Mitä mieltä Heidi Kyrön uudesta Irtiotto- levystä? Sehän on uutta rokimpaa Heidiä.. Minä olen valitettavasti sitä mieltä, että Heidi ei ole kovin uskottava rokkilaulaja, ei olisi ehkä kannattanu muuttaa tyyliä..
Heidi Kyrö...
5
669
Vastaukset
Heidin paras levy on "Tuut mua rakastamaan". Uusi levy on aikas kehnoa matskua. Onhan hänellä tosi hyvä ääni, mutta biisit ovat silkkaa skeidaa.
- Köhöh
Heidi Kyrölle ei yksinkertaisesti rokkityyli sovi!
- - H -
Niin, itse en ole vielä tuota uutta levyä käsiini saanut, ei vain ole löytynyt niistä kaupoista, joissa olen käynyt. No, tulevalla viikolla aion sen käsiini hankkia. Itse olen ollut "fani" alusta asti, joten mielenkiinnolla kuuntelen uuden levyn. Pientä esimakua olen sinkkujen muodossa kuullut. Vaikea niistä sanoa. Mutta ymmärrän tuon artistin "tarpeen" uudistua, kunhan levyn kuulen, tiedän onnistuiko se minun mielestäni :)
- jorkkis, savonlinna
Säälittävä yritys koko tyylinvaihto, etenkin kun se täytyy tehdä noin ala-arvoisella tavalla; haukkuu koko iskelmämusiikin alimpaan sinne ja väittää laulaneensa vuosikaudet sitä vain väkisellä! Ja keikat muka vetänyt Buranan voimalla, kun tango ja iskelmä aiheuttaa päänsärkyä!!! Säälittävä selittelijä koko muija ja se levy ei ole kaksinen! Iskelmään hänen ääni passaa, ei tuollaiseen, joten suutarin olisi parempi pysyä lestissään! Tai toinen ja ehdottomasti se paras vaihtoehto Kyrölle olisi siirtyä siisteihin sisähommiin...
- Heksu XX
Mainio on levy ja tuo taas esiin hieman erilaisen Heidin. Sellanen iskelmä-pop sopii kaikkista parhaiten Heidille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440