voiko vauvan sukupuoleen vaikuttaa?

runaway87

moi! me haluttais mun poikaystävän kanssa vauva ja se väittää et vauvan tulevaan sukupuoleen voi muka vaikuttaa. et jos syö jotain tiettyjä ruokia ennen yhdyntää ja harrastaa seksiä tietyssä asennossa niin se kuulemma vaikuttais. en itse usko tota...ni mitä mieltä te ootte? ja jos toi on totta ni miten sais tyttö vauvan?...lol...

23

3619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nihapa

      en ole ainakaan kuullut että ruoka-aineilla voisi sukupuoleen vaikuttaa.. Yhdynnän ja ovulaation ajankohdilla pystyy jonkun verran vaikuttamaan että kumpi tulee mutta sekään ei ole täysin varmaa.
      Tyttösiittiöt ovat hitaampia uimaan, mutta elävät pitempään. Pojat taasen uivat kovaa, mutta elävät lyhyemmän ajan. Eli jos tyttöä haluaisi niin kannattaa olla yhdynnässä paria päivää ennen ovulaatiota, silloin poikasiittiöt ovat SAATTANEET jo kuolla ja jäljellä on tyttöjä. Jos poikaa haluaa, silloin olisi yhdynnässä ovulaation ollessa parhaimmillaan.
      Mutta sillä sukupuolella ei ole juuri merkitystä, aivan samalla tavalla pystyy rakastamaan sitä lasta, tuli sitten kumpi tahansa. Mulle on sama kumpi tulee, kunhan on vain terve! Laskettu aikani on tammikuussa.

      nihapa ja asukki 28 4

    • sillä mitään

      merkitystä kunhan vaan vauva on tere?!?en ole kuullukkaan et asennolla on merkutystä,eiköhän siinä siittiöt enemmän määrää homman?:)

      • painovirhe paholaiset

        kun tulee mut jospa ymmärsitte viestin tarkoituksen:)


    • neuvolatäti

      Niitäkin on erilaisia, tyttö- kuin poikanukkeja.
      Nykyään niissä on kai kaikenlaisia toimintoja, jotka tekee niistä todellisemman tuntuisia. Ne voivat kaiketi jopa pissiä.

      • teinikin pystyy

        hoitamaan nukkea. Eikä tule veronmaksajille kalliiksi.


      • tulloo
        teinikin pystyy kirjoitti:

        hoitamaan nukkea. Eikä tule veronmaksajille kalliiksi.

        veronmaksajille (myös alkuperäiselle) sen kalliimaksi, vaikka sen lapsen tekisivät. Miksi tulisi?


    • on kielletty.

      Pitääkö sitä tehdä lapsia jos ei kelpaa poika? TEINI !

    • Äippä06

      kyllä voi enkä ymmärrä miksi pitäisi? mulle ainakin kaikki lapset ovat saman arvoisia oli ne tyttöi tai poikii,omat varsinkin! molemmat yhtä ihanii ja rakkautta tulevat saamaan tasapuolisesti tuli tästä tokasta kumpi hyvänsä.(esikko on poika)

    • Historijoitsija Ö

      Tätä keinoa käytettiin ennen vanhaan:

      Kun rupeatte sänkytouhuihin tarkoituksena siittää lapsonen alulle, voit vaikuttaa lapsen sukupuoleen. Jos haluatte pojan, nusaskaa puukko tai kirves sängyn alla. Jos taas tytön, pittää petin alle muljauttaa kampa tai nenäliina.

      Ja tämä se toimii yhtä varmasti ku lada talvipakkasella!

      • ...

        - Ratsastus ja lähetyssaarnaaja tuottaa tyttöjä, takaapäin ottaminen tuo pojan.
        - Jos nainen saa orkun, tulee tyttö, jos ei, tulee poika
        - jos juo raskauden yrittämisen aikana joka päivä litran omenamehua, saa tytön, jos appelsiinimehua, saa pojan (omenamehu tappaa kaikki poika-siittiöt ja toisinpäin)
        - Jos rakastelee aamulla tai yöllä, tulee tyttö, jos päivällä tai illalla, tulee poika

        Ja nää kaikki on faktoja!!!

        Tiesittekös, että samantapaisilla keinoilla voi vaikuttaa myös mm. lapsen silmien väriin, pituuteen, pisamien määrään ja esimerkiksi siihen, tuleeko lapsesta lihava tai siihen, mihin ammattiin hän aikoinaan päätyy.
        Myös lapsen luonne ja kohtalo ylipäätäänkin on tiukasti kiinni seksitavoista!
        Jos esim. haluat lapsestasi missin, sekstaa valot päällä. Jos haluat insinöörin, sekstaa pimeässä. Jos juristin, tee se vessassa, jos lääkärin, niin olohuoneessa. Mutta älä missään tapauksessa pieraisen seksin aikana!! Sillä tavalla lapsestasi tulee väistämättä rikollinen!!

        Ja muistakaa, että kaikki netistä lukemasi on aina totta!!

        Onnea lapsen hankintaan!


    • jos vain osaa

      Taitaa olla poikaystävältäsi biologian 2. kurssit käymättä, kun perinnöllisyystiedoissa mättää.
      Ensinnäkin, miehen sukusolu, eli siittiö, kantaa joko X tai Y kromosomia.
      Mikäli siittiö, jossa on X-kromosomi, hedelmöittää munasolun, kehittyy tsygootista tyttö. Y-kromosomista tulee poika.

      Ihmisellä on 46 kromosomia, 23 kromosomia kummaltakin vanhemmaltaan. Kuitenkin noin joka 2000:nes ihminen kantaa 23:ssa kromosomiparissaan XYY:tä, XXY:tä tai XXX:ää. Tämä ei aiheuta mitään kehityshäiriöitä, mutta on havaittu, että ne joilla on:
      -XYY-kromosomiryhmä, niin niistä kehittyy useimmisen "isoja miehiä" eli karvojen ja lihasten kasvu on paljon aktiivisempaa
      -XXY-kromosomin omaavilla miehillä on usein hieman pyöreät piirteet, ja karvoitus on vähäistä
      -XXX-kromosomin omaavat naiset ovat yleensä erityisen pitkiä, ja heillä on upeat hiukset.
      Kuitenkaan, ei voi sanoa, että jos näet kadulla pitkän ja hienohiuksisen naisen, tai isokokoisen mihen, tai pyöreäpiirteisen miehen, että heillä olisi jokin kromosomipoikkeama.

      Tässä vaiheessa sinun on tärkeää tietää, että mikäli kromosomistossa on yksikin Y-kromosomi, niin alkiosta kehittyy mies.

      Jos nyt halutaan keinotekoisesti tehdä tyttö-lapsi, niin ei auta muu kuin eliminoida kaikki Y-kromosomia kantavat siittiöt. Se, miten sen käytännössä pystyy tekemään, pitää sinun keksiä itse.

      Mitä muihin periytyviin ominaisuuksiin tulee, niin sinun pitäisi ottaa selvää sukusi dominoivista ja resessiivisistä ominaisuuksista. (Esim. ruskeasilmäisyys on dominoiva ominaisuus ja sinisilmäisyys resessiivinen).

      Mikäli sinulla ja poikaystävälläsi on molemmilla ruskeat silmät, ja tahtoisitte lapsellenne siniset silmät, niin teillä molemmilla pitäisi olla (pelkistetysti) Ss-alleelit, eli kantaisitte sekä ruskeasilmäisyyden, että sinisilmäisyyden geeniä. Todellisuudessa silmien väriin vaikuttaa useampi kuin yksi tekijä, joten asia ei ole näin.

    • aivan täydellinen

      esimerkki siitä minkälaisia ajatuksia teinien päässä liikkuu..... et lapsi sit tämmöselle... huh huh ........... voi lapsi parka...

      • Kirva

        Jokaisella meistä on toiveensa lapsen sukupuolesta. Tämäkin aihe oli varmasti ihan leikkimielisesti aloitettu.
        Minkä takia aina tarvitsee olla niin pirun negatiivinen?


      • esimerkki siitä

        Kun ei löydy pilkettä silmäkulmasta ja ymmärretä, että tässähän on ihan selvästi kyse näistä legendaarisista kikoista, joilla on kuviteltu olevan jotain vaikutuksia sukupuoleen.

        Kirves sängyn alla jne.

        Ota pipo pois, jos noin kovasti kiristää.


      • kyllä yhtään
        esimerkki siitä kirjoitti:

        Kun ei löydy pilkettä silmäkulmasta ja ymmärretä, että tässähän on ihan selvästi kyse näistä legendaarisista kikoista, joilla on kuviteltu olevan jotain vaikutuksia sukupuoleen.

        Kirves sängyn alla jne.

        Ota pipo pois, jos noin kovasti kiristää.

        kiristä, mutta harmittaa tälläset kakarat jotka jaksaa ajatuksiaan uhrata tämmösiin asioihin ku tuolla toisilla palstoilla (esim keskenmenot, lapsettomuus yms.) on paljon semmosia jotka antasivat kaikkensa että sais kumman tahansa ja taatusti ei ole mielessä se mitä pitäis tehdä että tulis tyttö tai poika!!!!!

        Ja mielestäni tämä on hyvä esimerkki siitä minkä takia lapset eivät saisi hankkia lapsia jos tämmöset asiat ovat mielessä... suurinosa EI kyllä mieti sitä...


      • Kirva
        kyllä yhtään kirjoitti:

        kiristä, mutta harmittaa tälläset kakarat jotka jaksaa ajatuksiaan uhrata tämmösiin asioihin ku tuolla toisilla palstoilla (esim keskenmenot, lapsettomuus yms.) on paljon semmosia jotka antasivat kaikkensa että sais kumman tahansa ja taatusti ei ole mielessä se mitä pitäis tehdä että tulis tyttö tai poika!!!!!

        Ja mielestäni tämä on hyvä esimerkki siitä minkä takia lapset eivät saisi hankkia lapsia jos tämmöset asiat ovat mielessä... suurinosa EI kyllä mieti sitä...

        Olen edelleenkin sitä mieltä, että maailma on täynnä lapsia joilla ei ole omaa äitiä ja isää ja on ihmisiä, jotka eivät voi saada lapsia, jospa Jumala loi nämä ihmiset toisiaan varten ja nämä äidiksi ja isäksi tahtovat antamaan näille kodittomille lapsille rakkautta?
        Ja usko pois... kyllä ne vanhemmatkin äidit ja isät näistä kikoista puhuvat.
        Älä ole niin pirun vihainen ja kireä koko ajan.
        Hellitä hetkeksi, se tekee hyvää.


      • vaan ittelles...
        Kirva kirjoitti:

        Olen edelleenkin sitä mieltä, että maailma on täynnä lapsia joilla ei ole omaa äitiä ja isää ja on ihmisiä, jotka eivät voi saada lapsia, jospa Jumala loi nämä ihmiset toisiaan varten ja nämä äidiksi ja isäksi tahtovat antamaan näille kodittomille lapsille rakkautta?
        Ja usko pois... kyllä ne vanhemmatkin äidit ja isät näistä kikoista puhuvat.
        Älä ole niin pirun vihainen ja kireä koko ajan.
        Hellitä hetkeksi, se tekee hyvää.

        En ole yhtään vihainen enkä kireä.-.-.- turhaan tuut semmosta tänne ees sanoon kun et minua pätkääkään tunne. Se että jostain asiasta on erimieltä ja sanoo suoraan mitä ajattelee ei tee minusta yhtään vihaista tai kireetä------

        En väitä ollenkaan etteikö vanhemmatkin miettisi kumpaa haluavat tai muuta, mutta tällä palsalla niin usein törmää niin lapsellisiin juttuihin mitä minun mielestäni aikuisten ihmisten ei enää pitäisi päässään puljata...

        Ja mitä sitten jos olen sitä mieltä että lapsi ei saisi lasta hankkia??? Eikö se vaan ole minun mielipiteeni.... ja mielestäni tämä "miten täytyis hommailla että tulis tyttö" juttu on täysin lapsellista... eikä missään ole myöskään sanottu että vanhemmat ihmiset eivät olisi lapsellisia.

        Kannattais vaan olla onnellinen jos ylipäätänsä tulee raskaaksi ja terveen lapsen saa, kun niin monella se ei ole mahdollista!!!


      • Kirva
        vaan ittelles... kirjoitti:

        En ole yhtään vihainen enkä kireä.-.-.- turhaan tuut semmosta tänne ees sanoon kun et minua pätkääkään tunne. Se että jostain asiasta on erimieltä ja sanoo suoraan mitä ajattelee ei tee minusta yhtään vihaista tai kireetä------

        En väitä ollenkaan etteikö vanhemmatkin miettisi kumpaa haluavat tai muuta, mutta tällä palsalla niin usein törmää niin lapsellisiin juttuihin mitä minun mielestäni aikuisten ihmisten ei enää pitäisi päässään puljata...

        Ja mitä sitten jos olen sitä mieltä että lapsi ei saisi lasta hankkia??? Eikö se vaan ole minun mielipiteeni.... ja mielestäni tämä "miten täytyis hommailla että tulis tyttö" juttu on täysin lapsellista... eikä missään ole myöskään sanottu että vanhemmat ihmiset eivät olisi lapsellisia.

        Kannattais vaan olla onnellinen jos ylipäätänsä tulee raskaaksi ja terveen lapsen saa, kun niin monella se ei ole mahdollista!!!

        Kyllä teksteistäsi paistaa katkeruus ja pahaolo.
        Älä pura sitä ihmisiin, jotka eivät ole siihen millään tavalla syyllisiä.
        Kaiva se huumorintaju esiin. Näitä pojan ja tytön teko-ohjeita on kyselty jo vanhan kansan ajoilla.


      • ei nyt mitään
        Kirva kirjoitti:

        Kyllä teksteistäsi paistaa katkeruus ja pahaolo.
        Älä pura sitä ihmisiin, jotka eivät ole siihen millään tavalla syyllisiä.
        Kaiva se huumorintaju esiin. Näitä pojan ja tytön teko-ohjeita on kyselty jo vanhan kansan ajoilla.

        voi jos et usko etten ole yhtään katkera... voisiko asia olla kenties niin että sinä tulkitset tekstini väärin??? Minähän sen nyt kuitenkin itse paremmin tiedän olenko katkera vai en.... eikö?? Minulle ei olisi yhtään vaikeaa sanoa että poden pahaa oloa jos näin olisi..

        Minulla on vaan liikaa ystäviä ja tuttuja joita käy sääliksi kun eivät saa lasta ei sitten niin millään ja toiset jos saavat niin saavat sairaita... siksi niin ihmetyttää että jotkut jaksaa miettiä sitä kumpi tuli.... täytyis olla onnellinen jos jomman kumman saa ja terveenä!!!

        Ja en voi sille mitään että mielestäni alkuperäisen kirjoitus oli erittäin lapsellinen, niin kuin tosi monen muunkin teinin tällä palstalla ja muuallakin!!

        En jaksa sinua siitä vakuutella että millä päällä olen... ei se minua liikuta mitä ajattelet! Mutta jos kiinnostaa, niin lähinnä olen surullinen niiden puolesta joiden pienin murhe maailmassa on se saavatko tytön vai pojan... eikä tällä asialla ole mielestäni mitään tekemistä huumorintajun kanssa!!!


      • Kirva
        ei nyt mitään kirjoitti:

        voi jos et usko etten ole yhtään katkera... voisiko asia olla kenties niin että sinä tulkitset tekstini väärin??? Minähän sen nyt kuitenkin itse paremmin tiedän olenko katkera vai en.... eikö?? Minulle ei olisi yhtään vaikeaa sanoa että poden pahaa oloa jos näin olisi..

        Minulla on vaan liikaa ystäviä ja tuttuja joita käy sääliksi kun eivät saa lasta ei sitten niin millään ja toiset jos saavat niin saavat sairaita... siksi niin ihmetyttää että jotkut jaksaa miettiä sitä kumpi tuli.... täytyis olla onnellinen jos jomman kumman saa ja terveenä!!!

        Ja en voi sille mitään että mielestäni alkuperäisen kirjoitus oli erittäin lapsellinen, niin kuin tosi monen muunkin teinin tällä palstalla ja muuallakin!!

        En jaksa sinua siitä vakuutella että millä päällä olen... ei se minua liikuta mitä ajattelet! Mutta jos kiinnostaa, niin lähinnä olen surullinen niiden puolesta joiden pienin murhe maailmassa on se saavatko tytön vai pojan... eikä tällä asialla ole mielestäni mitään tekemistä huumorintajun kanssa!!!

        Kyllä tuosta pahaolo paistaa läpi.
        Mielestäni höpötyksesi on naurettavaa.
        Meneppä kysymään mummoltasi, niin kyllä hän varmasti tietää kaikki "kikat" miten tehdään tyttöjä tai poikia.
        Älä viitsi olla noin ryppyotsainen. Ei se elämä ole niin vakavaa.
        En jaksaisi jankuttaa sinulle samoja itsestään selviä asioita.


      • kata2223
        ei nyt mitään kirjoitti:

        voi jos et usko etten ole yhtään katkera... voisiko asia olla kenties niin että sinä tulkitset tekstini väärin??? Minähän sen nyt kuitenkin itse paremmin tiedän olenko katkera vai en.... eikö?? Minulle ei olisi yhtään vaikeaa sanoa että poden pahaa oloa jos näin olisi..

        Minulla on vaan liikaa ystäviä ja tuttuja joita käy sääliksi kun eivät saa lasta ei sitten niin millään ja toiset jos saavat niin saavat sairaita... siksi niin ihmetyttää että jotkut jaksaa miettiä sitä kumpi tuli.... täytyis olla onnellinen jos jomman kumman saa ja terveenä!!!

        Ja en voi sille mitään että mielestäni alkuperäisen kirjoitus oli erittäin lapsellinen, niin kuin tosi monen muunkin teinin tällä palstalla ja muuallakin!!

        En jaksa sinua siitä vakuutella että millä päällä olen... ei se minua liikuta mitä ajattelet! Mutta jos kiinnostaa, niin lähinnä olen surullinen niiden puolesta joiden pienin murhe maailmassa on se saavatko tytön vai pojan... eikä tällä asialla ole mielestäni mitään tekemistä huumorintajun kanssa!!!

        "niin lähinnä olen surullinen niiden puolesta joiden pienin murhe maailmassa on se saavatko tytön vai pojan... "

        Eiks sun pitäis olla iloinen siitä että joidenkin PIENIN murhe on tuo :) Kyllä sitä nyt saa leikkimielisesti miettiä ja jakaa ajatuksiaan. Tekstissä ei selvästikkään sanottu etteikö poikavauva kelpaa! On aika ymmärrettävää että pari miettii etukäteen sukupuolta, ja tottakai voi ihmisellä olla toiveita tai ajatuksia sen suhteen ja se ei todellakaan tarkoita että olisi huono äiti :D iha naurettavaa tuo sun löpinäs! On ihmisiä jotka on menettäny lapsen tai ei voi saada sitä ja se on kauheaa, muttei se tarkoita ettei tälläisiä palstoja saa olla sen jälkeen? Jos joku menettää rakastamansa ihmisen niin ei hänkään tule valittamaan ihmissuhde palstoille että "ole onnellinen että rakkaasi on edes hengissä äläkä marise"! Hyvää päivänjatkoa ja ei niin kireetä tunnelmaa! relaaaax ;)


    • Minä vain..

      Oikeasti?! :D
      Jos odottaisit pari vuotta... Antaisit lapselle paremmat lähtökohdat elämään jos sinulla olisi koulutus ja töitä. Ja voithan sä jäädä yksinhuoltajaksi ja se on raskasta... Hanki mielummin kaupasta nukke! Toivottavasti et hankkiudu raskaaksi! Ja eikö lapsen terveys olisi tärkeämpää kuin sukupuoli? Odota vielä ainakin 10 vuotta. Eihän lapsi voi olla vanhempi lapselle! :D
      Jos kuitenkin olet raskaana, voin sanoa että säälin sitä lasta... VAUVAT EI OO NUKKEJA!

      • hohhoijaa

        Ethän sä ole kuin 6 vuotta myöhässä kommentoimassa tätä raskautumishaavetta..
        Uskoisin, että tämä -87 syntynyt eli n. 25vuotias on jo hankkinut koulutuksen ja töitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      264
      2926
    2. 199
      2845
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      68
      2415
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      209
      1902
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      13
      1358
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1317
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1285
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1257
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      159
      1182
    Aihe