Miten myydä??

puupaappa

Olen aikanaan keräillyt melkoisen määrän merkkejä ja kuoria. Nyt olen ollut pitkään "ulkona" filateliasta. Mikä olisi tänä päivänä paras tapa myydä/ostaa merkkejä? Olisivatko nettihuutokaupat hyvä kanava, mistä niitä löytää, mikä on toimiva/hyvä??

5

1746

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • filateelikko

Kokemäellä ilmestyvä Keräilyuutiset on mielestäni hyvä lehti postimerkkihuutokauppa-asioissa. Siinä on selkeät värikuvat kohteista ja on myös pikahuutokaupan osio, jossa paljon kokoelmia ja "kimppatavaraa" halvalla.

• Ent.Filatelisti

Riippuu missä päin Suomea olet.Niin mihin myyt.
      Jos olet etelä-Suomen alueella ja haluat myydä merkkisi niin soittele MERKKI-ALBERTTIIN ja kysele kaverilta tulisiko katsomaan.Ja veisikö
      kansainväliseen huutokauppaan.

• mtek

systeemi.net on toimiva osto ja myyntikanava. Kohteita on melko paljon ja kohteiden, joissa hintavarausta ei ole, ilmoittaminen on ilmaista. Toinen paikka on huuto.net mutta siellä postimerkkikauppa ei mielestäni ole yhtä korkealaatuista.

• Porari Järvenpäästä

Ehdottomasti paras paikka Etelä-Suomessa merkkien myyntiin on Helsingin Sanomatalossa
        sijaitseva Järvenpään Filateliapalvelu Oy
        (http://www.teho.net/filateliapalvelu/), jossa saa asiantuntevaa ja ystävällistä palvelua. Paikkahan on keskellä kylääkin hyvien kulkuyhteksien varrella !

t. Porari

• toista mieltä
        Porari Järvenpäästä kirjoitti:

Ehdottomasti paras paikka Etelä-Suomessa merkkien myyntiin on Helsingin Sanomatalossa
        sijaitseva Järvenpään Filateliapalvelu Oy
        (http://www.teho.net/filateliapalvelu/), jossa saa asiantuntevaa ja ystävällistä palvelua. Paikkahan on keskellä kylääkin hyvien kulkuyhteksien varrella !

t. Porari

Tuosta asiantuntemuksen tasosta nyt voi kyllä olla montaa mieltä... Oma kokemukseni on, että kyseinen herra ei kyllä klassisesta filateliasta paljoa mitään tiennyt. Oikeata asiantuntemusta saa sen sijaan: Hellmannilta, merkki-albertila ja Suomen Filateliapalvelusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      120
      1038
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      792
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe