Tänne toivoisin mielipiteitä Hot space-levystä. Olen sitä nyt vuosia kuunnellut kuten muitakin Queenin levyjä niin täytyy kyllä sanoa että toimii.. Ehkä joukkoon on eksynyt heikompiakin helmiä mutta Esim. Live at the bowl-videolla esim. Action this day ja Staying power kuulostaa pirun kovalta. Muista hyvistä voisi mainita tietenkin Under pressure, Calling all girls, Life is real, Back chat, Life is real jne..
aliarvostettu levy
4
452
Vastaukset
- Great King Rat
Olen kyllä kanssasi täysin samaa mieltä, koko levy on aliarvostettu! Sillä on kuitenkin niin monta helmeä, että niin ei pitäisi olla:D Kuten nuo esimerkit, joita luettelit.
- Hannie
Niin. Hot Space on aika ei-tyypillistä Queenia, enkä ihmettele jos vanhan tuotannon ystävät olivat ymmällä. Itsekin tykkään eniten 70-luvun ja sitten taas loppuvuosien jutuista. Mutta kyllähän levyllä hyviäkin biisejä on, sitä paitsi Queen oli taas kerran edelläkävijä: muutamaa vuotta myöhemmin listat olivat puolillaan samantyppistä huttua, eikä välttämättä niin huolella tehtyäkään...
- JJK90
Itse tykkään eniten tosta Miraclesta mutta kyllä 70-luvun lopun tuotanto ja 80-luvun puolivälin (hitit Hammer to fall,Radio ga ga,Friends will be friends)tuotanto on ihan hyvää
- JOOOOJJJJ
Jos pitää jostain bändistä tavallista enemmän alkaa kyseisen bändin heikommatkin biisit kuulostamaan hyvältä. Hot Space on ala-arvoinen levy sävellyllyspuolelta ala body language. Toki under pressure on aivan omaa luokkaansa, levyn pelastaja. Livenä toimii kaikki biisit paremmin hot spacelta. Pannaan 80- luvun, kokeilunhalun piikkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.313972Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131533Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2451466Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1781222Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ811004Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1291000Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254978- 62949
Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34943Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56775