Tänne toivoisin mielipiteitä Hot space-levystä. Olen sitä nyt vuosia kuunnellut kuten muitakin Queenin levyjä niin täytyy kyllä sanoa että toimii.. Ehkä joukkoon on eksynyt heikompiakin helmiä mutta Esim. Live at the bowl-videolla esim. Action this day ja Staying power kuulostaa pirun kovalta. Muista hyvistä voisi mainita tietenkin Under pressure, Calling all girls, Life is real, Back chat, Life is real jne..
aliarvostettu levy
4
491
Vastaukset
- Great King Rat
Olen kyllä kanssasi täysin samaa mieltä, koko levy on aliarvostettu! Sillä on kuitenkin niin monta helmeä, että niin ei pitäisi olla:D Kuten nuo esimerkit, joita luettelit.
- Hannie
Niin. Hot Space on aika ei-tyypillistä Queenia, enkä ihmettele jos vanhan tuotannon ystävät olivat ymmällä. Itsekin tykkään eniten 70-luvun ja sitten taas loppuvuosien jutuista. Mutta kyllähän levyllä hyviäkin biisejä on, sitä paitsi Queen oli taas kerran edelläkävijä: muutamaa vuotta myöhemmin listat olivat puolillaan samantyppistä huttua, eikä välttämättä niin huolella tehtyäkään...
- JJK90
Itse tykkään eniten tosta Miraclesta mutta kyllä 70-luvun lopun tuotanto ja 80-luvun puolivälin (hitit Hammer to fall,Radio ga ga,Friends will be friends)tuotanto on ihan hyvää
- JOOOOJJJJ
Jos pitää jostain bändistä tavallista enemmän alkaa kyseisen bändin heikommatkin biisit kuulostamaan hyvältä. Hot Space on ala-arvoinen levy sävellyllyspuolelta ala body language. Toki under pressure on aivan omaa luokkaansa, levyn pelastaja. Livenä toimii kaikki biisit paremmin hot spacelta. Pannaan 80- luvun, kokeilunhalun piikkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291899Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651880Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3751738Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161238Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121121
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81066- 871040
- 2851025
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501001