Onks muilla ollu sonyn gypereis objektiivi vikoja ja kuis ovat myyjä/maahantuoja suhtautuneet asiaa.Mulla vähän vanhempi 5W jonka saivat jouluna myytyä mustasta pörssistä hyvänä ja kestävänä kamerana.Eivät muistaneet puhuu näist ohuist mitään ennenku saivat vanhan varaston tyhjäks
Sonyn takkuileva objektiivi
4
678
Vastaukset
- sonyssa
Minulla on n. 2 vuotta vanha Sony Cybershot 828. Nyt olen huomannut vian, joka huollon mukaan saattaa olla objektiivissa. Päivänvalossa valkoista vasten kuvatessa reuna-alueet ovat punertavia. Vika on ollut alusta lähtien kamerarassa, sen pystyy osoittamaan helposti koska kuvatiedostossa on merkintä kamerasta ja päivämäärä. Suomen Sony myönsi että kyseessä on valmistusvika mutta koska takuuaika on mennyt umpeen vain vuosi n. 1000e hintaisella kameralla) niin omalla kustannuksella joutuisin korjaamaan. Tämä tuntuu vääryydeltä koska korjaus maksaisi n. 200e ja kyseessä on siis valmistusvika. Sanottin vain tylysti että johonkin se raja on vedettävä. Ilmeisesti Sony ei satsaa yhtään asiakastyytyväisyyteen eikä myöskään laatuun. Suosittelen: osta muu kuin Sony!
- Hanki munat
Jos ovat myöntäneet valmistusviaksi niin takuulla ei ole merkitystä. Valmistusviat pitää korjata myös takuuajan jälkeen. Tästä on ennakkopäätöksetkin jo olemassa. Kuluttaja-asiamiehen mukaan laitteen tulee kestää sille järjellisesti oletettavissa oleva elinikä. Telkkari ei siis saa nyrjähtää parissa vuodessa eikä kamera vuodessa.
Sonya pillistä kiinni ja hieman uhkailua niinjohan korjaavat. Hanki munat! - jee
Hanki munat kirjoitti:
Jos ovat myöntäneet valmistusviaksi niin takuulla ei ole merkitystä. Valmistusviat pitää korjata myös takuuajan jälkeen. Tästä on ennakkopäätöksetkin jo olemassa. Kuluttaja-asiamiehen mukaan laitteen tulee kestää sille järjellisesti oletettavissa oleva elinikä. Telkkari ei siis saa nyrjähtää parissa vuodessa eikä kamera vuodessa.
Sonya pillistä kiinni ja hieman uhkailua niinjohan korjaavat. Hanki munat!gyper shotin takkuileva opjektiivi korjattiin loppujen lopuksi ranskas(TAKUUSEEN), mut olihan kauheet uhkailut siitä jos ei meekkään takuuseen et tulee maksamaan maltaita ja jout konkursiin,joha oli ammattitaitosta ja asiakas myönteist käyttäytymistä suomen sonilta.Mustapörssi ei vieläkään oo korvannu aiheuttamiaan kuluja mulle suomen sonysta puhumatikaan.Ei muuta ku kunnallisen kuluttajaneuvojan pakeille sorvaamaan laskua aiheutetuista turhista kuluista
- Nevalainen K
jee kirjoitti:
gyper shotin takkuileva opjektiivi korjattiin loppujen lopuksi ranskas(TAKUUSEEN), mut olihan kauheet uhkailut siitä jos ei meekkään takuuseen et tulee maksamaan maltaita ja jout konkursiin,joha oli ammattitaitosta ja asiakas myönteist käyttäytymistä suomen sonilta.Mustapörssi ei vieläkään oo korvannu aiheuttamiaan kuluja mulle suomen sonysta puhumatikaan.Ei muuta ku kunnallisen kuluttajaneuvojan pakeille sorvaamaan laskua aiheutetuista turhista kuluista
Minkä Mustan Pörssin kanssa asioit? Olisi hyvä tietää, että ei sorru samaan firmaan. Minulla on juuri kaupanhieronta menossa kamerasta (Sony W50) yhen pk-seudun M-P:n kanssa. Jäi vähän muistin hinnasta ja akusta vielä kanittamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272113
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1301543En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1021432- 631244
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1401191The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121111Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall226945- 155895
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57823Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20789