsevarman oloinen, niin tytöt paheksuu ja pitää sinua pervona.
on ne pahuksen puupäitä,nuo tytöt - joo'o
hiros kirjoitti:
julkisesta seisokkistasi se herättää hilpeyttä tytöissä, mut jos et nolostu, vaan olet itsevarman oloinen, niin tytöt paheksuu ja pitää sinua pervona.
on ne pahuksen puupäitä,nuo tytötjep nii, on ne naiset niin taulapäitä et huhhuh!
- -?-
2006..............vieläkö jöpöttää?
- niksikalle
Busassa monesti olen ruuhka-aikana ottanut seisovan kaluni paljaaksi ja painanut sen tytön pyllyä vasten !!! 99 % ottaa sen käteensä......tovi vain ...ja loppuu seisotus ja tytöllä sopat käsissä !!!!! Toimii kesällä paremmin !!!!!!!!!!!!!
- selvänätänään
runkkaa enemmän nii ei jöpötä koko ajan
Sinulla on selvästi eektio häiriö, tähän on vain olemassa vain yksi ratkaisu nimittäin harras rukoilu.
- ei_seiso_ei
Pyydä kaverin potkaisemaan palleille turvakengillä. ei muuten vahaan aikaan seiso
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463959Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162863Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342709En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102114IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006