Auton sisätilalämmitin

Kiinnitys

Mihinkä laittaa kiinni sisätilalämmitin Latitude 06:ssa vai tarviiko laittaa kiinni ollenkaan ?
Mitä merkkiä suosittelette ja minkä tehoista ?

6

4458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ulle R.

Ostin Biltemasta suuritehoisen lämmittimen, jota ei edes saa kiinnitettyä mihinkään, vaan se seisoo pelkääjän jalkatilassa. Scenussa on sisällä suuri ilmatila, joka vaatii tehokkaan lämmittimen.Mikäli lämppäri on ajon aikana tiellä siirrämme sen takakonttiin tilaa viemästä.Niin ja ne kattoverhot kannattaa laittaa paikoilleen talveksi, muuten lämmöt karkaa kattolasin läpi harakoille.

• Sceenikko

Scenu I:ssä etumatkustaja on niin syvässä poterossa että laitoin lämmittimen mieluummin etuistuinten taakse lattialle, siellä on tilaa. Pitäisi vielä laittaa kiinnitys esim. peltilevyllä keskikonsolin ruuveihin ettei pääse liikkumaan liikoja.

• Kiinnitys

Voiskahan laittaa hansikaslokeron kanteen kiinni oon miettiny tuoa Defa Termini sisätilanlämmitintä ois mukavan pieni ?

• Sceenic

Sopii kun nenä päähän vaihdekepin alla olevaan "koloon" Siitä puhaltelee mukavasti rulokaapin yli auton lämpimäksi.

• mja

Muinulle laittoivat Biliassa (-04) sisäpistokkeen matkustajan jalkatilaan, vasemmalle puolelle. Vaihdekonsolin alla on "hylly", jolle mahtuu juuri sopivasti Defan sisälämppäri. Rulon nokassa minulla on mukiteline, jota käytän pikkutavaroiden säilytykseen. Talvella työnnän rulon niin eteen, että mukiteline tukee sisälämppäriä.

Jottei puhallin kuumentaisi suoraan ruloa/telinettä, pidän lämppäriä sivuttain, puhallus menee kuskin suuntaan. Ainakin lyhytperäinen Scenic lämpenee tällä suuntauksella erinomaisesti.

Faceliftissä näyttää kuvien perusteella olevan rulossa muutoksia, ilmeisesti rulokansi ei ulotu enää etureunaan saakka? Mainoskuvissa on aina gps-joystickit rulon kannessa, mutta miten on normaalivarustuksessa? Onko rulossa enää paikkaa sille mukitelineelle?

• Sceenic
        mja kirjoitti:

Muinulle laittoivat Biliassa (-04) sisäpistokkeen matkustajan jalkatilaan, vasemmalle puolelle. Vaihdekonsolin alla on "hylly", jolle mahtuu juuri sopivasti Defan sisälämppäri. Rulon nokassa minulla on mukiteline, jota käytän pikkutavaroiden säilytykseen. Talvella työnnän rulon niin eteen, että mukiteline tukee sisälämppäriä.

Jottei puhallin kuumentaisi suoraan ruloa/telinettä, pidän lämppäriä sivuttain, puhallus menee kuskin suuntaan. Ainakin lyhytperäinen Scenic lämpenee tällä suuntauksella erinomaisesti.

Faceliftissä näyttää kuvien perusteella olevan rulossa muutoksia, ilmeisesti rulokansi ei ulotu enää etureunaan saakka? Mainoskuvissa on aina gps-joystickit rulon kannessa, mutta miten on normaalivarustuksessa? Onko rulossa enää paikkaa sille mukitelineelle?

Ainakin koeajoautossa oli samanmoinen kuin ennenkin.
        Tupakansytytin( ts.laturin pistoke) tulee ainakin esitteen mukaan vasta expression tasosta alkaen, aikaisemminhan sen sai valita ilmaiseksi ottaako vai eikö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2417
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      57
      1393
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1313
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1201
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      929
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      808
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      751
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      606
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      586
    Aihe