Onko kellään suositella hyvää ja edullista Mazdaan erikoistunutta korjaamoa (=ei maahantuojan huolto) pääkaupunkiseudulla?
Vastaukset 5
- mokkeli
ei tiäl oo kai kellään huoltoo kaipaavaa mazdaaa
- suolianal
Eihän matzas mitää vikaa ole mutta kun ruostuu kässiin?
- lkdjkskfjddklskl
Mastan huolto Tuusulassa, näyttää olevan pitkä kokemus Mazdasta mutta on maahantuojan valtuuttama huolto.
Tuo ei taida olla kuitenkaan ihan tavallinen merkkihuolto kun automyyntiä ei tuolla taida olla, joten lienee paras asiantuntemus tuolla Mazdoista nimenomaan huoltojen ja korjausten parista.
http://www.mastanhuolto.fi
Monimerkkikorjaamot joita mikään merkki ei ole virallisesti valtuuttanut, ovat siitä huonoja että eivät juuri mainostele jos ovat johonkin merkkiin perehtyneet paremmin kuin muihin etteivät vaan sulkisi pois minkään merkin omistajia.
Sitäpaitsi Briteilläkin on sanonta "jack of all trades, master of none" eli ehkä yleiskorjaamot eivät tiedä jonkin merkin erikoisniksejä. - vbnbvnvn
Muun muassa venttiilien säädöt vaatii merkkihuollon.
- mazda2016aut
Järvenpäässä Auto-Major huoltanut jo 30v mazdaa itse käyttänyt vuosia kohtuulliset hinnatkin jos sopii saa huollon odottaessa. 20t välein huolto n.270-320€ (bensa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510